Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

окрих нещо много интересно за охлаждането на сички шкоди


mechoka88

Recommended Posts

на сички шкоди 4 ти цилиндар не работи както трябва точно в средата на цилиндара има пропка (отаиник) които се запушва та от там се получава тва бесно греене трябва просто да се промие сваля се маркъча от вадната помпа и се промива с малко помощ на телче с което да ровите в пропката пада се от дръгата страна на генерацията и дръго нещо има топлата вада на двигателя влиза наобратно в радятора просто обарнах с парче маркуч трабите от доло накупето и проблема с греенето приклучи дано съм бил полезен за някои :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данеби да говориш за пробката на водната риза на блока? Там наистина се събира много "тиня" и влошава охлаждането... а това накрая с размяната на маркучите не можах да го схвана :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това пише на http://skodarapid.com

One problem in the Skoda cooling system is that water flows wrong direction. I haven't done this myself but I have heard some people have changed the inlet and outlet cooling water pipes so that the flow direction to and from the radiator changes. The idea is that when there is air in the system the water pump won't suck air from the radiator as long as there is any water in the system. Originally it sucks water form the top of the radiator, which means that if there is just a little bit of air in the system the circulation stops.

Освен това от естествените физични процеси е логично охладената течност да се стреми да отива към долната част на радиатора, а топлата нагоре. В момента не мога да си представя в коя посока се движи течността и през радиатора на парното, и дали може да се приложи и там. Та във всичко това има логика, но аз лично не съм експериментирал. Освен това нямам и отговор на въпроса от какви съображения е направено така от завода.

 

А за пробката на блока между бензиновата помпа и камбаната на маховика - за нея си пише в книгите, че при смяна на антифриза, оттам се източва течността от блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече пиши малко по разбрано :o

 

Вече направих забележка на колегата за по-старателен правопис ето в тази тема, дори му коригирах първия пост за модел :) : viewtopic.php?f=10&t=14953&p=162048#p162048 Дано да има ефект...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работя в сервиз само за шкода правил сам размяната на трабите не само веднъж става повярвай те ми

 

Колега, пиши грамотно и спазвай правилата на форума.

Следващото ти мнение написано по този начин ще бъде изтрито.

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като смених термостата с валер и промих системата с веро, нямам никакви проблеми със загряване, ти се оправяй как знаеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сряда-четвъртък ще се опитам да разменя тръбите и аз... пък да видим какво ще стане, че като ходих да гласувам едвам се прибрах ](*,) ](*,) ](*,) :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разменяй квото искаш, докато не измиеш гняста ефект няма да има. А това разменяне... и един мармот завива шоколада в станиол ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тая пробка е за източване на антифриза от блока и хората са я открили отдавна...

Запушването идва от малкото разстояние м/у блока и 4ти цилиндър на това място и всички нечистотии и отлагания се събират и натрупват там . Течноста не може добре да циркулира, особено ако се използва вода ,се натрупва и котлен камък и става бетон.....

Лично на мен ми се е налагало здраво да ръчкам ,за да източа антифриза....

А що се отнася до промиване на системата ,има доста писано по темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като си цъкна ключето за перката отпред и в 40 мин. задръстване само на 1-ва и с 4 човека и багаж нямам никакви проблеми!Без да са правени каквито и да е промивки.Много съм си доволен в това отношение от нея :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.