Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

въпросче за CPU на фелиция


biggfoot

Recommended Posts

Здравейте. Имам нещо като проблем. По-скоро не знам дали е нормално да се получава така, но щом разкача акумулатора става нещо на компютъра на колата и когато запали вдига 3000 оборота, после ги смъква и работи на около 1200 на празен ход. Преди когато не знаех защо е така я закарах в еуратек, там казаха, че са преинсталирали настройките на CPU само. Та въпроса ми е ако някой разбира от това всеки път ли ако сваля акумулатора и после трябва да я карам в еуратек. Нещо не ми се струва нормално това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално!

След изключване на акумулатора при първоначално палене има леки сътресения, но след малко всичко си се нормализира. Поне при мен е така и смятам, че това е нормалното поведение на компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава ли, че компютъра е повреден и е за смяна или ремонт? То се знае, че пак ще трябва да се ходи в Еуратек и там ще ми кажат, но да питам и вас smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е след разкачане на акумулатора да мине известно време (500км) преди двигателя отново да влезе в режим. Проблем е ако след това продължава да прави проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо гнило ... ако си сменял дроселова клапа и тя не е съвсем за таз кола нормално е всеки път да е нужна донастройка на параметрите на TPS -а ... на мен ми се случи подобно нещо на Фаворита от едно поизкривено пинче и няколко привидно добри спойки и нямаше връзка с моторчето за празен ход и понеже не е толкоз умен да си каже си го беше заковал на 1100 об. и не мърдаше ... та и при твоита кола може да се случва нещо подоно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или пък като ти е износена клапата компа се настройва по нея ама след махане на тока ...пак наново

смени си клапата :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз не съм сменял клапата, но я имам от около 2000км колата, така че не се знае какво е правено. Въпреки това като я купих беше затлачена, така че може би не е сменяна. Обясниха ми, че някакъв хардуер на дросела не работи и не изпраща инфо към CPU ако съм разбрал правилно. Та понеже нова клапа от фирмения магазин е над 500 лева искам да попитам:

не мога ли да си намеря кабел за колата и софтуер и да си вкарвам настройките чрез обикновен лаптоп?

Друг вариант е да си намеря стар дросел. Излишно е да питам дали е надеждно, по-скоро ме интересува дали често се получава този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.