Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вайпър - Алфа??????


Recommended Posts

Вайпър - флагманът на Крайслер. 10 цилиндров двигател. Една купчина конски сили. Колата мечта........ВЕЧЕ С ЕМБЛЕМА НА АЛФА РОМЕО????????

http://news.automedia.bg/read/7332.html

 

П.С.- VALDO чувал съм за твоята любима американска марка и за това първо към теб колега - съболезнования и искрени съчувствия. smile055

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе т'ва Вайпъра, не мисля да е флагман, още повече на Крайслер, който пък е егати пласмасовата марка... Има един голям фен във форума на тази усойница, която обаче до колкото разбрах вече няма да я има. А като гледам тея смехорийки - Алфа Вайпър и подобните изброени, направо се чудя на акъла на тоя, който го е писал това. Със сигурност ще има нови неща на пазара, но Challenger, Viper, Charger...тея имена значат нещо за американците, а не за европейците. Ако направят некоя такава простотия - да комбинират тези имена с емблемата на Алфа - тя ще бъде непродаваема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гледам тея смехорийки - Алфа Вайпър и подобните изброени, направо се чудя на акъла на тоя, който го е писал това...

представяш ли си човек, който поне малко иска да е добър в това, което прави, да напише подобно нещо. това е писано от драскач. целта му е била да има нещо ново на страницата. тъпо, тъпо, тъпо... и непрофесионално, и тъпо...

jeep panda... smile091 smile091 smile091

за fiat cherokee сигурно не му е стигнала фантазията да пише smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ, тази "пластмасова" марка прави високо проходимите автомобили известни с нарицателното си име в България (Jeep),а Viper-а е върховия спортак на Америка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютни псевдосензации и малоумия. Такова нещо няма да се случи, поне не и в описания в "статията" формат. А на някои колеги искам да задам два въпроса:

Кое точно кара някого да смята Dodge Viper за флагман на американското спортно автомобилостроене (питам не за друго, а защото нещо не ми е ясно къде остана Saleen примерно, пък и защото разликата от "Muscle-Car" до расов спортен автомобил не е много малка...). И за да се поясня - дали техника отпреди 30 години с двигател от камион с 600 коня означава спортен автомобил в пълния смисъл на понятието? И второ - откога името Alfa Romeo е едва ли не видите ли обида за спортните автомобили?! Питам просто защото точно тази италианска марка е имала не един и два легендарни спортни модели преди американците да са създали дори един спортен автомобил, пък и защото сред всички най-скъпи и ценни класически автомобилни екземпляри на планетата тези с марка Alfa Romeo представляват един доста висок процент и са близки по бройка до Ferrari...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ, тази "пластмасова" марка прави високо проходимите автомобили известни с нарицателното си име в България (Jeep),а Viper-а е върховия спортак на Америка!

 

Мдааа :) Бегло съм запознат с това, което си мислят хората за тези имена. Прав си, че правят Jeep! И това име, което се ползва като нарицателно в БГ ми е много странно. Но...с другите неща, лично аз, не съм съгласен. "Високо проходимите автомобили" са тотална заблуда! Е, по-проходими са от леките коли, но в реална обстановка, показват доста различни резултати от хвалбите в брошурите. В отрицателна посока! За Viper-а - спортен автомобил е разбира се, но май е повече престижен, въпреки наистина впечатляващия ресурс под капак /пък макар и поостарял като техника/. А колко е неудобен, можеш да разбереш веднага, след като седнеш. Относно "пластмасовата" марка...ами колите са си пластмасови отвякъде! Ето и един различен факт от пластиката, който според мен не е в плюс - ползват рамата и задния мост на W210 /което е Мерцедес Бенц Е класа 1995-2002/ за производството дори на последните модели 300С, Charger и Magnum. Не казвам, че са лоши автомобили, но цените, на които се предлагат са си народни /донякъде/ и няма как да има вграден качествен материал. По-високото ниво на оборудване дори, примерно SRT8, независимо от високата цена - не предлага различно табло да речем. За същите пари, сядаш в един Lexus ES и...повече не искаш да излизаш от него smile049 Разбира се, при това сравнение, двигателя на SRT8 е чудо, но...само това.

С две думи /мога и доста да изпиша принципно, но не е това темата/, искам да кажа, че ти си фен на Крайслер и Додж и гледаш на тях като...фен! Аз също гледах така, преди да почна да ги продавам smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американците пък кога са слагали нещо ултра модерно в автомобилите си?!!!

zloQQ, не мога да разбера пък какво против Jeep имаш?Не били проходими!Та все пак Wrangler e една от иконите в офроуда!

П>С>Quadra drive на Grand Cherokee-то e една перфектна система за мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американците пък кога са слагали нещо ултра модерно в автомобилите си?!!!

zloQQ, не мога да разбера пък какво против Jeep имаш?Не били проходими!Та все пак Wrangler e една от иконите в офроуда!

П>С>Quadra drive на Grand Cherokee-то e една перфектна система за мен!

 

Нямам нищо против тях - специално Wrangler-а много ме кефи ;) Просто казвам, че не са това, което хората мислят. Както много други неща де. Quadra drive /както между другото и Freedom Drive/ е хубава система, куцат обаче карданите, главините и полуоските... Не е ли подготвен Jeep-а за Off Road - понякога се чупи като солета, вземе, че го изпревари някоя гума или водното препятствие му идва множко и...се дави. Буквално! Wrangler-а е икона? Да - но не този от магазина, а този в който сипваш допълнителни 30% от цената, за да му се радваш, както го показва рекламата. Моите уважения към твоята икона, но УАЗ-ката му скрива топката според мен, ако наистина говорим за проходимост... Да не споменавам Toyota smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП-някой гледа ли Top gear ep.3 и участието на Roomstera... smile048 smile021

 

Да и се чудя що за *** трябва да си, за да правиш сравнение кой автомобил от трите участващи е най-добър при положение, че нито са от един клас, нито имат нещо общо помежду си, за да ги сравняват. Изобщо кажи им Top Gear и не ги обиждай повече smile091.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подкрепа на VALDO мога да кажа какъв е моят опит с марката Jeep. Шефа кара едно такова Wrangler от 1993 г. Тогава го купи на 2 год. По тази кола бяха подменени много части наистина. Наистина много части, в следствие на....катастрофи и други видове удари. Най-силно впечатление ми направи последният удар. Джипа с хлъзва по почти отвесен баир и забива носещото ухо на ресора в един камък. В следствие на това се късат 3 листа на ресора. Без проблем се прибра от Ихтиман до София. Да се има предвид, че това е (хаха) stock Wrangler без никакви офроуд доработки. Тази кола е карана около 10% по асфалт или въобще по път от своя вече 18 год. живот. През останалото време е на лов за какво ли не. Включително е плувал и през няколко реки. Дефектите са свързани основно с задволанното устройство - шефа ми, който не жали и никога не е жалил колите си. За него е важно колата да е измита и да се движи.

Велко не опитвам да налагам мнение, но си мисля, че има и добри попадения от марката Крайслер. Но ти си там и ги виждаш наяве, та може би си доста по-прав от мен. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито искам да споря, нито да налагам мнение smile027

Писах тук, защото имам доста километри през пресечена местност с УАЗ и НИВА, както малко със Субару и Тойота. Мнението, което съм си изградил е въз основа на карането. Вранглер съм карал не малко, но не съм го тествал така, както руските катерачи, а по-леко, че все пак - не беше мой. Щом Крайслер за теб, VALDO е идол - разбира се. Всеки си има критерий по които оценява.

Мишо, далеч съм и от мисълта, че Крайслер нямат попадения /Пасифика-та, изпълнена в най-луксозното ниво е...мечта за мен/ - просто мнението ми за съотношението цена/качество явно е различно от вашето. Доста показни са продажбите на високопроходимите и луксозните модели - клиентите са най-точния критерий. Крайслер/Додж си имат преимущества естественно, но лично за мен, недостатъците са повече от при конкурентите. Може и да бъркам де.

Пожелавам ви по един Крайслер, ако наистина го харесвате! Ще видите, как ще заобичате Шкода още повече. Особенно L&K!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Крайслер са ми симпатични като концерн, просто се издразних от някои не съвсем подготвени изказвания smile049

Спор няма, че имат читави модели, споменатите от Велко модели като Пасифика и др. подобни пълноразмерни ванове са много приятни (и могат да бъдат намерени само при американците), а аз лично съм (без преувеличение) влюбен в 300C SRT-8 Touring, за мен лично една със сигурност несъвършена, но от най-чаровните по своему коли на последните десетина години. За Джийп също не искам да влизам в спорове, но ако не броим Wrangler, при тази марка нещата отдавна не са това, което бяха, а и никога не са били това, което са били и продължават да бъдат при Land Rover например ;)

Поздрави! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а и никога не са били това, което са били и продължават да бъдат при Land Rover например ;) ...
Само с те тва не мога да се съглася. Гледам го и Land Rover Discovery 2 що за стока е. Е нема такъв SUV. Това за мен е един приличащ на аквариум кютук. Ако говорим за офроуд SUV-та те са ясни - Land Cruiser, G-classe, Suzuki Samurai (тук не споменавам военните разработки на братята Германци, Японци и Руснаци).

И сори за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил съм на два доста дълги прехода с Дискавъри 3 и честно казано съм на малко по-различно мнение, но както и да е :lol: Може би и Defender не е истински всъдеход, а Range Rover не е пионер в понятието "луксозен всъдеход? А пък G-класата е точно толкова СУВ, колкото Roomster е кабриолет, G-класата си е професионална офроуд машина с техника, която няма нищичко общо с леките автомобили. И аз сори за спама, ама айде малко по-сериозно smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък G-класата е точно толкова СУВ, колкото Roomster е кабриолет

smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ало, с "кабриолета", леко с търкалянето да не скъсаш гюрука ;)

 

Ма Велко как оклепа Крайслер, страхувам се какво ще стане ако отиде в Шевролет ;):) еле пък Форд. Не познавам американската техника, бях чел, че американските версии на модели продавани в Европа използват по-евтина пластмаса (доста по-евтина), но само дотам.

 

Все пак Alfa Viper :^o или Chrysler 159 ??? WTF. Хората трябва и да мислят, като пишат, че ако 50% от загавлията ставаха истина щяхме да живеем в много изчекнат свят, не само автомобилния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Италианците са много интересни откъм мислене - бе нали правите като ората спортни коли, седете си на тая кълка и оставете на Крайслер грижата за високопроходимите машини и паркетни джпове, пазара е претъпкан от СУВ-ове, САВ-ове и секви други такива. Па не вземат да погледнат към ФВ и да се поучат - а се сляха с Порше, а от Волфсбург отсякоха - спираме Кайен и Панамера, през 2012 и 2016, има достатъчно такива модели тип СУВ и СС в моделната гама на ВАГ, Порше си е била и си остава марка на спортните коли. Толкоз, къв е ся тоя Алф-ист дет на мен ми мяза на облизан Кашкай. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианците са много интересни откъм мислене - бе нали правите като ората спортни коли, седете си на тая кълка и оставете на Крайслер грижата за високопроходимите машини и паркетни джпове, пазара е претъпкан от СУВ-ове, САВ-ове и секви други такива. Па не вземат да погледнат към ФВ и да се поучат - а се сляха с Порше, а от Волфсбург отсякоха - спираме Кайен и Панамера, през 2012 и 2016, има достатъчно такива модели тип СУВ и СС в моделната гама на ВАГ, Порше си е била и си остава марка на спортните коли. Толкоз, къв е ся тоя Алф-ист дет на мен ми мяза на облизан Кашкай. :mrgreen:

 

Поздрави.

 

Не забравяй от каде е излязал дизайна и кой каде следва. Има асове и асове в дизайна.Почти всичко нови излиза от там/пкрай двг и купе/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.