Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с педала на съединителя


dimitarzaharinov

Recommended Posts

Та проблемът ми е следният: след като пътувах в провинцията - някъде около 300 км, вечерта се прибрах в София, закарах колата в гаража. На следващия ден ми се случи нещо странно - понеже имам навика да натисна съидинителя и тогава да паля колата, видях че педала има само половин ход, другото е луфт. Все едно има въздух в помпата на съединителя и педалът отделя много долу, докъм средата, след което има свободен ход, почти без никакво усилие. Някой знае ли от къде взима хидравлична течност помпата на съединителя и как мога да го обезвъздуша евентуално - защото според мен е и възможно да няма достатъчно хидравлична течност или може да има евентуален проблем с помпата, незнам и аз.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, аз съм със същия двигател, но честно казано, не знам дали съединителя работи с течността на спирачките, или е отделно. погледни нивото на спирачната течност, ако там всичко е наред, проблемът няма да е в помпата според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често проблема не е от обезвъздушаване , мисля че помпата беше пластмасова и има пластмасов тласкач (ластче натискано от педала) тои често се чупи. Това е проблема , ако естествено след напомпване не свига педала , ако се вдига може и да има въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за съедин-ла,се пълни от казанчето на спирачките/но маркуча е в по-горната му част.Или някоя от 2 те помпи тече,или помпата на спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile035 Работи с течност от казанчето на спирачките.Обезвъздушава се от работното цилиндърче което е над корпуса на съединителя, където щангите /жилата/ на съединителя се свързват към корпуса на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Забравих да пише, че си сменях предните накладки и малко след това се получи проблемът. Може би наистина е от ниско ниво на течността.Ако долея течност трябва ли да обезвъздушавам съединителя или просто доливам и напомпвам. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да пише, че си сменях предните накладки
тогава трябва да ти се е вдигнало нивото,не да е паднало
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен те е предала долната "помпа", която губи течност, но в кожуха на съединителя. имах същия проблем с пасата, повдигах обратно педала с пръстите на левия крак, докато смених съеднителя, а с него и въпросната "помпа", която не е точно помпа, ама така й викат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих помпата, която е под педала - мисля, че от нея е проблема. Утре ще ходя до магазина и ще купя нова. Надявам е, че до вечерта всичко ще е наред. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похвалиш дали се оправило, че мене ме дразни че отделя високо а няма регулиране нищо само смяна на помпата или долното цилиндърче (а може би съединителя си заминава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похвалиш дали се оправило, че мене ме дразни че отделя високо а няма регулиране нищо само смяна на помпата или долното цилиндърче (а може би съединителя си заминава).

последното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених помпата вече всичко е наред. Утре ще ходя в ЕТ да сменят спирачната течност в цялата система.Че маи проблема е в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

При мен на Фабиа 1.4 бензин ми смениха днес съединителя с такъв на Luk и като си я взех ми направи впечатление, че има доста голям луфт на съединителя.

"майстора" каза, че имало две помпи и нямало как да регулира това и да си карам така. Можело да се оправи.

Въпреки това не ми се струва нормално да има толкова голям луфт. Беше сменил и някакъв маркуч след дросела, който бил сцепен и можело да дърпа въздух от там (трябва да го погледна кой е).

Как мислите? След смяна на съединител, трябва ли да се кара извесно време за да се регулира педала или проблема е някъде другъде? Помпи или нещо друго?

Преди смяната на съединитела педала си имаше нормален ход, но беше по-твърд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.