Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция не пали след дъжд.(проблема решен)


petkok

Recommended Posts

Здравейте,

притежавам фелиция 1.3 карбуратор, газ/бензин от 99г която след по-дъждовни нощи отказва да пали.

Ето как изглеждат нещата според мен:

1. Сутринта към 7.45 въртя ключа, стартера издава нормален звук без никъкав опит да запали(никави опити за приръмжаване), еднакво поведение и на газ и на бензин

 

2. Проверих, че директно след бобината има искра

4. не можах да проверя дали има искра на свещите(дъжда пак заваля и човека дет ми помагаше си отиде)

5. махнах капачката на разпределителя , подсуших я(не че имаше влага) и почистих контактите на палеца и капачката-нямаше никакъв ефект от цялата работа.

6. Никой маистор от многото сервизи около мен не пожела да си мръдне задника на 300метра.

7. Към 16 чеса колата изсъхна и запали веднага на газ нищо че бях изцедил акумолатора почти до дупка

 

Според мен има два вареянта:

1. Или ми се губи масата някаде

2. Или има отечка някъде(според мен по-вероятно предвид дъжда)

 

Моля за съвет как да открия проблема, защото понякога колата ми трябва и след дъжд ;)

Межо другото, като си мия колата на автомивка нямам такива проблеми нищо че обилно я поливам с вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или комутатора да ти прави проблем ;)

Не съм много сигурен в терминологията но електронния блок който командва бобината е нов и не ми прави

проблеми през 99% от времето а онова дето върти палеца(според мен се нарича делко или нещо такова) е механично и невиждам какъв проблем ноже да даде специално в този случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или комутатора да ти прави проблем ;)

Не съм много сигурен в терминологията но електронния блок който командва бобината...

Е за него ще ти разкажа. Карам си аз с около 60 и по едно време огромна локва. Намалих и пляааааас през нея. После след 10 м колата изгасна. Отворих капака - вътре сухо (сравнително). Делкото сухо, кабелите, бобината и те. И не ще да пали. По едно време гледам зад комутатора (електронния блок) вадичка. Една тапа има на подкалника, която се разместила и от там влязло вода зад комутатора. Подсушаване с няколко салфетки за по-сигурно и запали без проблем. Имал съм го тоя случай няколко пъти и веднъж в мъгла. Та следващия път пробвай с подсушаване зад комутатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за него ще ти разкажа. Карам си аз с около 60 и по едно време огромна локва. Намалих и пляааааас през нея. После след 10 м колата изгасна. Отворих капака - вътре сухо (сравнително). Делкото сухо, кабелите, бобината и те. И не ще да пали. По едно време гледам зад комутатора (електронния блок) вадичка. Една тапа има на подкалника, която се разместила и от там влязло вода зад комутатора. Подсушаване с няколко салфетки за по-сигурно и запали без проблем. Имал съм го тоя случай няколко пъти и веднъж в мъгла. Та следващия път пробвай с подсушаване зад комутатора.

 

Ако се окаже това ще си покрия комутатора с найлоново пликче. При мен на това място колата хвърля много кал и вода. Не съм се опиталвал да посушавам там защото блока все пак е капсулован и от него стърчът само 4 контактни пластини. Вярно че гумения маншона с който е покрита връзката не е особенно херметичен , но не ми хрумна да проверя там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже това ще си покрия комутатора с найлоново пликче...

[-X Само това не прави. Под найлона ще кондензира влага и все едно нищо не си направил (даже по-зле ще стане). По-добре виж тапата да я затвориш. При добре запушен отвор там влага не влиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също си оправи и маншончето на кабелите за комутатора и си готов.
smile162

 

Не виждам какво може да се подсуши отзад на комутатора.Още повече че е капсулован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите. Запуших дупките на подкалниците, оказа се че пласмасови капачки от минерална вода пасват точно :mrgreen:

ще измисля нещо за маншона и ще чакам следващия дъжд

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите. Запуших дупките на подкалниците, оказа се че пласмасови капачки от минерална вода пасват точно :mrgreen:

ще измисля нещо за маншона и ще чакам следващия дъжд

smile159

 

Пусни снимки как е станало с капачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимки как е станало с капачките.

:smt017 И аз искам да видя, че и мен ме чака таз процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се наложи да карам в порой,на път за провинцията,..голяма локва след,което колата направо изгасна.Веднага се сетих,за комутатора,по съвет на Мишо,но дъждът беше толкова силен,че нямаше как да се справя с проблема.Звъня на приятел,слагам въже ставам целия "вир вода" и чакам човека.Минават 5 мин.въртя и пали от раз,като ,че ли не е имала проблем.?? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още първия път да го беше сменил и да си решиш мъките. И е хубаво да сложиш оригинален че догодина да не пуснеш пак такава тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.