Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Сух лагер или нестегнат барабан


maxrpm

Recommended Posts

Днес като мръднах да зареждам, забелязах ритмично хъркане от отзад и се зачудих от какво може да е. Профилактично налях 0.5 масло в скоростите, но се сетих че може да е и от барабани. Попринцип аз ги стегнах с една лула около половин метър и мислех и тръба да и сложа, яко скачах отгоре, после дядо ми се развика че е достатъчно но аз си мисля че всякаш не беше ?!? Другия по възможен вариант е да няма масло на лагерите, защото звука не е тракане а по скоро хъркане като от лагер, при положение че наблъсках доволно грес там, но само от лицевата част в чашката а не и под лагера? ( карах една скрап-барутник клио 1992, и предните му лагери хъркаха по същия начин?) Да стягам ли с голямата тръба или да изчакам семерингите да изпуснат и да влезе масло към лагера. Какво ви е мнението за семеринга под лагера - трябва ли или не да го има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен е от недобре стегнат барабан-щом изведнъж се е появил шума, след като си правил демонтаж и монтаж. Там се стяга яко, иначе полуоската и барабана се прецакват. Щом шума е ритмичен, а не непрекъснято виене от лагера значи проблема е в стягането :-k Семерингът под лагера би трябвало да ограничи (не напълно) притока трансмисионно масло към лагера.

Свали си шплинта и пробвай да натегнеш още, ако може-работата е ясна. Ако вече са ти износени конусът и полуоската едно силно натискане в горната част на гумата го показва-хлопа. А симптомите на износен лагер не знам какви са, не ми се е случвало още :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А симптомите на износен лагер не знам какви са, не ми се е случвало още :-k

Лагера като е износен се чува че вие ако има съмение че е износен дигаш колата на подемник или на крик вклучваш на скорост даваш газ и бързо гасиш двигатела и изклучваш от скорост и оставяш да се върти колелото свободно и тогава най се чува лагера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега лагера се стяга здраво но не със голяма тръба защото можеш да се измести втуклата на полуската ако вече не е изместена

Вдигни задното колело както е стегнато и провери дали има луфт дали играе на пред на зад ако играе и гайката е стегната значи изместена втулката на полуската

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на The best forman затегнахме барабаните, но шума си остава. До месец два ще я пусна в мобиле и шумът ще спре :D На сетне горд голфаджия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на The best forman затегнахме барабаните, но шума си остава. До месец два ще я пусна в мобиле и шумът ще спре :D На сетне горд голфаджия

Много лесно се отказваш не е тва решението да я продаваш,макар че избора си е твой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на The best forman затегнахме барабаните, но шума си остава. До месец два ще я пусна в мобиле и шумът ще спре :D На сетне горд голфаджия

Като я,продадеш да предупредиш новия собственик да си смени барабана и полуоската , че току виж го изпревари задното колело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си такъв, мрънкам си и си променям решенията бързо. Ест че няма да я продам, ще си търся окачване или ще сглобявам това което е в нас. Аз хвърлих 10 дни по 8 часа труд под нея, само той не струва 450. Факта че засега върви е достатъчен за момента.

 

Просто ми се насъбра много, а още не съм "форматирал харда" качествено, минах само Quick erase трябва ми полянка, приятели и почивен ден. Скоро ще се случи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия стари машини винаги нещо им има да се пипне и мойта ме вкара в едни филми-кормилни щанги, хебели...Като си я направиш ще те радва още дълго време колата, аз не бих я сменил за друга кола, още по- малко за голф ;)

Ако ти е повреден конуса на полуоската и барабана-сменяш ги, стягането не помага, а и остава риска от късане на полуоска :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полуоската и барабана са ок, лично съм ги гледал. Съмняват ме 3 неща.

 

1во възможно е при монтажа някой от пръстените на лагерите на дифа да е изпаднал и да съм го притиснал с гайките, въпреки че и тях гледах, но бях бесен по време на монтажа, от там виенето

 

2ро може греста която сложих на лагера само от към барабана да не е влезла на вътре.

 

3то може тресенето да се получава от това че 1ния барабан е леко подбит най - вероятно кола е падала от крик на него. Изключих криви джанти и опиране на скоростната кутия в купето. Както и да е то е само между 70 и 100. След 100 няма проблем :mrgreen:

Вече ми е все тая, ще се оправи като си купя друго окачване или като си сглобя това което ми е на балкона ;) А ти щом си се вкарвал във филми значи знаеш какво ми е smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита трака от 7000 километра ма какво от това smile035

Правилно, газ до ламарината и стрелките на таблото само у десно :evil: smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.