Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105 120 с карборатори от CZ 175


mechoka88

Recommended Posts

бащами е стар шкодажия и ми е разправал на дълго и на широко за тия щуротии а и цената на карбораторите не е скупа един нов е 70 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава защо не ни разкажеш и ти, на мен ми е интересно.

Какви точно са карбураторите - марка, модел, някакви характеристики (диаметър на дросела и на дифузьора), не на последно място - два такива ли се слагат или колко? И на какъв колектор се слагат тези N на брой карбуратора? А ако имаш и снимки, още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за секи цилиндар се ползва оделен карборатор и а диаметара на дроселовия отвор е 22м а колекторите се правят от оломиниева траба с оригиналния дияметар на шкодовия а самия фланец се прави от аломиниева ламарина 8 мм и не трябват някви специални машини за иаработката а самия карбуратор е стандартен за cz 175 350 на 100 s se slaga ot 175 a na 105 120 ot 350 ако има мераклии се навивам да го правя а цената на частите е много прилична като се земат 4 карбуратора се намаля цената от 70 на 60 лв :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с 2х2 карба си е напълно излишно според мен, за тия шкоди са достатъчни само 2 еднокамерни, но с по-големи дифузори или един двоен хоризонтален /Вебер, Солекс или Делорто/ с 40 мм дифузьори - наскоро купих един такъв на старо за 40 лв, само колектор остава да се направи. Обаче без смяна на разпределителния вал с по-големи фази и регулиране ъгъла на запалване няма да се постигне по-добра мощност, а само по-голям разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 100с карб от новия модел и мога да кажа че храни абсолютно достатъчно, двигателя дърпа добре, ускорява бързо и върви прилично. С двойния шкодов карб разлика няма. ЗА МЕН за да се смени карба, трябва 1во друго да се пипне (разпр вал, бутала ) и чак ако видимо вече не се храни достатъчно, чак тогава да се мисли за други карбуратори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 100с карб от новия модел и мога да кажа че храни абсолютно достатъчно, двигателя дърпа добре, ускорява бързо и върви прилично. С двойния шкодов карб разлика няма. ЗА МЕН за да се смени карба, трябва 1во друго да се пипне (разпр вал, бутала ) и чак ако видимо вече не се храни достатъчно, чак тогава да се мисли за други карбуратори

напълно съм съгласен с теб за 100 сковия карбуратор и аз така карам 130 ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.