Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Октавия 1.8 TFSI DSG или Субару Легаси 2.0 автоматик


okta bobi

Recommended Posts

Здравейте,

Моля, помогнете с компетентно и мотивирано мнение за да ми помогнете да избера нов автомобил. Колебая се между Октавия фейслифт 1.8 със седем степенна DSG кутия или

ново Субару Легаси 2.0 автоматик!?! Благодаря предварително smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съмнявам се че някои ще ти отговори-обиждаш шкодата.късмет с избора smile162

 

Целта ми не е да обиждам, а ако мога да получа сериозни технически аргументи, които да предопределят избора на Шкода, като ме убедят, че това е правилният избор. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе разбирам те ,ама мислиш ли че някои шкодаджия ще каже че за педпочитане е субарото!Я потърси тех. характерестики на двата автомобила и расъждаваи.А ако някои колега с такава шкода му се пише, да каже две думи. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам впечатления от Октавия 1,8TFSI и Мицубиши Лансер 2,0 DSG

Октавията е с класически вътрешен дизайн и табло. По-малко електроника(по-добре развита сервизна база). По-голям багажник. Разходът при 120км/ч е 6,2л/100

Лансерът отвътре е като космически кораб -много електроника и дигитални уреди (кой ще я поддържа в БГ?). Издава по-приятен звук при ускорение. Перцата зад волана са много удобни при превключване на скоростите -ск.кутия има няколко режима.

По силно привлича вниманието на околните. В Русия и Украйна има много повече привърженици отколкото у нас.

Има доста богати на информация руски сайтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Моля, помогнете с компетентно и мотивирано мнение за да ми помогнете да избера нов автомобил. Колебая се между Октавия фейслифт 1.8 със седем степенна DSG кутия или

ново Субару Легаси 2.0 автоматик!?! Благодаря предварително smile126

 

Сравняваш два различни класа автомобил!

 

1) Субаруто е по-висок клас автомобил

2) Субарото е AWD (перманетно 4х4) докато О2 е с халдекс (т.е. 4х4 при нужда)

3) Ценово Субарото е далеч по-скъпо

 

Личното ми мнение е че при еднаква цена Субарото е по-добрия избор (говорим за нови коли!).

Друг е въпроса, че аз бих си взел пак Шкода smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз лично съм за Шкода. Ще се аргументирам:

1. Шкодата е МНОГО по-евтина за обслужване

2. Като технически данни все си мисля че шкода и субару г/д са еднакви по здравина

3. В съотношението цена/качество мисля че няма спор че шкодата е доста по-изгодна

4. Интериора на Октавията е много комфортен

 

НО....зависи за какво искаш да използваш колата. Ако търсиш проходимост и Ауди А6 Allroad не е толкова проходимо колкото това субару,това са мои мнения

Поздрави и успех с покупката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен субаруто повече ми харесва, но иаз не мисля че има база за сравнение между колите, ако имаш парите за покупка и поддржка....субару....ако мислиш че има хора дето могат да го поддържат там в сервиза им...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста подробна информация дават във форума на нашите колеги - англичани. Разгледай тази тема

http://briskoda.net/general-car-chat/su ... 0d/111944/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да споделя малко впечатления от едно Субару http://www.snimka.bg/album.php?album_id=393471 Страхотно и в същото време семпло изпълнение ми се видя интериора - нищо, което да е излишно и да ти се натрапва, но се чувстваш доста приятно! Много ми хареса Self Check-а на приборите! Позицията на шофьора е много конфортна и всичко е изпълнено доста ергономично. Достигаш всичко с минимално отклоняване на вниманието от пътя! За дълго каране е перфектно като возия, а разхода, който показа, беше около 6.5 на дълго и около 9.5 в задръстванията. Има спортен режим, който поизцежда оборотомера, ако имаш желание smile021 Задвижването нямах възможност да го пробвам на пясък или кал за съжаление, но колата има доста добър просвет! Въпреки височината, стабилността е без грешка при сравнително висока скорост в завой! Багажника е напълно достатъчен /на дали е по-голям обаче от на Шкодата/, както и мястото за пътниците на задната седалка. С две думи - минах около 3000 мили с колата - не мога да кажа лоша дума и с ръка на сърцето - бих си взел едно такова чудо, за да му се радвам!

Нямам представа за сервизната база, обслужването и цените /в момента/ на Субару срещи тези на Шкода... Предполагам, ако няма някоя промоция и цените са си запазили нивото от последният път, когато се интересувах, на дали, дори най-евтиното Легаси, ще е по-евтино от най-скъпата Октавия! По спомени, Легаси-то почваше от малко над 55К! Дали си струва да платиш 1/3 в повече, от цената на най-луксозната Октавия, за да имаш "звездички" на емблемата и перфектно задвижване - ти решаваш. Не е зле, да покараш и двата автомобила, които си харесал със съответните двигатели и скоростни кутий и тогава да прецениш, коя ще е! Всичко зависи от това, което търсиш. Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще е субаро да е sti,иначе за какво ти е тоя уруд

Айде не се праи! Знаем те теб - ще си вземеш базовия двигател и ще го изпилиш така, че да върви повече от STI smile048 !

 

Много си прав! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

субарото с 2 литровия двг авомата е с 4 ск което не е по-добре от 6 ск DSG никога не бих си взел автоматик с 4 скорости smile122

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш проходимост и Ауди А6 Allroad не е толкова проходимо колкото това субару,...

smile091

 

5 ст. ръчна и 4 ст. автомат?!!!Ало,Subaru, в кой свят живеете?!!!

Вземи си Skoda!Помисли си за Superb!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При все че съм фен на Шкода толкова лесно не мога да махна с ръка "Остави Субаруто"! Вярно е, че са 2 МНООООГО различни класа, колкото и да си говорим Легаси е над Октавия като габарити, като място вътре, като излъчване ако искате. Шкода е разумния избор и затова не е най-супер-мупер, но е добра. Освен това DSG хубаво, 4-степене автомат зле, ама кой погледна, че Субару ВИНАГИ има 4х4, докато при нас единственото 4х4 с Автомат е Супърб с 3.6 двигателя?!? Този боскер с нисък център на тежестта, НАИСТИНА симетрично разположение на елементите от задвижването дават страшно добро разпределение на тежестта на колата и свалят центъра ниско. Така тя става по-стабилна и съм склонен да смятам, че е така във ВСИЧКИ услвия на пътя - това с пари не се измерва!!!

 

Аз също смятам следващата ми кола да е 4х4 - къде заради "добрата" национална организация по почистване на пътищата, къде заради "многото" "удобни" места за паркиране и не на последно място, защото тия 240НМ, които има Октавията много често не успяват да се предадат напълно на пътя заради буксуване - нещо, което 4х4 няма да има като проблем. DSG е страхотна скоростна кутия, но за съжаление върви ръка за ръка САМО с предно предаване. А пък 2.0 дизел е още по-мощен от 1.9 и вероятността да забуксува като го настъпиш не е по-малка.

 

Освен това въпреки личните ми предпочитания към Шкода интериора на Легаси е на по-високо ниво - просто друг клас автомобил е - все едно Голф и Пасат да сравняваме!

 

Препоръката ми е колегата да прецени какво търси от автомобила - Субару има стабилност, която според мен и Октавия Скаут няма, но също така от форума на Субару чета, че хич не са доволни от обслужването на Българския сервиз - т.е. гаранционната поддръжка не е на ниво, какво остава за следгаранционната такава. Докато Октавия както всички знаем е Голф 5 или Ауди А3 - части има не малко, а пък и има повече хора, които технически да разбират - голям бич за Субару е именно липсата на квалифициран персонал! Удобство няма да липсва в нито една от двете коли, нито място както за пътници, така и за багаж.

 

Динамично смятам, че 1.8 TSI ще отвее 2.0 бензин на Субару от раз и ще предложи по-нисък разход на гориво - просто турбото добавя много въртящ момент и го поддържа дълго време докато атмосферния двигател на Субару има по-скромни характеристики.

 

Не на последно място Субару автомат по ценовата листа започва от почти 57 хил лв., което е с 9 хиляди повече от Октавия L&K, а тя ще бъде доста по-добре оборудвана. Дори може да се гони Октавия RS с DSG и екстри и ще получиш по-добре оборудван и много потентен автомобил.

 

И също така както каза някой - нека okta bobi отиде да покара и двата автомобила, да ги усети - може това да наклони везните, а после сметките няма да го държат спокоен, ако вземе по-изгодната кола, но от време на време въздъхва за другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата която е по близо до субаро е ауди а4 което разполага с 4x4 и супер добри автоматици вариантитът му с 2.0 TFSI-211к.с,quattro, s-tronic-7ст единствения му недостатък е че цените започват от 83421лв за комбито и 79617лв за седана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.