Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ в избор


djendo

Recommended Posts

Здравейте дами и господа , не съм нов в този форум но до този момент все съм чел мненията ви и не ми се е налагало да се регистрирам и да пиша защото всичко е кратко , ясно и изчерпателно.... което много ми харесва. smile027

Така да започнем отдалеко личната ми колица е октавия 2 LK -2,0 TDI-PD DPF / 103 kW / 140 к.с., 6DSG ако съм го написал правилно.

Много съм доволен , чудесна комбинация от градски изтребител и сенокосачка ( това е втората ми октавия и реших глезенето да е на ниво)

Сега търся , чета и се чудя . За половинката ми трябва да избера автомобил, тя е много съгласна на Фабия - харесва и дизайна , размера а и вече се повози на едно такси и като возия за София и харесва .

 

Аз съм почитател на 1.9 TDI двигателя зщото знам какво могат .

Не говоря само за икономичност а и за начин на поведение.

На ниски обороти мърка , добре ускоряват , и са много издръжливи . Същия двигател все още го има на старото AUDI което тате все още търкаля.

Другата идея в женската главица която таксиджията вкара е за 1,6 MPI 16V / 77 kW / 105 к.с Елеганс, и от Еуро Тек да сложат една газова уредба за да и било съвсем без пари .

Не вярвам да има безплатен обяд ама.. реших да попитам следното:

От двата варианта кой ще е по-икономичния

и кой няма да съсдава много проблеми? Да се доверя ли според вас на Е-Тека и да поръчам въпросния двигател с газ или да си остана на дизела като изпитана марка .

Изобщо някой от вас слагал ли е газовата от Е-Тека и след това колата на каккво прилича? Дали честичко ще съм в сервиза , дали ще и останат кончета ?

Преди години имах голф 3 със газова беше 1400 кубиков и в изнанадолнищата вървеше добре, нагорното обаче му бяха труднички smile168

И двамата сме спокойни и уравновесени хора и шофьори , не сме състезатели . Но и не ни допада идеята да четем приказки на децата до като качим баира на Кознича да речем.

Колата ще се ползва в София или В Търново, градско, със съвсем къси междуградски забежки.

 

Или да изтичам за голф4 1400 кубиков е да му бухна една глупава газова за 1000 лева в някой гараж ?

Да ви кажа последното хич не ми се прави :smt004

Благодаря предварително smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономията от дизеловият двигател от ниския разход на гориво го даваш в сервиза за резервни части , след гаранция нова помпа дюза е около 1000лв.(на тауш) иначе е и по скъпа.А да му се незнае повреждат се често малко след като изтече гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай дизела-автомобила ще си работи на горивото на което е проектиран двигатела и няма да имаш проблеми никакви.

За какви 1000 лв като свърши гаранцията говори колегата незная?

Ще имаш проблеми с газовото или по точно с вървенето на бензин в последствие.Загубата на мощност като цяло -и на бензин и на газ е неминуема!!!!

Дизела си е произведен с по голям ресурс като цяло.По здрава ск.кутия карета,съединител,двигатела е с по големи лагери,ковани бутала и т.н. и т.н.Да не изброявам цял ден.За това е по-скъп

А и 1.9 на фабията е мнооого икономичен-4.5 - 5.На газ колко мислиш ,че ще ти гори...10 на сто :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички , понеже избираме автомобила за мен , смятам че е момента да напиша как и защо.

Моя приятелка в Италия - Пиза има шкода Йети 2.0 бензин - газ , много е доволна и не и съсдава никакви проблеми. Лично съм я карала за последно преди месец и смятам че е добре за моите нужди. Други наши приятели имат Нисан със газова уредба - същата ситуация.

Двата автомобила които посочвам са със фабрични газови уредби , така са произведени и са пресметнати да вървят на газ , според обяснението което дават от сервиза но и двата автомобила които посочвам са за западноевропейският пазар , който е съвсем различен от Българският.

Направени са със енжекциони подходящи за модела , и компютъра който управлява колата , имат индикатори в таблото за газта и бутилки прикрити във багажниците . Не миришат на газ като българските коли и специално Йетито- ми хареса как се ускорява . Вече 2 пъти минавам Апенините със него а единя път беше зимно време при много неприятни условия - сняг и лед до ушите. Зимата даде 13-14 газ разход а нормално дава 11. Смятаме ги по 93 стотинки и смятам грубо 6 по литраа в тежка зима не вярвам да остане 6 литра , по колко е нафтата ?

Като дама която знае как да отвори карбуратор да го почисти и да го върне обратно смятам че газта също дава много добър разход стига да е сложена правилната газова уредба и да няма своеволия и лично творчество при монтажа.

Ето още един въпрос моля ви обяснете ако сте сложили от газовите уредби на еуротек какво представляват те , как се монтират и имат ли нещо общо със масовите които се монтират на повечето коли втора ръка. smile159

 

Джендо , миличък , престани с голфовете за да те обичам smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай дизела-автомобила ще си работи на горивото на което е проектиран двигатела и няма да имаш проблеми никакви.:!:

+1 :smt017

Четейки предложението на ЕТ, разбирам че газовото се монтира тук. С други думи, колата е излязла от завода с идеята да използва бензин, а газовото е доработка на местна почва.

Нищо не пречи да се попита в ЕТ как стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направени са със енжекциони подходящи за модела , и компютъра който управлява колата , имат индикатори в таблото за газта и бутилки прикрити във багажниците .
В ЕТ няма такова нещо...И ако газовите им са като алармите за 300лв дето ги монтират,а те реално са боклуци и струват 30...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напално съм съгласен с бегачката тука в ЕТ правят големи далавери и много гаден принцип на работа.Газовите уредби струват към 500-600лв а на мен искаха 1550 и то с гаранция за 2 години и доплащане.Мисля,че имат разлика от тези в пазара извън бг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само казвах, че най-честият дефект на дизеловите двигатели на VW AG е помпа-дюзата (ориентировачна цена 1000лв.)или уплътненията и (около50лв. за дюза). Не казвам , че на всеки две седмици се сменя някоя от четирите, но се случва да дефектират и то по Закона на Мърфи малко след изтичане на гаранцията.

 

П.П. Не съм искал да засегна някое мъжко достойнство, че колата му е дизелова, но фактът е факт - споменатият от мен проблем го има (работих 2.5г във WV и се нагледах на какво ли не!!!) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напално съм съгласен с бегачката тука в ЕТ правят големи далавери и много гаден принцип на работа.Газовите уредби струват към 500-600лв а на мен искаха 1550 и то с гаранция за 2 години и доплащане.Мисля,че имат разлика от тези в пазара извън бг.

 

След кратка беседа с дилър , обяснението е в това че уредбата била италянска но се слагал втори компютър за да управлява газта ,защото ако се направело да се лъже компютъра за бензин .

smile075

Според Джендо просто слагат един контрол който лъже самия компютър като лъже датчика на дорса и една да лъже компютъра че клапите работят , защото слагане на нов компютър както на Йетито с което сравнявам на което наистина е сложен втори компютър .

Не знаеха дали си има отделен контролен прибор за газовата бутилка в таблото а отстрани се слагал един бутон с който ако искаш можеш да изключваш газовата уредба и да караш на бензин.

Прилича ми на газов инжекцион както се бият майсторите в гаражите , там всичко е в един бутон с едни лампички които мигат и казват нивото на газта в бутилката ама това като идея е " мижи да те лажем " както казват по Трънско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Джендо просто слагат един контрол който лъже самия компютър като лъже датчика на дорса и една да лъже компютъра че клапите работят , защото слагане на нов компютър както на Йетито с което сравнявам на което наистина е сложен втори компютър .

Не знаеха дали си има отделен контролен прибор за газовата бутилка в таблото а отстрани се слагал един бутон с който ако искаш можеш да изключваш газовата уредба и да караш на бензин.

Прилича ми на газов инжекцион както се бият майсторите в гаражите , там всичко е в един бутон с едни лампички които мигат и казват нивото на газта в бутилката ама това като идея е " мижи да те лажем " както казват по Трънско.

 

Това си е гавра с нова кола. smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей...,кога пък успяха да сложат на Йети,газова. :-k

Така като чета излиза ,че се продава в Италия от миналата година! :)

Иначе,според мен взимайте дизел,още повече,че имате опит с подобен двигател.

Успех в избора!

Поздрави за готиното семейно включване във форума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета излиза ,че се продава в Италия от миналата година! :)
И НА МЕН ТУКА НЕЩО МИ Е ЧУДНО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Йетито е купено на 9 ноември от AutomobIle това е изложение , закупена е с газовата уредба . дали на изложението е било с нея не знам .

2. Италяните слагат Ловато газови уредби , бутилката е на мястото на рез гума .

3. Тук слагат BRC , утре ще правя тест драйв на 1.6 - 16 V с газ и ще ви кажа на какво изглежда и как работи smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оff

 

Yeti 2.0 бензин няма, има 1,2 TSI и 1.8 TSI. А как е купено ноември 2008, при положение, че серийното производство започна април или май 2009 е загадка. Да не би да имаш предвид Октавия1 4х4 (окти двойка 2,0 бензин май няма)? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Скаут 2.0 FSI (преди фейслифта).

А иначе, за да се сравняват газ и турбодизел, трябва да са с приблизително еднаква мощност и въртящ момент. При това положение "газта" винаги губи. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той и бензина губи :lol:

а относно ОК2-има 2.0 но от около 2 год. няма с такъв мотор-замениха го с 1.8тфси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile166 Йети? На лед и сняг тази зима?И с такъв двигател? Хммм Има нещо гнило в Италия. smile175

Айде всички на пързалката....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди няколко месеца само гадаехме как ще изглежда, няма начин да е било на изложение, та чак и да са го продали, и на газ... smile123

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нЕ,ЧЕ ДА ОБИДЯ НЯКОЙ,АМА СА МИ МНОГО ИНТЕРЕСНИ ХОРАТА КОИТО ИСКАТ ХЕМ НОВА КОЛА ХЕМ ДА МОЖЕ И ДА ДАДАТ МНОГО МАЛКО ПАРИ И ДА Е МНОГ АМА МНОГО ИКОНОМИЧНА.АБЕ НОВАТА КОЛА ВИНАГИ Е СКЪПО УДОВОЛСТВИЕ.Карайте си шкодата с кеф и с стига левск....номера това ако може,оново ако може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.