Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Виене над 80км/час?


mbozukov

Recommended Posts

Здравей те,

Имам проблем и незнам как да го реша. Имам Fabia 1.9 TDI. Когато вдигна повече от 80км/ч започвам да чувам едно странно виене, което естествено се увеличава със скороста. Дори когато колата се движи по инерция пак се чува този звук. Бях в сервиз и от там ми казаха тъйкато колата ми е дизел и е вече на 160000км е нормално това, но за мен това не е нормално.

Моля дай те ми съвет, каво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, шумът се увеличаваше когато правиш завой.

Както каза колегата - лагер на главина, цената от ЕТ беше около 172лв(само лагера)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, шумът се увеличаваше когато правиш завой.

Както каза колегата - лагер на главина, цената от ЕТ беше около 172лв(само лагера)

95 fag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, шумът се увеличаваше когато правиш завой.

Както каза колегата - лагер на главина, цената от ЕТ беше около 172лв(само лагера)

95 fag

:smt017 1 към 1 с този от ЕТ само че не е в бяла кутия с маркировката на VAG груп , а си е в кутия на FAG и е 2-пъти по - евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е лагер на главина - не бързай да купуваш заради марката или заради това че е оригинален.Преди шкодата съм имал няколко коли. Преди около 4 години карах БМВ 5-ца 92г.Виеше и лагер, цената в магазин беше около 100 кинта.Избих лагера на 5т. преса и го занесох в магазин за лагери дадоха ми лагер за 6лв. като попитах какъв е ми казаха че по каталог става и за пералня Перла 05.Към днешна дата БМВ-то го кара баща ми и след 60 000 км. лагера си е ок... На астрата която карах след това лагера и беше 48лв. и беше същия като за лада самара - 11лв.Не зная как е лагера сега но му врътнах 15 000 и нямаше никакви проблеми като я продадох.В крайна сметка това си е лагер... избий го и иди в някой магазин за лагери примерно на SKF. Успех и късмет ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, шумът се увеличаваше когато правиш завой.

Както каза колегата - лагер на главина, цената от ЕТ беше около 172лв(само лагера)

Няма такова нещо - само лагер , за FABIA си е лагер с главина к-т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ще да е. Пробвай да чуеш, когато отпуснеш педала на газта и мотора не се форсира ще се чуе по ясно, а за най сигурно отиди до някой сервиз да ти вдигнат първото едната и после другата гума във въздуха, да ги завъртят и сам ще разбереш от коя е. Тъй като и аз съм сменял,мога да споделя,че на SKF всичко с ремонта ми излезе 200 лв =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е лагер на главина - не бързай да купуваш заради марката или заради това че е оригинален.Преди шкодата съм имал няколко коли. Преди около 4 години карах БМВ 5-ца 92г.Виеше и лагер, цената в магазин беше около 100 кинта.Избих лагера на 5т. преса и го занесох в магазин за лагери дадоха ми лагер за 6лв. като попитах какъв е ми казаха че по каталог става и за пералня Перла 05.Към днешна дата БМВ-то го кара баща ми и след 60 000 км. лагера си е ок... На астрата която карах след това лагера и беше 48лв. и беше същия като за лада самара - 11лв.Не зная как е лагера сега но му врътнах 15 000 и нямаше никакви проблеми като я продадох.В крайна сметка това си е лагер... избий го и иди в някой магазин за лагери примерно на SKF. Успех и късмет ;)

 

Лагера си е лагер-това е вярно,но SKF и 6 лв. това вече е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах случай, когато този шум се чуваше от дефектна гума (не крива, не неравномерно износена, не дебалансирана, просто сместта явно е сгрешена), затова пробвай да размениш първо гумата, да видиш дали ще се премести шума и тогава влизай в разход за лагер. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

А спешна ли е смяната? Защото се намирам на едно място, където няма кой-знае колко добри сервизи, ако се налага да се смени веднага ще трябва да се пътува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е преден лагер вдигаш я на крик (може и от едната страна) включваш на пета и даваш газ да вдигнеш поне 150км/ч , гасиш двигателя и изключваш от скорост, а друг човек отвън слуша от къде се чува виенето , повтаря се ои от другата страна. Със задните лагери въртенето е на ръка и пак се чува ако има нещо. Но имайте предвид , че виене се чува и от гумите. В последно време се появиха едни гуми с по 3 канала които вият като свършил лагер. Ако по горе описаният начин за прооверка не се чува виене може да е и от гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.