Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Бутален или Роторен двигател ?


Бутален или Роторен двигател ?  

22 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Почти всички автомобилостроители са закупили лиценз но само мазда имат сериозни разработки, а това е скъпа технология и разработването и ще отнеме много пари и време, а в днешната икономика това не го виждам да стане в близките 10 години поне, невиждам смисъл изобщо да коментираме наличието на такива двигатели под капака на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2 VRS с ванкелов двигател 1.3 и 228 к.с. (кат на RX-8) - ехаааааааа. А ако и една турбинка и се сложиииии.

Оп, стига мечти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че един-единствен производител произвежда масово роторни двигатели в последните десетилетия, а под "масово" в случая се разбира има-няма 2-3 хиляди на година, някой наистина ли смята че точно този работен принцип е най-добрия и че няма основателни причини толкова години след откриването му да си остане рядък? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роторни двигатели?
:smt018

НЕ Я КУПУВАЙ ТАЯ МАЗДА ТИ КАЗАХ

 

Що бре? Т'ва си е един малък звяр ;) Притежава невероятно развъртане... Направо си е като катапулт! Карал съм RХ8, автоматик, от тея с "ушета" на волана - останах като гръмнат! Много е стабилна в завоя с голяма скорост! Мисля, че съотношението в разпределение на масата е почти 50/50. Вътре пък има куп глезотийки - направо да не ти се излиза от колата. Разхода е малко неприемлив, но все пак са си 200+ магарета. Не съм запознат в детайли с ресурса на двигателя, но при 9000 об/мин. червена линия /за ръчната скоростна кутия/ - явно не е много голям, от където се обуславя и неизползването му като масов агрегат. Въпреки че стандартната гаранция си е нормално изглеждаща - 5 години или 100.000 км. Мисля, че голям + е доста приемливата цена, която ако сравним с конкурентните представители, пък и дори със сравнително нормалните коли, е...смешна!

Абе, ако имах излишни парички - бих паркирал едно такова дребно "зло" в гаража с голям кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за е тва нещо smile126 smile126 eе това чудовище с удоволствие бих го сложил на шкодичката.... smile126

post-4305-138453098546_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за е тва нещо smile126 smile126 eе това чудовище с удоволствие бих го сложил на шкодичката.... smile126

smile091 smile091 smile091 smile091 Много лесно взехте да ги слагате тия двигатели-не го гледайте Атанасчо-той прави нова кола по двигатела който е избрал.

много гаден двигател,мощноста му е доста моментна само

много труден за обслужване/дето се вика само свещи няма да му намериш.../

НЕ ПОДЛЕЖИ НА РЕМОНТ ТОЗИ ДВ. И МУ Е МАЛЪК РЕСУРСА-а и как гори....

Във Варна има 1 момче с такава Ванкелка-за тези мощности които и дават,и за формата която има -АМА ХИЧ НЕ ВЪРВИ :!: :!: :!: :!: Със Опела го изкъртих,а и не само аз smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото предимство на Ванкеловия мотор е мощността на единица обем. Моторче колкото шевна машина може да има мощност такава, каквато в никой бутален двигател не може да се постигне /на лек автомобил прнимерно /. Това обаче докато е нов. Липсата на коляномотовилков механизъм си оказва влияние, но има малък ресурс, и като не подлежи на ремонт го правят неприложим в масовото вграждане. Издухан ли е- забрави да върви, ако изобщо и запали. На това компресията му няма оправяне, вътре вала е на едни ексцентрици, работните органи са едни триъгълни леко заоблени повърхности а горивните камери са тангенти. Не познавам маздовия, някога имах работа с едно старо NSU princ.

Не бих предпочел да имам такова под капака въпреки че има много по-малко триещи се части от буталния мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:88112d83 - механизам на роторния двигател нагледно.

- dead rotary... LS1 Chevy

- Още една Rx7 s LS1 Chevy под капака smile126
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за е тва нещо smile126 smile126 eе това чудовище с удоволствие бих го сложил на шкодичката.... smile126

smile091 smile091 smile091 smile091 Много лесно взехте да ги слагате тия двигатели-не го гледайте Атанасчо-той прави нова кола по двигатела който е избрал.

много гаден двигател,мощноста му е доста моментна само

много труден за обслужване/дето се вика само свещи няма да му намериш.../

НЕ ПОДЛЕЖИ НА РЕМОНТ ТОЗИ ДВ. И МУ Е МАЛЪК РЕСУРСА-а и как гори....

Във Варна има 1 момче с такава Ванкелка-за тези мощности които и дават,и за формата която има -АМА ХИЧ НЕ ВЪРВИ :!: :!: :!: :!: Със Опела го изкъртих,а и не само аз smile049

как да не върви брее, ако става въпрос за тошко от виница, не съм се возил ама погледа ми не може да я следи тая мазда хахах опела ти да не е с реактивен двг =))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди многооо много време едно приятелче наследи рх7 еб...ти и тъпата кола е тва в сервизите влизаше само да гледат маисторите че не съ виждали и го отпращаха като вървеж никак , като разход 15 на 100 .....даже свещите неможах да му сменя

Новите мазди като ги качът на дино и на собсвеника му се доплаква щото плаща акцизи пък тя излиза че е подакцизна сама рекламни трикове еииии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ето за този автомобил става конкретно въпрос... защото съм още в обмисляне дали да го взема... за това и пуснах темата... ето малко снимчици...

 

Super Advan Racing S-3 wheels, 18x7 front, 18x8 rear Nitto 555 Extreme tires, 245/40x18 front, 265/35x18 rear Brembo Big Brake package 4 piston calipers with 14 inch cross drilled rotors front, stainless steel lines. 13 inch cross drilled rotors rear, stainless steel lines Eibach springs Tokico 5 way adjustable shocks Eibach sway bars front and rear.

post-4305-138453098577_thumb.jpg

post-4305-138453098582_thumb.jpg

post-4305-138453098585_thumb.jpg

post-4305-13845309859_thumb.jpg

post-4305-138453098594_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и въпросния двигател smile126 9,925 original miles, PFS Large capacity intercooler PFS Cold air induction system Stock vacuum lines replaced with zip tied silicone tubing Greddy 3 inch down pipe Random Technology 3 inch free flow catalytic converter, Greddy 3 inch stainless steel exhaust system OEM twin turbo system, OEM ECU running stock boost Turbonet-x blow off valve Aftermarket aluminum radiator overflow tank Suspension.

post-4305-138453098622_thumb.jpg

post-4305-138453098625_thumb.jpg

post-4305-138453098629_thumb.jpg

post-4305-138453098633_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за без пари за тези си части който като правих справка с нета са около

10 000$ иначе ми я предлагат за 10 500EUR... smile021 забравих да спомена най-важното 1.3LR 350kw/476whp... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай го!

Такъв нямаме в клуба....,тамън ще повдигнем нивото..... smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е добра цената! Помисли си добре обаче, защото може би има причина... Все пак, номерата са от Флорида! Предполагам - сещаш се за какво става дума. Освен това, ако все още е в щатите - в тея 10500EUR влизат ли всички данъци, такси, акцизи, мита... Или това е крайна цена - с всичко платено и доставка до пристанището? А ако знаеш, как ще и развалиш фасона, когато се наложи да ти монтират предния номер, а и...задния трудно се събира и трябва да се огъва... Провери историята на колата - трябва да може да го направиш през нет-а > http://www.carfax.com/cfm/general_check ... KNC-Google Ако всичко е наред /тази страница принципно не лъже, зашото всичко правено по колата в нормален сервиз се отразява и публикува/ и това е крайната цена - що пък не! Взимай я! Колко пъти може да се порадваш на нещата от живота? Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10000 евро докарана до БГ е отлична цена.За още 4 евра я регистрираш след 1 януари.Колата е много бърза и е перфектна за каране дори стандартна.Направената РХ7 е кола за кеф и състезания-даваш и 5пъти газ за седмицата и я прибираш в гаража.Това е такъв тип автомобил,че те хваща страх като го настъпваш,кара се само в пефектни условия-това дъжд,прах,вятър-не са за него.Относно подръжката-двигателят се сервизира често,частите ги няма в БГ,но това е екзотичен автомобил с евтини части-един основен ремонт с нови части ти излиза много по-евтино от например този на Шкодата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вече измислих как ще стане номера понеже в момета се намира в ЛА. За това говорих с братовчеда който се намира близо до адреса който са ми дали проверихме че наистина е там и сега при първа възможност ще отиде да я види (а тои си разбира от колици... ) да видим дали наистина има някаква причина, за да продават и т.н... след което ще ми я докара като си идва септември, опита се да ми обесни по каф начин но не го разбрах чесно... и излизало доста ефтино (ест. с някаф превоз се пак неискам да се разбие некъде с този звяр като знам каф тежък крак има...) но тука фатката е нотарялно заверяване от него към мене след което с една м/у народна застраховка (каско) 350 на тримесечие и след 1ви януари я регистрирам като падне акциза... но ест трябва на 3 месеца да я изкарвам извън България. :smt032 но за сега чакам информация от братовчеда да видим как? кво? що? става ли нестава ли... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Провери историята на колата - трябва да може да го направиш през нет-а > http://www.carfax.com/cfm/general_check ... KNC-Google Ако всичко е наред /тази страница принципно не лъже...[/color]

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.