Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

един ? за ангренажната верига.


pi4o

Recommended Posts

...какво да направя, ако е разтегната ангренажната верига? Струва ми се, че е малко шумна и си мисля, че се е поразтегнала. Откакто съм купил колата съм навъртял около 40 000 и не съм пипал нищо по двигателя като сега наближава да стане на 100 000. Работи си добре, но ми се струва, че малко шуми от веригата. Та въпроса ми е дали се сменя или се натяга нещо? Благодаря на тези, които ми отделята време и споделят опита си! smile027 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много прецизно да се работи,защото двете колела трябва да стоят в една равнина,иначе веригата заминава за 10к км!Това го казвам от опит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които са се отзовали :) Явно ще трябва да се сменя въпросната верига... А може ли да ми изиграе някой номер, ако съм на път? По принцип не я настъпвам много 80-90 км/ч., рядко карам със 100 км/ч. и спешно ли трябва да я сменям или може да покарам още малко???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които са се отзовали :) Явно ще трябва да се сменя въпросната верига... А може ли да ми изиграе някой номер, ако съм на път? По принцип не я настъпвам много 80-90 км/ч., рядко карам със 100 км/ч. и спешно ли трябва да я сменям или може да покарам още малко???

И моята бие по капака, защото явно е поразтеглена, ама съм карал и с повече от 130 км/ч без проблеми. Не може да се скъса, както примерно ангренажен ремък, но не можеш да си направиш прецизна центровка на газоразпределението :-k Затова-нова и предполагам ще усетиш разликата- липсата на шум, вървежа, по- лесното палене и т.н.

п.п. веригата няма обтегач, затова живота и не е много дълъг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф към темата, понеже и на мен ми предстои смяна на въпросната верига, понеже трака като за световно и явно е увиснала като пран терлик.... някой ако може да каже как да се семни стъпка по стъпка, какво трябва да се гледа(нещо по-специално има ли ) аз си набавих чисто новичка (чешка уж) само чакам малко свободно време и да се залавям...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Демонтираш бронята + задната маска;

2.Източваш маслото от двигателя;

3.Демонтираш картера;

4.Демонтираш ремъка;

5.Демонтираш генератора със стойката;

6.Демонтираш шайбата на коляновия вал;

7.Демонтираш делкото;

8.Отвиваш 6-те болта на капака на веригата

9.Демонтираш капака - има гарнитура!

10.Демонтираш колелото задвижващо маслената помпа и делкото;

11.Бележиш положението на валовете;

12.Издърпваш веригата с колелата;

13.Слагаш новата верига с новите колела-обърни внимание на точките,поставени на колелата-между тях трябва да има по спомен 12 оси на веригата и 11 звена;

14.Фиксираш всичко точно;

15.Мериш дали двете колела лежат в една равнина-трябва да са точно едно към друго,иначе след 10к. км отваряш пак за смяна на верига!;

16.Намазваш веригата и колелатаобилно с масло;

17.Започваш да сглобяваш по обратния ред.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.