Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

TST Racing Dino


Recommended Posts

Диноком АВД дино и мощен български индустриален вентилатор smile168 .Иначе относно октавията-хубав краен резултат.

(мненията са преместени от раздел Проекти-става въпрос за Октавията на bega4kata и получените на дино резултати)

Много точна настройка на лимита на съединителя,ясно е,че двигателя има лесен ресурс за поне 30нм в средни обороти,но въпроса е в надеждността.Иначе много хубава и плавна графика с линейна мощност от 3 до 4500 оборота,с потенциал за 10-20кс повече при друг съединител

Относно диното на Хеед-ми песимистично е и има проблем със сцеплението на валците при по-мощни автомобили на един мост,като гледам варнеското показва стойности като това на Проспиид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диноком АВД дино и мощен български индустриален вентилатор smile168 .Иначе относно октавията-хубав краен резултат.Много точна настройка на лимита на съединителя,ясно е,че двигателя има лесен ресурс за поне 30нм в средни обороти,но въпроса е в надеждността.Иначе много хубава и плавна графика с линейна мощност от 3 до 4500 оборота,с потенциал за 10-20кс повече при друг съединител

Относно диното на Хеед-ми песимистично е и има проблем със сцеплението на валците при по-мощни автомобили на един мост,като гледам варнеското показва стойности като това на Проспиид

Първо за тези които не са разбрали мощността и въртящия момент на Октавията(както и на всички коли мерени на това дино) са измерени на колелата, в случая на Октавията загубите са около 12-13% т.е мощността и момента на коляновия вал са 200кс и 430нм като това не са измерени стойности а изчислени т.е точността не е такава като тази при измерените стойности на колелата ;)

Но ако все пак говорим за песимистично дино, то.......тва дино от снимките на Самито е за момента най писимистичното в БГ или поне за момента така излиза ;) Миналата седмица правихме едно Ево 9 с доста хардуерни ъпгрейди и тази кола даде 218кв и 407нм на тва дино и два дни по късно даде 330 коня и 480нм на ХЕЕД ;) И на двете машини мощността е измерена на колелата. Също така не е редно да се прави съпоставка на коли мерени на различни машини, просто това че различните машини показва различни резултати не означава непременно че едната "става" а другата "не става", едно дино "става" ако показва константни резултати а не един рън 200 коня втори рън 230 коня трети рън 250 коня.......защото има и такива динота за щастие обаче не и в БГ ;) Та това което каза Самито че нашето дино е най модерното и вярно в БГ не е така, всички машини в БГ са модерни и верни(това съм го проверил лично :)), просто требе да мине малко време за да се определят коефициенти за съпоставка между коли мерени на различните машини в БГ защото както казах това че една кола излиза различни коне на различните машини не означава че машините са кофти а просто че изчисляват резултатите по различен начин и така говорените "загуби" просто са различни като стойност на различните типове машини ;)

Та мисълта ми е че ако Октавията на Самито се качи на Проспиидския Динапак......ще покаже 200коня на хъбовете +/-5коня :)

Отностно надежността на този мотор като на Октавията........за момента максимума който сме постигнали от такъв е 159кв и 420нм на гуми, това от 100% стандартен блок и глава, колата се кара всеки ден и отнася доста бой, до момента проблеми няма, а и съм сигурен че Самито никога няма да си кара колата така както аз карам моята :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диноком АВД дино и мощен български индустриален вентилатор smile168 .Иначе относно октавията-хубав краен резултат.Много точна настройка на лимита на съединителя,ясно е,че двигателя има лесен ресурс за поне 30нм в средни обороти,но въпроса е в надеждността.Иначе много хубава и плавна графика с линейна мощност от 3 до 4500 оборота,с потенциал за 10-20кс повече при друг съединител

Относно диното на Хеед-ми песимистично е и има проблем със сцеплението на валците при по-мощни автомобили на един мост,като гледам варнеското показва стойности като това на Проспиид

Първо ..................................................................... :D

Колеги, покрай манията на бат ви Сами, виждате прииждане на маняци от други форуми (като мен) \:D/

Може да поздравите за добре дошъл - "kelesha" - No.1 в България, който настрои Шкодата на Сами - No.1 дизелова Октавия в БГ!!! (Сега да го видим с присъщата си скромност дали пак ще отрече? )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно Октавията лично аз бях супер песимист и не очаквах от тази турбо конфигурация въобще да се получи нещо което да си струва труда и дадените по майстори пари........за късмет обаче турбото се е получило много добре и резултата на мен също ми харесва, честно казано за кола със сток генерация тази турбо конфигурация е направо идеална, също така това не е максимума на този сетъп, според мен 135кв т.е 5кв на гуми повече от в момента са напълно реалистични като стойност и може би максимума преди колата да почне да пуши видимо в целия оборотен диапазон, но Самито реши че така му е идеална и за това така я оставихме :)

А това че келеша бил номер едно........ми той може и да е номер едно ама........мърша :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОМЕР 1 е Келеша :!: smile126

следващата конфигурация на турбото ще е както ти ми каза ;)тя си е твой патент и няма да я споделя с никой никога!!! -ай тихо А тази беше моя експериментална :lol:

Ще се прави генерация първо обаче ;)

поздрави на най-добрия тунер :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм. По темата прочетох един пост в Briskoda. Копирам го.

My PD170's DPF is being removed end of this week / early next. With no other mods, just the Milltek DPF-less down pipe and remap, it should do somewhere around 230hp / 455Nm.
smile166
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, аз ти казах и преди на лично.

Не се залъгвай по поста. Милтек за фабия пълен кит струва към 1300-1400лв.

За Октавия също е толкова (може и 100-200лв отгоре).

Интересно е какво ползва колегата?

В сайта на Милтек има за Фабия,Октавия-но не и дизеловата РСка,a 1.9TDI от 1999г. нагоре.

Колегите англичани ползват (и може би попреправят) генерация от Леон Купра с ДПФ филтър 170коня.

http://www.millteksport.com/exhaust.pro ... iantid=302

 

Обаче мисля,че с този ДПФ-тази генерация ще излезе поне 2хилки.

 

Ето,докато си търсих вчера една схема на какво попаднах!

http://www.jkm.org.uk/performance/Galle ... ngroad.htm

(прегледайте за Бришкода- под снимката има и графика-доста интересни резултати има както на сток РСки (явно АСЗ),така и на чипосани)

 

А тук има доста интересен резултат на Голф ГТИ само с Milltek Cat back

http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/ ... hs/SNS.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милтек не правят генерация за октавия 2.0тди-140коня :!: Обаждах се информативно в представителството в Търново и те пускаха запитване до Англия.Нямало интерес и не правят smile049 не чи щях да си купя де-много цифра са нещо.Може да се направи комбинация до средата да се поръча за Голф 5 2.0тди и от средата назад за Октавия 2.0рс тди.Ама няма смисъл като може и тука да си я направиш и може да си регулираш шумноста с поставяне на 2-3 гърнета.Ама аз още не съм се засилил да правя генерация.Всичко на веднъж няма да правя че ще ми стане скучно :mrgreen: По нататък.

В сайта на Милтек има за Фабия,Октавия-но не и дизеловата РСка,a 1.9TDI от 1999г. нагоре.
Ися,има за дизеловата рс-ка на Октавията :!:
И озаптявай Самуил от време на време, че магарето ще къса синджира :lol:
Няма страшно Миро,нали знаеш че при мен всичко е умерено и премерено!

-Умерен ми е оптичния тунинг

-Умерено ниско ми е окачването/ако беше Редлайн,щеше да каже:максимално долу!/

-Умерено повишение на мощноста/ако беше Искренчо щеше да каже:давай максимум-турбото на 2 бара и 250 коня!/

smile168

 

Мишо,Ди3еловата рс-ка на Октавиата,каквито и ауспуси да и правят пове4е от 190-195 коня неможе да стане :!:(и турбото ще е много претоварено-мьнино е). Кви са те3 230коня smile009 smile021

 

http://www.jkm.org.uk/performance/Galle ... ngroad.htm Ися и тука се дават интерпретирани данни за мощноста на двигатела не на колелата-щото иначе Фабия 1.2 дава 92 коня smile091 smile091 smile091 smile091 и е доста НЕКАЛИБРИРАНО!!! хич не ги гледайте-не може еднакви стокови коли да дават с 20+ коня разлика :lol: от завода са им направили подаръци на някои клиенти.....ей така едни 20+ коня в + бонус :lol:

или е точно това за което ви говореше келеша

абе,това си е едно оптимистично дино ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,Ди3еловата рс-ка на Октавиата,каквито и ауспуси да и правят пове4е от 190-195 коня неможе да стане :!:(и турбото ще е много претоварено-мьнино е). Кви са те3 230коня smile009 smile021

По принцип 170 коня мотора който е помпа-дюза с пиезо дюзи а и новия комън рейл 170 коня стават най много 210 коня на вала, просто турбината им няма капацитет за повече мощност, а дори и при тази мощност ДПФ-а се запушва често ако собственика незнае как да го чисти редовно ;) Ако колата е с махнат ДПФ, нещо което до момента незнам да е правено успешно на такива коли.....то тогава конете ще са същите само дето колата ще пуши черничко ;)

 

http://www.jkm.org.uk/performance/GalleryRollingroad.htm Ися и тука се дават интерпретирани данни за мощноста на двигатела не на колелата-щото иначе Фабия 1.2 дава 92 коня smile091 smile091 smile091 smile091 и е доста НЕКАЛИБРИРАНО!!! хич не ги гледайте-не може еднакви стокови коли да дават с 20+ коня разлика :lol: от завода са им направили подаръци на някои клиенти.....ей така едни 20+ коня в + бонус :lol:

или е точно това за което ви говореше келеша

абе,това си е едно оптимистично дино ;)

Диното на което се мерят тези пичове е ДиноДинамикс, то мери коне на колелата и също така загуби и изчислява коне на вала т.е резултатите които виждаме са изчислени коне на коляновия вал на тези автомобили. Като разгледах всички графики според мен диното си е точно ;) Няма нито някви супер оптимистични нито пък някви супер песимистични резултати :) Примерно Фабия РС дава 140-144 коня сериина, при мен такава кола дава 91кв=123кс на гуми което с 13% загуби колкото нормално имат тези коли е пак 140-144 коне на вала. Ако има някви фрапиращи разлики и разминавания то най вероятно данните написани за колата под картинката не са верни т.е или колата не е сток ако пише така или ако е с модове не са изброени всичките ;) Иначе ДиноДинамикс е един от лидерите в бранша, и ако изключим че на такъв тип динота трудно се мерят супер силни коли на един двигателен мост поради малките 9" ролери, то всичко друго му е почти перфектно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони аз от тука съдя за мощноста на дизеловата рс-ка,но щом ти казваш,значи е така.

ето каво дават като мощност на 2.0-140 и 2.0-170.Едната става 185,а другата 195

http://www.performance99.com/pricepdf/REVO_SKODA.pdf

170-тката може би не я набоцват много заради филтъра.Да няма проблеми....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се ,че човек с опит и възможности се регистрира и прописа в този форум.Относно динамометрите,от сравнително кратката информация в нета съм останал с впечатление Динокомските уреди показват по-височки стойности,но явно всичко е въпрос на софт и настройки.

Относно ДПФ и тунинг-говорим за крайно скъпо и несъвместимо удоволствие,имайки напредвид цената на самия филтър и неудобствата по сервизирането и смяната му.Премахването на самият филтър е крайно сложно и свързано със сериозна модификация на управлявашия блок.

Иначе относно динамометрите-лично аз предпочитам тези мерещи на главините-наистина по трудоемки и скъпи са,с понижен капацитет на измерване,но липсва проблема,който се забелязва при леките автомобили на един мост(особено предно) на валците-разлики в показанията от загуба на сцепление ,чувствителна промяна на стойности при поставяне на баласт или гуми с различно съпротивление.Но все пак говорим за уред,чиято главна цел е да отчете промяната преди-след където абсолютните стойности не са от голямо значение.

Та поздравления за смелостта за инвестиция в един нужен,но с висока стойност уред,особено в условия на финасова криза и според мен пренасищане с динамометри в БГ(очакваме повече динодни и по-добри цени smile168 ).Нивото на тунинга в страната се повишава,излизат стойностни и качествени проекти и това може само да ме радва smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони аз от тука съдя за мощноста на дизеловата рс-ка,но щом ти казваш,значи е така.

ето каво дават като мощност на 2.0-140 и 2.0-170.Едната става 185,а другата 195

http://www.performance99.com/pricepdf/REVO_SKODA.pdf

170-тката може би не я набоцват много заради филтъра.Да няма проблеми....

По принцип това което "дават" като параметри на коли при чиптунинг в нета са само реклами, идеята е хората да ги четат и да се самонавиват, реално нещата стоят по друг начин и за всеки тип кола резултатите както оптималните така и максималните са различни.....освен това всеизвестно е че РЕВО са едни от най големите мошенници в чиптунинга въобще, супер комерсиалисти са, ако прочетете ще видите че има много народ изгърмял от техния "демо" ремап след който колата става по малко коне от сток и това е с цел като свърши "демото" да отидеш и да ти чипосат колата този път обаче с пари просто защото демото е безплатно за да видиш "разликата" :D Та идеята ми е че такива таблици преди-->след чипа може всеки да си направи, трудното е да го направиш на конкретна кола и като го замериш на машина разликата от табличката да се види на яве а не да я има само на приказки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони аз от тука съдя за мощноста на дизеловата рс-ка,но щом ти казваш,значи е така.

ето каво дават като мощност на 2.0-140 и 2.0-170.Едната става 185,а другата 195

http://www.performance99.com/pricepdf/REVO_SKODA.pdf

170-тката може би не я набоцват много заради филтъра.Да няма проблеми....

По принцип това което "дават" като параметри на коли при чиптунинг в нета са само реклами, идеята е хората да ги четат и да се самонавиват, реално нещата стоят по друг начин и за всеки тип кола резултатите както оптималните така и максималните са различни.....освен това всеизвестно е че РЕВО са едни от най големите мошенници в чиптунинга въобще, супер комерсиалисти са, ако прочетете ще видите че има много народ изгърмял от техния "демо" ремап след който колата става по малко коне от сток и това е с цел като свърши "демото" да отидеш и да ти чипосат колата този път обаче с пари просто защото демото е безплатно за да видиш "разликата" :D Та идеята ми е че такива таблици преди-->след чипа може всеки да си направи, трудното е да го направиш на конкретна кола и като го замериш на машина разликата от табличката да се види на яве а не да я има само на приказки :)

Аз за това съм се доверил на теб

post-2454-138453098638_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно динамометрите,от сравнително кратката информация в нета съм останал с впечатление Динокомските уреди показват по-височки стойности,но явно всичко е въпрос на софт и настройки.

Принципно за Диноком много инфо в нета няма, това дино както и всяко друго може да показва няколко вида стойности а именно реалистични, оптимистични също така и писимистични :) Аз съм привърженик на реалистичните стойности и за това съм си направил стенда да показва такива......ако бях оставил калибровката с която стенда дойде от щатите, колата на Самито примерно щеше да е 200-210 коня на гуми най вероятно т.е нищо общо с истината :)

Също така диното има възможност и за измерване на загуби т.е за изчисляване на коне на коляновия вал, но тази му софтуерна функция според мен е малко недодялана и за това просто не я използвам в момента.

 

Относно ДПФ и тунинг-говорим за крайно скъпо и несъвместимо удоволствие,имайки напредвид цената на самия филтър и неудобствата по сервизирането и смяната му.Премахването на самият филтър е крайно сложно и свързано със сериозна модификация на управлявашия блок.

Тука не съм много съгласен.......според мен тунинг и кола с ДПФ са напълно съвместими, просто софтуера трябва да е направен според определени норми и също така трябва да се обясни подробно на собственика как да се грижи за колата си........ако тези условия са изпълнени проблеми няма. Но пък от друга страна проблеми въобще не липсват при коли с ДПФ които са си абсолютно стандартни.......просто тези коли изискват малко по "особенно" отношение и ако им го дадеш не ти създават кой знае кви проблеми :)

 

Иначе относно динамометрите-лично аз предпочитам тези мерещи на главините-наистина по трудоемки и скъпи са,с понижен капацитет на измерване,но липсва проблема,който се забелязва при леките автомобили на един мост(особено предно) на валците-разлики в показанията от загуба на сцепление ,чувствителна промяна на стойности при поставяне на баласт или гуми с различно съпротивление.Но все пак говорим за уред,чиято главна цел е да отчете промяната преди-след където абсолютните стойности не са от голямо значение.

Всеки си има предпочитания......на мен примерно ми трябваше машина на която мога да кача както Порше 996 или 997 турбо без да се притеснявам, така и кола с един двигателен мост и мощност над 700 коня на вала...........на нито едно хъб дино това не е възможно или поне аз не съм срещал такива графики.......загубите на сцепление при ролинг роуд динотата са най вече при машини с дубъл ролери с малък диаметър, с колкото по голям диаметър са ролерите толкова шанса да пробоксува колата е по малък, също така и обработката на повърхността на ролерите е от голяма важност........честно казано до момента не съм хващал на моето дино кола да пробоксува а силни коли с един двигателен мост дето сме мерили са Вайпър(сток 507коня на вала), МБ С63АМГ(~530коня на вала), БМВ Е34 Алпина(~550коня на вала), МБ S65AMG Renntech(~700коня и 1200нм на вала), МБ CLS55AMG Компресор(~580коня на вала), Нисан S14 200SX(~430коня на вала) и може би още няколко други които в момента не моа се сетя, та нито една от тези изброените коли няма и помен от пробоксуване, а също така нито една от тези коли не може да бъде измерена на хъб дино ;) Лично при мен смяната на гуми също не оказва влияние пробвал съм го, както и меренето на различни предавки също не дава разлика в показанията ако разбира се на по ниските предавки колата се натовари както трябва а не да са изфъщи за 3сек рън примерно, щото ако е така естественно замерването няма да е реално :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е,че масовите тунинг автомобили в БГ са малолитражки на предно с малки и тесни гуми и около 300кс.Та по-интересно ми дали сте мерили астрата-предполагам,че и ако там няма ядове предполагам,че няма да има никакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам колко е точно тва дино...ама пише че тази фабия е стокова....

Ами от завода производител я дават 70 коня така че да покаже 80 коня не е чудно, както дадох примера с Фабия РС тя си дава 10-15коня повече от това което казват от Шкода ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е,че масовите тунинг автомобили в БГ са малолитражки на предно с малки и тесни гуми и около 300кс.Та по-интересно ми дали сте мерили астрата-предполагам,че и ако там няма ядове предполагам,че няма да има никакви

Астрата не сме я мерили щото е разглобена от няколко месеца, ама сме мерили Аудито на Миро което е около 370-380коня на вала, мерили сме го и на 4х4 и само на предно, проблеми няма, на предно показва малко повече коне на гуми от колкото ако го мерим на 4х4 ;) Други силни коли на предно май не сме мерили ама този месец се очертават 2-3 дето трябва да дойдат и да са около 400 коне на мотора, та ще видим, но според мен силна кола със задно би превъртяла по лесно от колкото силна кола с предно, на предното поне му тежи мотора а на задното не му тежи друго освен купето, а и до момента не са е налагало да сядат хора по багажниците освен на Нисана който споменах по горе пробвахме щото си мислех че боксува, ама са оказа че и с двама човека в багажника дава същите коне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нисана на Анатоли от Търново ли?

Същия да........еба ни майката таз кола ма това е една друга тема......:)

О,и аз бях там като ви мъчи един път...

а за Фабията е 64 коня....ама тука едни колеги с такива Фабии,пишат в една друга тема във форума,че тези автомобилчета развивали едни скорости на магистралата.....ама може и да е вярно ако са по 81 коня всъщност smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.