Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Фаворит 1.3 моно умря в движение ... вече е съживен.


The Best Forman

Recommended Posts

Събирам идеи и предложения т.к. не съм много на ясно принципа на работа на тоз инжекцион .

Симптомите - угасна веднъж на газ , но запали на бензин , след което работи на газ около километър и малко и пак угасна , но тоз път и на бензин не запали . Помпата се чува , че работи бензин има окло 10 л. и пълна бутилка с газ , но на свещите няма искра вижда се , че на дроселовата клапа бензин има ( явно дюзата пуска нещо ) ... да обаче при подаване на контакт моторчето за празен ход не реагира ... и сега идва въпроса - система за запалване или ECU ? :-k

 

П.П. Всичко стана отведнъж ... до преди седмица вървеше на пушка , оставих го да почине ... и той почина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сега идва въпроса има ли чалъм да се измери бобината ( под едно капаче има две гайки предполагам , че там е намотката ) ама какви стойности има там ... датчика на коляновия вал знам , че трябва да е между 500 - 700 Ом , ама с две голи ръце и едно швейцарско ножче може само да се пореже човек ( както и успях да направя ) , но пак не ми иде на акъл защо не мърда моторчето и как да установя ECU то работи ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата съм я слагал аз и е без блокировка само управлява ЦЗ ( най простата ) ... газ / бензин превкючването е па мое дело и работи ( ключе и релета ) и в общи линий с това се изчерпват работещите електрики ... другите подлежат на проверка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обикновенно изгаря комутатора ,а не самата бобина(те са в един блок) и няма начин как да разбереш ако нямаш друга за проба ,после провери датчика на хол в прекъсвач разпределителя ,не на последно място някоя букса .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих как се тества бобина smile153

Та под пластмасовото капаче има две болтета означени с 1 и 15 и това е първичната намотка - 0.5 - 0.7 Ом , а между 15 и високоволтовия изход е вторичната - 3000 - 4000 Ом ... комутатора се тества на куплунга 1-ви крак (-) , а 3-ти (+) и на 3-ти крак ако е ниско съпротивлението към маса работата е ясна , но пак се чудя тъпото ECU защо не си задвижва механиките ... преди време мой приятел с Пежо бра ядове заради дефектен датчик на Хол и тогаз ECU то блокираше всичко защото не си познаваше датчика ... може ли и тука да е нещо подобно :-k

 

След измерване бобината е както казва Аутодата , но датчика на Хол се държи малко странно - измерен на съпротивление няма никой в къщи , но имерен като диод ( опция на уреда ) дава стойности около 700 Ом , което също е както трябва и след обяд продължаваме трета серия - цялост на жиците .

 

И трета серия мина - всички жици са здрави и май ще се окаже комп smile021

 

Запали с друга бобина кошника smile035

Ай smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една добавка за диагнистициране на умрял комутатор ... на изводи 1 и 15 на бобината при палене и в момент на работа на мотора излиза напрежение 0.3 - 0.4 V мерено с мултицет , разбира се с осцилоскоп е по - лесно , но не е интересно ( иии къв поет се извъдих ) :mrgreen:

Честито на позналите , а шофьора вече си вози въже и купчина електроника в багажника smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.