Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с вентилатора на парното? Умря?


Recommended Posts

Здравейте пичове, някой ако може да ме упъти как се разглобява тази джаджа или къде да търся проблема, преди се чуваше един скърцащ звук на 2 ра скорост на вентилатора а сега изобщо не иска да тръгне? Колата е Шкода Фаворит 93 г. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели ще му бъда много благодарен, сега за лятото няма проблеми но зимата без парно си е.... Благодаря предварително на всички отзовали се и ви пожелавам лек ден Шкодаджии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало,виж бушона и релето ,в литература има инфо кой бушон и кое реле е.Ако е изгорял мотора,търси втора употреба-има доста.Скърцащия звук си има друг лек,но нека първо тръгне пък тогава ще оправиш и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отиваш тук и се логваш с дадените юзър и парола. След това намираш файла с име "Felicia, Favorit, Forman - Az remontiram Skoda - Konstantin Kosev - 2004 - BG.pdf". Там, на страници 98-99 има схеми и обяснения за устройството на парното ти.

Относно втория ти въпрос: като разглобиш пластмасовата кутия, разкачи самото моторче на парното и го извади. (в цитираната книга, на фиг. 6.11. е обозначено като "2-електродвигател") Почисти много хубаво от полепналата и засъхнала прах и напръскай оста на въртене със спрей (WD-40 върши добра работа). Можеш да използваш и грес. За всеки случай, провери дали идва и ток до моторчето, но не мисля, че проблемът е в това. Няма да навреди, ако все пак почистиш и клемите на кабелите за по-добър контакт.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Почисти много хубаво от полепналата и засъхнала прах и напръскай оста на въртене със спрей (WD-40 върши добра работа). Можеш да използваш и грес...

По обяснения на колегата The Best Forman на самата ос трябва да има 2 кечета, които изпълняват ролята на прахоуловители (в крайна сметка май това го има при Фаворит само, щото на моята Фелиция го няма, а скърцането беше ужасяващо). Постарай се тези кечета да бъдат перфектно почистени от софийския прахоляк. Чак след това следвай стъпките, които колегата Владо© написа по-горе.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове много ви благодаря за отзивите, подкрепихте ме и се хванах да върша работа, не че съм свършил кой знае колко, оказа се изгорял бушон смених го с резервен на 10 амп дано да няма проблеми, а в книгата пише 15 но само такъв имах, а другия проблем беше, че турбините бяха клеясали позачистих ги малко от прахта и сложих шевно масълце и на ръка ги развъртях после на 3 та скорост и сега даже и не скърца:), много ви благодаря за помоща, по натам ако създава пак проблеми ще го разглобя за основно почистване:))). Пожелавам ви лек ден и успехи в борбата със Шкодите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и сложих шевно масълце и на ръка ги развъртях после на 3 та скорост и сега даже и не скърца:) ...
Ми така се прави разбира се. И аз му сложих масълце от шевна машина. Пфуу как хубаво работи сегааа.
...Пожелавам ви лек ден и успехи в борбата със Шкодите:)
Стига бре колега. Шкодите се уважават и изискват грижи за тях. Не борба с тях smile001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.