Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1.9 TDI или 2.0 TDI


Tribal_rhythm

Recommended Posts

Здравейте. Конкретният ми въпрос е кой от двата двигателя да избера. Условието ми е да е мощен, да ускорява бързо и да не го плашат баири. Затова си мисля, че 2.0 TDI 140 коня е по-добрият избор за мен. Чета обаче, че и 1.9 110 коня бил бърз и пъргав. Моля за мненията ви по въпроса, ще се радвам да се включат и колеги, каращи 2.0 TDI и да дадат по-подробно описание за динамиката на двигателя. Колата не се взима за състезания, просто искам като някога реша да натисна газта, да почувствам залепване за седалката и бързо ускорение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо 110 кона Октавия 2 нямя-105 е

това за мощноста е много относително и субективно-може на човек който е карал 60-70 коня бензин,105 коня на помпа дюзата да му се сторят предостатъчни

разликата в цената не е малка,но ако имаш възможност си вземи 2000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш да те залепя за облегалката естествено , че трябва да вземеш 2,0 ТДИ. Просто няма какво да се коментира, че бил пъргав 1,9, взимай 2,0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи с какво разполагаш аз карам 1.9 105к.с от новите октавия2 но ако имаш кинти вземи си 2 аз лицно сам доволен smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже съм по-добричък ще помогна малко на бъдещия колега с няколко линка.

viewtopic.php?f=46&t=14366&hilit=2.0+TDI

viewtopic.php?f=46&t=14547&hilit=TDI

viewtopic.php?f=46&t=14429&hilit=TDI

viewtopic.php?f=46&t=13614&hilit=TDI

viewtopic.php?f=46&t=13493&hilit=tdi

Хайде успех в избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не беше тяя гадна криза аз щях да си взема една нова октавия 1,9 TDI-DSG моят съвет е вземай една такава ще се кефиш много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile049

Нема кинти, нема, нема кинти! Скоро нема да си зимам Бентли!

А ти що ме излъга, че Кайена е твой?

smile152 smile152 smile152

smile159

 

Щото Шкодилака е по-гот бре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то е близко до акъла,че човека ако имаше пари за 7-ма серия,нямаше да пише тука и да пита за Шкодички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то е близко до акъла,че човека ако имаше пари за 7-ма серия,нямаше да пише тука и да пита за Шкодички

 

Аз пък си мисля, че освен парички да си купиш колицата трябва и парички да я поддържаш! И евала на тия дето правят тая сметка ПРЕДИ да си купят колата.

 

А по темата: аз съм 1.9TDI и не мога да се оплача от липса на ускорение. Иначе то ясно, че 200 коня са повече от 90...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

PRR, айде свали колегите малко от кънките ;) - на събора кой имаше чипче/пауърбокс?!? Така че твоите 90кс не са верни вече ;)

 

Друг е въпросът, че си спомняш и с 90кс как е вървяла. Но както го е задал въпроса колегата - "просто искам като някога реша да натисна газта, да почувствам залепване за седалката и бързо ускорение" няма смисъл да мисли за 1.9, а може би евентуално за RS с 170кс ;). Ако не може да си го позволи, тогава "обикновено" 2.0 - 140кс. Карал съм 105кс и не те лепи, но не е слаб. Просто е за уравновесени шофьори, с нисък разход. Но за "залепяне" на седалката се гонят повече коне, както и да говорим. И не смятам, че 2.0 ще е много по-скъпа от 1.9 за поддръжка - покупката и последващите застраховки, както и пътния данък (пък от догодина и псевдо "екоданъка") ще тежат повече отколкото посещенията в сервиза.

 

Така че единодушно при поставените условия - 2.0!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, айде свали колегите малко от кънките ;) - на събора кой имаше чипче/пауърбокс?!? Така че твоите 90кс не са верни вече ;)...

 

Друга ми беше мисълта! За едни 90 коня са много, за други са нищо. И е ясно, че 200 коня са мнооого повече от 90, 110, или 120. Но, вярвай ми, с 90 коня има хора които ще направят доста повече отколкото други с 200! И залепването за седалката не е само до двигател, а и до задкормилно устройство и познаване на техниката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI. Карал доволен....без забележки. Няма да усетиш липса на мощност.... Личното ми мнение е, че това е най-успешния двигател (от дизеларките) на Шкода....

Препоръчвам.

за 2.0 има противоречиви мнения....чети Библията....нямам личен опит

иначе 2 е повече от 1.9.... :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 ТDi е вече доказан мотор във времето си...аз лично на шкодето съм много доволен от 1.9,оплакване за мощност няма в крайна сметка човека си решава дали я взима за икономичност или за бързина,пък ако се стори бавна хората са измислили чипчета :)

 

Поздрави и успех с избора : )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9TDI е супер мотор ... но излиза от производство. Да, части ще има още дълго за него, но да купуваш нов автомобил с ясното съзнание, че точно след 1/2 година той вече няма да се произвежда ми се струва несериозно. За съжаление това важи и за 2.0TDI-PD. От януари Шкода (изобщо VAG) ще продават само CR двигатели. Изискване на EU smile049 . Та моя съвет е да изчакаш новите двигатели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно тогава на Октавия Тур какъв дизел ще сложат.....или ще я оставят само на бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще те посъветвам да побързаш да си вземеш ПД,защото с новите КР-ли ще има по голяма вероятност да имаш проблеми с пиезо дюзите/мног са проблемни за бг-повярвайте ми-сменял съм на 3 нови коли вече извън гаранция/ и с филтъра за тв.частици.

Най добре 1.9 с чипче/леко не на максимум-без да пуши/-130 коня без никви грижи и си караш с кеф-това за да е най ефтина схемата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще те посъветвам да побързаш да си вземеш ПД,защото с новите КР-ли ще има по голяма вероятност да имаш проблеми с пиезо дюзите/мног са проблемни за бг-повярвайте ми-сменял съм на 3 нови коли вече извън гаранция/ и с филтъра за тв.частици.

Най добре 1.9 с чипче/леко не на максимум-без да пуши/-130 коня без никви грижи и си караш с кеф-това за да е най ефтина схемата ;)

E добре де, ама тва чипче няма да е без пари и пак няма да достигне показателите на 2.0 - освен разхода :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, че няма да постигне повечето от възможностите на 2.0 - нали има и 1.9 - 150кс заводско! Не че то е критерий, ами данните след тунинга - въртящ момент при Х обороти, максимална мощност при Х обороти ще ти кажат кой кой е! Друг е въпросът, че така ще му скъсиш живота, пък и ще трябва да си точен с поддръжката, а не на еФтиното да ходиш. Вече го писах - ако има пари - да взима 2.0, ако няма - 1.9 няма да е слаб, просто ще е по-спокоен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпросът, че така ще му скъсиш живота, пък и ще трябва да си точен с поддръжката, а не на еФтиното да ходиш.
Е,неможе да си чипосаш колата и да и сменяш маслото на 30 000км.

На 10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- нали има и 1.9 - 150кс заводско!

...+ нова (друга) турбинка. В тоя случай май 3000 лв. няма да стигнат.

Да си вземеш 1.9 с идеята след това да го "чипосваш", според мен, е лишено от смисъл.

Ако вече си си взел и в даден момент решиш, че искаш още мощност - тогава да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.