Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проучване за покупка...


Amareto

Recommended Posts

Здравейте,

твърде нов съм тука в форума и фен клуба на Шкода. Моля да ме извините ако нещо правя неправилно.

Имам идея/желание/мечта(която надявам се скоро да бъде осъществена) да си купя Superb.

 

В момента си правя проучване,

дали да е "1,9 TDI-PD / 105 к.c." или "1,9 TDI-PD / 105 к.c., DPF" , също така дали да е "АМБИШЪН" или "ЕЛЕГАНС".

Идеята ми е, да е дизел, заради ниския разход(които чух че е така, сори, не вдявам много от автомобили, извинете ме предварително за което), както и много мощности не ми трябват, тези максимални скорости които ги дига тоз модел са ми достатъчни(демек НЕ целя да летя на пътя).

Също така, от това което четох за това "DPF" има различия, едни казват "не ти трябва ако караш много градско", други казват че "след време ще е задължително това". Затова моля за малко компетенция по въпроса.

Също така, дали си заслужава(предполага се че да де) от "АМБИШЪН" и "ЕЛЕГАНС".

Интересувам се, от това, ако отида и си я поръчам от официалния представител за България, за какво време я "сглобяват" по мой "вкус" и за колко време я докарват до България(така да си направя преценка горе долу).

Ако някой има лични впечатления от изброените 2 модела да сподели моля.

 

Предполагам ще възникнат още въпроси, и се надявам ако запитам пак, да ми отговори някой фен.

 

Мерси предварително на всички отзовали се и отговорили по темата.

Благодаря.

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Amareto

    19

  • bega4kata

    13

  • VALDO

    3

  • skodafen

    3

Най-много писали в темата

Добре дошъл smile056 .

1,9 TDI-PD / 105 к.c. без DPF

Пробвай да сложиш екстрички към Амбиенте, но ако цената доближи Елеганс направо стъпвай на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл.Много възпитано влизане във Форума :smt017

Не дръж на филтъра за твърди ч. щото е проблемен особено за наща "перфектна "нафта.И няма да стане задължителен.Колата не пуши и без него оригинално има си катализатор и покрива Евро 4.Ако намаляваха наполовина данъка заради филтъра...да си го купиш....ама...

помисли си за 140 коня обаче...щото ще ти се наложи да изпреварваш все някога

колата е голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за топлото посрещане.

 

Ми, да си призная, имам един Форд 2.0i, които ако не ме лъже паметта е някъде към 70к.с, но ще излъжа ако знам точно(тъй като колите не са ми силата, да си призная честно), и мога да кажа само, че, когато беше почти като нов, наистина беше много "бегач" на пътя, и доста често съм изпреварвал. Сега карам едно рено 19, 1.7, доколкото знам, и то е към 70к.с.(пак не съм сигурен), и на моменти много "режа" на пътя. Така че, ако 105к.с. са по-добре от тези стари мои модели коли...значи мисля ще ми стигнат(дигам ли свободно 150-160км/ч, мисля това е предела, а и аз не обичам многото висока скорост).

Опитвам се да се огранича в цената, до около 40-42-43хил. лева максимум. "ЕЛЕГАНС"-а наистина има глезотийки, които може би биха ми грабнали окото. Но...да видим. Да се надявам след някой и друг месец докато се наканя и проуча всичко, още малко да паднат цените и да почнат от магазина "свалянето" от цената... 8)

 

Мерси отново :)

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума колега! smile056

Послушай бегачката и ако можеш вземи 140 коня. Купето е голямо и кончетата няма да са ти излишни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума колега! smile056

Послушай бегачката и ако можеш вземи 140 коня. Купето е голямо и кончетата няма да са ти излишни.

 

Добре заварили :)

 

Ми да си призная, не гоня кончета, гоня лукс. В случая, бих "жертвал" кончета за сметка на удобствата и лукса. Да си призная, лукса ме блазни най-много.

 

Днеска бях в Шоу Рум-а. Направо съм очарован. Едно червено...гледаше ме много палаво. Направо е върха тази кола.

Човека които беше там, ми каза, че ако искам 3-4 екстри за наслагване върху "Амбиенте", по-добре направо "Елеганс"-а. И да ви кажа, прав е. Много право ми говореше за колата.

Колата изложена беше 2.0 TDI. Цвят червен (онзи, Роко или Россо, не помня де).

 

ПП. Каква е разликата между "Swing" и "Bolero" уредбата?

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Каква е разликата между "Swing" и "Bolero" уредбата?

 

Колега, добре дошъл при нас.

 

За разликите между Bolero i Swing - ето я темата :

viewtopic.php?f=46&t=14923

 

По въпроса за избор на двигател.

Ако не си "рацер", ако си спокоен човек (с търпение и не бързаш по пътищата) и щом гониш лукса си вземи 105кончета без ДПФ.

 

Ако все пак искаш някое конче отгоре (защото:Колкото повече, толкова повече :) ) можеш да помислиш за 2.0 140кончета. Ако разликата в цената не е проблем за теб, вземи си 2.0 140к.с и няма да съжаляваш.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl,

мерси за посрещането, за линка и за съветите :)

 

Разликата идва към 5000лв.(+/- някой и друг лев) които на тоз фон са си немалка разлика.

 

ПП. Живи и здрави, след някой и друг месец като направя покупката(след много проучвания и т.н.) се надявам да се запозная с повечето фенове от сбирките в София (и по страната) :)

 

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл колега

за двг изборът 1,9 без дпф е много добър за комфорта съм съгласен за разликата между 1,9-2,0 може да се вземат доста екстри а разликата от 35 коня в ускорението е само 2,3 секунди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 без ДПФ!

Филтъра улавя твърдите частици, изхвърляни с изгорелите газове на дизеловия двигател. От време на време се прочиства, като изгаря събраните частици. За целта обаче е необходимо по-продължително шофиране. Ако караш само на кратки дистанции в градските задръствания, филтърът няма да може да се прочиства добре и може да създава проблеми. Освен това, докато се прочиства, вдига малко разхода на гориво. В БГ, където няма никакви данъчни облекчения за "чистите" дизели с ДПФ, наистина няма смисъл от тази инвестиция. По-добре си вземи по-якото радио ;)

Английският channel4 /www.channel4.com/ беше казал, че 1.9 ТДИ е най-добрият двигател за Супърб, защото предлага достатъчна динамика за потенциалните клиенти на този автомобил, а е доста евтин и икономичен. Аз лично смятам, че на тази кола най-много би подхождал 2.0 TDI-CR 170 к.с. или 1.8 TSI 4x4 160 к.с. Но щом дори и лудите англичани смятат, че 105 к.с. са достатъчни съм склонен да се съглася с тях. Пък и така можеш да вземеш лукс от по-горния клас на цената на компактен хечбек.

Ако наистина държиш на лукса вземи ЕЛЕГАНС smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите.

Предполагам, когато дойде МОМЕНТЪТ(а може и преди това), ще запитам още хиляда въпроса, за което моля да ме извините предварително разбира се.

 

Само да споделя впечатленията си....

Преди няколко дена, бях на Test Drive...имаха само 2.0 ТДИ, 170к.с., "Ок" си рекох, няма лошо.

Возията е супер, дърпа си също...само да запитам, ще усетя ли много като разлика на 105к.с.? Човекът каза, че като визия, и возия е същото, само в

"дръпката"/"двигателя" (май така каза де) е разликата. Но, моля за повече мнение по темата :)

Интересуват ме, също така, оригиналните очила на Шкода...там в магазина (на Хан Кубрат) доколкото зърнах отдалечко не бяха много като

асортимент и бройки. Та, мисълта ми е, има ли ги някъде налични да си закупи човек? :)

Сетих се още нещо да запитам, ако отида примерно в чужбина(Германия за пример) и си я купя колата(с поръчка де) от местния "доставчик", ще ли ми излезне по-ефтино от България?(това ми е чуденката). Тъй като наскоро тука някой беше писал, че е ходил до там и си я докарал новичка, поръчкова.

 

А, и да споделя едно лошо впечатление, момчето "назначено" за мен, за Test Drive-a(явно търговец де), малко нехаещо подходи към мен, може би

си мисли че няма да си купя колата, или знам ли, но видя(след самия Test Drive де) други "постетители" в магазина, и на мига почти ни остави. Това НЕ е начин за работа с клиенти.

От това което имам като опит...един клиент трябва да се "сваля" колкото се може повече, да се задържи колкото се може повече в магазина...и така. В случая...май беше обратното...имах чуството че бях изритан от магазина :( Според мен няма значение дали ще си купя колата след 1 седмица, или след 3 месеца, въпроса е, че аз пак ще бъда клиент, и това БИ трябвало да има значение. Но...уви...в България живеем, и, явно отношението е "различно".

 

Ще пиша още впечатления ако има, скоро :)

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам ,ако съм ограничен в парите,да си взема с по малко екстри ,но с по-мощен двигател.

Ако трябваше да избирам между Октавия Елеганс -1.9 и Амбиенте 2.0....без да се замислям взимам 2-рата :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам ,ако съм ограничен в парите,да си взема с по малко екстри ,но с по-мощен двигател.

Ако трябваше да избирам между Октавия Елеганс -1.9 и Амбиенте 2.0....без да се замислям взимам 2-рата :!:

 

Е, аз тука съм на опаки :) Аз предпочитам да "ощетя" малко кончетата, за сметка на лукса и удобството ;) Писнало ми е от "щайги" които като ги караш и дрънчат от всякъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам ,ако съм ограничен в парите,да си взема с по малко екстри ,но с по-мощен двигател.

Ако трябваше да избирам между Октавия Елеганс -1.9 и Амбиенте 2.0....без да се замислям взимам 2-рата :!:

 

Е, аз тука съм на опаки :) Аз предпочитам да "ощетя" малко кончетата, за сметка на лукса и удобството ;) Писнало ми е от "щайги" които като ги караш и дрънчат от всякъде :)

какво общо има дрънченето с екстрите???и като няма примерно темпомат и парк троник няма да е щайга колата.Но като ти се наложи да изпревариш,някъде ще се облещиш с тоя кораб-мъртвец smile159Не знам...може и да съм збъркан вече,но 105 коня е недопустимо слаб двигател за тази красива и представителна лимузина :!:По добре си вземи тогава 1.4 тфси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам ,ако съм ограничен в парите,да си взема с по малко екстри ,но с по-мощен двигател.

Ако трябваше да избирам между Октавия Елеганс -1.9 и Амбиенте 2.0....без да се замислям взимам 2-рата :!:

 

Е, аз тука съм на опаки :) Аз предпочитам да "ощетя" малко кончетата, за сметка на лукса и удобството ;) Писнало ми е от "щайги" които като ги караш и дрънчат от всякъде :)

какво общо има дрънченето с екстрите???и като няма примерно темпомат и парк троник няма да е щайга колата.Но като ти се наложи да изпревариш,някъде ще се облещиш с тоя кораб-мъртвец smile159Не знам...може и да съм збъркан вече,но 105 коня е недопустимо слаб двигател за тази красива и представителна лимузина :!:По добре си вземи тогава 1.4 тфси

 

За "дрънченето" искам да кажа, че до сега само на коли които са "бързи" и дрънкат, щото ги няма "благинките" от новите коли :) (май)

Не е само темпомата и парктроника :) И ксенона и разни други дребни, но приятни благинки :) А относно 1.4 ТФСИ, ммм...разхода ми идва в повече :) Гоня Лукс+ефтин разход за гориво :)

Един поглед над цените, от 140коня и 105коня, и се вижда разликата(не искам умишлено да пускам тука цени де) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам ,ако съм ограничен в парите,да си взема с по малко екстри ,но с по-мощен двигател.

Ако трябваше да избирам между Октавия Елеганс -1.9 и Амбиенте 2.0....без да се замислям взимам 2-рата :!:

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя, като се прибирах от Варна точно няколкото кончета отгоре ми помогнаха при изпреварването на два тира ( каращи на 20 метра един след друг), когато отсреща се зададе някакъв истребител летящ с 180 срещу мене. С подаване на малко повечко газ по средата на изпреварването успях доста бързо и навреме да се прибера без никакви рискове. Ако нямах мощност единствената ми алтернатива бе да набия спирачки и да се върна отзад отново ,което е много по рисково понеже някой може да тръгне след теб и той да изпреварва и........

Разбира се избора е твой, и каквото и да избереш важното е да си доволен и да се чувстваш удовлетворен от покупката.

Още веднъж успех с покупката! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм..тези тирове с повече от 150км/ч ли са се движили? Тъй като доколкото знам, 1.9ТДИ си вдига нормално 150км.

 

Виждам че има много за 2.0, и по-малко за 1.9 ;)

Добре,

ако на някой му се занимава, нека моля да се обоснове с това "Защо да махнем Елеганса и да минем към Амбишън"? В смисъл, плюсове и минуси и на 2та.

Тъй като, 2.0 идва горе долу като цената на 1.9 Елеганс, но за сметка на това е Амбишън.

 

Пример:

Амбишън: Нормални фарове - Елеганс: Би-ксенон

...

и т.н. :) Тогава по някаква точкова система от "+" и "-" бих избрал, евентуално ако наклони към 2.0 :)

 

Мерси за пожеланията :)

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега!

DPF e най-безмисленото нещо което може да си поръчаш!

Избирай много внимателно какво ще почъчваш с колата после да не съжаляваш!

 

П>С>На примиерата на Superb-а във Варна ми бяха казали,че принципа на действие на DPF-a e различен от този на Octavia и при Superb бачка на принципа с адитив.Който е по-запознат да каже!

 

Разликата между ксенона и обикновената нажежаема жичка няма кво да я коментираме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,тира не се движи със 150,но като се движи със 100-110,ти докато вдигнеш 150 да го изпревариш...ще пристигнеш за там за където си тръгнал.Погледни за колко ускорява от 100 до 150.Сигурно за 25 сек.,а това са много ,мноооого метри

а ксенон-за 200лв ще си сложиш на фаровете с лупите...ще е и би-защото имаш бленда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,1.9-105к.с. е слаб за Супърба!Виж за Октавията става,мойта е със същия двигател,но никога не са излишни 35коня отгоре!

Иначе аз съм за 2.0CR-170к.с.,на брат ми е такъв,икономичен,тих,комфортен и бърз автомобил. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 2.0 TDI определено е по-добър от 1.9 TDI. Разликата я отчитам от моята и едно AUDI A4 1.9 TDI. След близо 10000 км изминати с Ambition съм еин щастлив за момента мъж! Не съм голям спец по колите, ама да знаеш 140 коня си дърпат като се наложи, а аз обичам да натискам педала на газта и им се радвам!!

За моята от Германия с няколко допълнения преди кризата, все още нямаше и цена в България съм платил 23800 Евро!!!

За повече питания съм готов да ти отговоря с каквото мога!!!!

Купи си и няма да съжаляваш!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите :)

 

Мисля, на следващата среща (2ри Август, от 14:00) да се "занеса" и аз на нея.

Ще помоля ако може някой с 1.9ТДИ Супърб да дойде и да сподели мнения и впечатления, но ако няма точно такъв може какъвто и да е фен/собственик на Супърб де :)

Пък и това е един повод да разбера повече за Шкодите :)

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-горе беше писал, че гониш "лукс и по-малък разход". Не знам какви екстри точно търсиш, но както и колегите казаха, има някои не-оригинални доработки, които човек може да си направи допълнително, след като вземе колата, и да постигне същият ефект. Просто още в началото прецени кои екстри наистина желаеш. Например, допълнително поставен ксенон е 200 лева, докато в магазина сигурно е 10 пъти повече (на фарове с лупи, няма никаква разлика с оригиналния).

Относно разхода, Суперба си е голяма и тежка кола, част от комфорта и е точно в по-мощен двигател, който да я тегли подобаващо. С тези 105 коня се притеснявам, че колата просто няма да ускорява достатъчно, и за да компенсираш, ще я натискаш повече, което автоматично ще утрепе икономията на малкия двигател. Не говоря само за изпреварване на тирове :), а и при поддържане на скорост, по баир и тн. 140 коня бих ги определил като приемливи за това купе :) (казвам го от опита с 1600те кг на стария модел, новият не знам колко тежи, но сигурно пак е толкова)

 

Разбира се, всичко което казах може да се контрира и в обратна посока - елеганс с 1.9 + чип на мотора, който да повиши мощността, само че на нова кола не знам как стои въпроса с гаранцията, пък и е по-сериозна манипулация спрямо един ксенон, парктроник и други глезотии.

 

по върпоса с покупката от вън - само ако има обявена промоция. За стандартно оборудвана кола, едва ли има смисъл, освен ако има големи залежали количества, отказани големи поръчки, или ако търсиш някакво по-нестандартно изпълнение, което в БГ го няма на склад и трябва да го чакаш Х месеца, за да го произведат, а в чужбина залежава от Y месеца и са го пуснали на промоция :) В ЕС съществуват известни регулации в цените на новите коли, разликата м/у най-евтината и най-скъпата оферта за един и същи модел на територията на ЕС, мисля че не може да надхвърля 10%, а новите коли при нас принципно са в долния диапазон на това "ограничение".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До superba,

да, съгласен съм с повечето неща които спомена.

Но..има едно Но....НО не искам да слагам "ксенон" за 200лв., не искам нищо да пипам по колата като "добавка" след покупката й(поне докато не мине гаранцията).

Поради простата причина, че съм се убедил, че колкото повече се пипа, толкуз повече се разваля едно нещо :)

Относно ксенона, ок, ами АФС-то?:) примерно де:) Другото което е, подгряване на седалки? Парктроника? По долу ще изброя разликите.

Затова питам тука..ако има някой собственик на 1.9ТДИ или някой които е карал такова...да сподели мнения и т.н., инак..съм сългасен, повече

кончета, по-добре.

Относно чипването, по-горе си казах мнението за това де, относно "пипането" по колата :) НЕ съм фен на идеята :)

Варианта с Амишън + няколкото екстри които искам да добавя правят едва ли не малко повече от Елеганса...като цена.(ако ще го "поръчвам" от ЕТ с тези "екстри" де).

 

Екстри Елеганс -

Би-Ксенон с АФС, пръскачки на фаровете с високо налягане, темпомат, 17" лети джанти, четириспицов кожен волан, кожени ръкохватки на лоста за скоростите и ръчната спирачка, подгряване на предни и задни седалки, сензори за паркиране отзад, сензор за дъжд, махагонови елементи в интериора, механична щора на задното стъкло, електрически предни седалки с памет за водача, странични огледала с памет, електрическо сгъване и автоматично затъмняване, ТРМ - система за следене на налягането в гумите, хромирани декоративни лайсни, държач за чаши в задния подлакътник и др.

 

Да речем, че нещата които искам са: би-ксенона с афс, пръскачки на фарове, темпомат, 17" джанти, четириспицовия колан, подгряването на седалките отпред и отзад, сензори за паркиране, сензор за дъжд, електрическите седалки с памет, страничните огледала с памет, сгъването и автоматичното затъмняване, ТРМ-то. Това са нещата които искам...да речем към Амбишъна.....простата сметка става, че ако ги добава тези изброени неща като "екстра" на Амбишъна, ще надхвърли сигурно Елеганс цената.(впрочем, Болеро ще е задължителна добавка, независимо от модела де).

 

И така :)

 

Поздрави,

Amareto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.