Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S100S'75 Project] GERMAN FOLKS


malkiq

Recommended Posts

малко предистория колата е моя собственост от 3 години.След като оправих всички документи си я прибрах у дома, но преди нея на опашката бяха доста други шкоди и тя стана поредният паметник на тротоара.Тази година завърших и след като минаха балове матури изпити и други препятствия се заех с бабата.Сега малко за колата тя е регистрирана за първи път на 19.06.75г , двигателят и е 988сс (модел 8) 38нр

Ето малко снимки докато седеше на улицата и Гената казваше "Коце от тва кола нема да стане да знаеш"

http://www.kocet.snimka.bg/album.php?al ... id=4775857

Преди около седмица и нещо проекта започна така.

013552176-big.jpg

Демонтаж заден капак ,маска , калници и вадене на двг.

013554154-big.jpg

013552179-big.jpg

013552184-big.jpg

Търкане на целия двигателен отсег до метал.

013552360-big.jpg

013552371-big.jpg

013552375-big.jpg

грундирането му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

малко механика:

 

първо чипкане

013861441-big.jpg

част от новите чаркаля

013861433-big.jpg

краиния продукт

013861431-big.jpg

 

 

НОВИ ЧАСТИ:

бутални болтове

сегменти колбеншмит

всички гарнитури семеринги и втулки

алуминиев картер

водна помпа

верига

чукче и наковалня

саединител

3 точкова бензинова помпа

черупки колянов вал

черупки биели

клапани

 

ИЗВЪРШВАНИ ОПЕРАЦИЙ:

шлаиф глава

всички метални елементи са истъркани до метал и боядисани в черен мат

напасване на клапани

боядисване на глава и изпускателен колектор

ревизиране и подмяна на всички гарнитури на каборатора

шлаиф колянов вал

 

ИЗПОЛЗВАНИ СТАРИ ЧАСТИ:

демферен маховик

бутала 1000мб (с 4 сегмента)

ризи 1000мб

разпределителен вал

и др.

 

довечера линк с 60 снимки на процеса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според теб дали ще се боядисва. Проекта е цялостен и ще се обработи всеки едни мм от колата. По документи е бяла и желая да остане бела и дебела smile131

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според теб дали ще се боядисва. Проекта е цялостен и ще се обработи всеки едни мм от колата. По документи е бяла и желая да остане бела и дебела smile131

Ясно е че ще се боядисва просто не се изразих правилно имах предвит промяна на цвета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според теб дали ще се боядисва. Проекта е цялостен и ще се обработи всеки едни мм от колата. По документи е бяла и желая да остане бела и дебела smile131

Да бе боя. Харч на кинти. Лепни малко кит,шприц,ръжда и лака отгоре. Тъкмо ще е арлекин и никога няма да могат те пипна за цвета. smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуствам се задължен да ви информирам и за да не отварям нова тема ще ви покажа една изродска шкода 100с . Тя не е от пловдив а от илиенци. Колата е на мои приател . Целта и е всекидневна употреба и достоина отмяна на сегащният му автомобил мерцедес 124.

 

Започвам с "невидимите промени" както той ги нарича:

Парно от 120 с отделна метална кутия преместено отпред.

Резервоар под задната седалка.

Под на багажника напално опростен

Предно расположен радиатор с въздуховод които излиза на капака, преди това храни парното и има оточни канали под предната броня за да не се разваля визията.

136 двигател .

Серво 136 сочещо напред не на горе сам си е произвел стоиките и всичко останало свързано регулируемите педали.

Изработване на джобове в задните подкалници като на 120.

Дълги полуоски и преден мост с реика и дълги носачи.

5 степенна скоростна кутия с намален ход на скоростния лост.

 

 

 

Сега малко снимки на видимите промени . Целта на колата е максимално почистване от излишните чупки и отвори снижаване и разширяване на купето .

 

приатно гледане smile159

 

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=13928477

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече и сглобено

014044304.jpg

нови :

семеринги

лагери

накладки

цилиндърчета

жила за ръчната

пружинки на механизма за саморегулиране

маншони на полуоската

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

014294703.jpg

014294704.jpg

 

С 2 думи на бързо всичко е чисто ново от сточна гара освен магарето (гредата).

Сега мисля да го разглобя заради ръждивите гаики дразнат ме мн.

Пружините са доста по къси подготвям и твърди амортесиори (ПРОЕКТА ЗАПОЧВА ДА СЕ РАЗВИВА В ПРАВИЛНАТА ПОСОКА - ТРЪШВАНЕ).

Освен рейката , дъгите носачи , късите пружини и лагерите в шенкелните болтове за сега няма други промени по

моста.

 

Следва серво smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази рейка може да имаш проблеми за напасването на кормилния прът - на 110Р-ката ми са правени разни измишльотини за целта. Ако срещнеш трудности ела да погледнеш как е направено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е ясна няма да го правим за сефте . Заради прата главно се навих да разваля оригиналните помпи и да слагам серво с педали от 120L.Почти е готово но докато не се направи всичко точно няма да го показвам , само казвам , че се измачих докато ги фиксирам да са на височината , дълбочината и страничните растояния на заводските , защото разликата в движенията им е различна , но за това по натам.Целта на всяка моя доработка е когато застане човек не запознат с модела 100s (примерно) пред отворения капак да попита абе има и 100s ки с серво коя година са правени? (с 2 думи незабележим тунинг )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Има доста нови неща само дет интернет няма.

Колата се кърпи , усилено се гънат ламаринки , но става бавно защото се мъча да става като заводското без да прецепвам ламарина което на места е невазможно . За да не ставам досаден накрая ще пусна линк с всички снимки от кърпенето.

 

За протокола тунинга е само с скода части и е минимален (дори кърпежите са с ламарина от тавани на 120 ки фаворити и други модели шкода ) всичко трябва да е чешко.

 

 

ииииии както казва автора на снимката "малак като кучка в каручка си"

015055266.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес времето за нея се скъсява ( започнах лекции )

Утре вечер ще пусна снимки на предните колонки изцяло изработени от мен ръчно защото ръждата беше ги погубила до неузнаваемост и не седяха красиво просто кърпени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Насе не мислех , че има кой знае какъв интерес към темата , за това съм ограничил броя на снимките.Ето няколко броя за утоляване на лубопитството .

на 1вата снимка основната част от малчугани ретро стаИл анти инжинеринг сървис smile048

на 2рата снимка е резултата след намесата ми над 3 тата снимка

на 4тата снимка е ръчно изработената колонка и част на праг от прави листове ламарина

на 5тата и 6тата снимки както обичам да казвам сичко до метал и на ново

на 7мата е трудния ми избор на джанти и започнатата работа над тях

на 8мата снимка са новите ми придобивки за задницата на колата

post-1335-138453131005_thumb.jpg

post-1335-13845313101_thumb.jpg

post-1335-138453131015_thumb.jpg

post-1335-138453131018_thumb.jpg

post-1335-138453131024_thumb.jpg

post-1335-13845313103_thumb.jpg

post-1335-138453131036_thumb.jpg

post-1335-138453131041_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колата напусна гаража . Зазимена е и покрита с плащ. ](*,)

http://kocet.snimka.bg/automobiles/skod ... 2.16244626

Насе колонките , праговете и всяка затворена ферма са напръскани с нещо като течен восък на боди , там където е било гол метал е обработено с ръждопреобразовател на вюрт след това с някакав грунд на боди после ще има и пляка ама е мн рано за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги никога ама НИКОГА не се захващаите да полирате модела джанти които избрах аз!!!

По-добре песакоструи и прахово гърбенето особенно когато няма на какво да ги връткаш като мен е убийственно.

 

Все пак дано ви хареса идеята.

016912092.jpg

 

 

Всичко което не е лъскаво ще бъде черно.

Между временно се научих да полирам на комплекта 15 ки на ежедневната ми кола.

Ако има интерес ще пусна снимки и на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста трудоемка операция си захванал. Ринговете около дупките могат ли да се полират и ще го правиш ли?

Предполагам, че ще станат яки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето на какво се научих да полирам.

Заварки , изправяне , полиране , шприц , черна едра перла и воала данет!!!

017002554.jpg

 

017002561.jpg

 

И нека евридейката бъде секси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес реших да обърна малко внимание и на 100s . Реставрирах мигачите поради липса на чисто нови.

1. Свалих мигачите от бронята.

017413393.jpg

017413394.jpg

2. Демонтирах стъклото и вътре о УЖАС!!!

017413395.jpg

3. Препилих нитовете на рефлектора и свалих телата до метал.

017413396.jpg

4. Обработих с WURTH ръждо преобразовател.

017413397.jpg

5. След това с BODYFILL300.

017413398.jpg

6. После започнах да си изработвам рефлекторчета от ламарина 0.5.

017413399.jpg

017413401.jpg

017413402.jpg

И тях обработих по познатия вече начин.

7. Заех се и със стъклата.Измих ги добре , свалих надписите с шкурка 280 и после смяна на шкурки до 2000 водно.След това полир паста 1 и после 3.

017413403.jpg

8. Краен резултат.

017413404.jpg

Остана:

Рефлекторите да се минат пак ,да се пръснат с топлоустоичиво сиво (никел),да се Занитят за телата.

Стъклата да намеря някаде по кашоните още 1,да го полирам и да лакирам 2 те.

Телата за се пръснат черни.

Да се изработят уплатнители.

Зглобяване

 

ПОЗДРАВ ЗА ВСИЧКИ ПРЕКАРАЛИ ДЕНЯ НА ПРАЗНИКА ПОД ЛУБИМИТЕ СИ (коли).

http://vbox7.com/play:67027329

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигачето става. Ако му удариш един лак отгоре на пластмасата ще има положителен ефект!

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И пак писъци на флекс и съседи... smile021

017672175.jpg

017672170.jpg

 

smile159 МЕРСИ Ванка за червеното калниче!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.