Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблемен карбуратор на фелиция


faraona

Recommended Posts

Здравейте колеги, мъчи ме една тревога! от две седмици се боря с тоя карбуратор и не мога да го вкарам в правия път. Ту работи-ту не! единия ден работи чудесно-празен ход средни високи обороти...направо пее, а на другия ден ми се губят и средните и празния ход.Мислих че е от плочката под карба-не е, Обогатител- не, запушване на жигльори- чисти, поплавъка пълни както трябва, сменен горивен филтър, продухан е целия карбуратор...не ще и не бива. почнах вече от пръстите да си смуча едни теории такива...цветни. помагайте с идеи...сменени свещи кабели, капачка и палец.

ПП: настройките бензин въздух не са барани откакто е станала кола...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си сигурен, че няма блуждаещи болкуци из него, вероятно тогава или отнякъде смуче въздух, или още по-вероятно някое кабелче е клаясало и не дава добър контакт - провери първо всички кабелни обувки към карба. аз така след сваляне на главата бях забравил после да закача масата и доста се дзверех що не пали, а при теб може би там дава лош контакт. Ако изброеното дотук не помогне, насочи се вече към бензиновата помпа да не ти прави мизериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един жигльор ли е, вакуум ли е, който при мен е изключен от както я купих Фелицийка. Пробвах да го включа, но колата изгасна и успях да запаля 15 мин. след като го изключих отново. Казаха ми, че е нещо свързано с празните обороти, което не било кат' хората. Пробвай от там първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един жигльор ли е, вакуум ли е, който при мен е изключен от както я купих Фелицийка. Пробвах да го включа, но колата изгасна и успях да запаля 15 мин. след като го изключих отново. Казаха ми, че е нещо свързано с празните обороти, което не било кат' хората. Пробвай от там първо.

 

той е мам** му! изгорял е! водят го или електрически клапан за празен ход или електрически жигльор. та той беше умрял...смених го и сега мотора пее!

а има ли разлика между фаворитовия и фелициевия? Ще попитате защо. защото единия струва 15,50 а другия е 22,50. стана ми интересно защото като контрукция и присъединителни размери са еднакви пък такава разлика в цените...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Съжалявам, че вадя темата от забвение, но искам да ви попитам къде точно се намира това жигльорче за празен ход, че днес като си карах към Варна, колата винаги ми гаснеше на неутрална скорост? Случайно ако някои има и схема на този карбуратор за да мога да видя точно е месторазположението му (жигльора), ще съм благодарен ако я постне в темата. Търсих в отдел литература, но нищо не намерих. За мое съжаление повечето материяли са на руски...ако бяха на английски ехе....

Както и да е много причини за извинения мога да си намеря,но наистина надявам се да не си помислите, че ме е домързяло да потърся, просто не го намерих :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://store.hamsia.org/docs/index.php? ... jectId=658

Колега , ей това е документа за карбуратора ... на страница 7 №6 от схемата е въпросния жигльор ... тества се на контакт като му вадиш кабелчето трябва да чуваш как цъка ... колкото до руския - благодари се , че ги има руснаците инак във всички ръководства щеше да четеш "за проблеми с карбуратора се обърнете към оторизиран сервиз" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси The Best Forman, изкарах го това жигльорче, почистих го - и пак не иска да си държи оборотите на празен ход. Самия жигльор не е бил никога сменян, което ще значи, че е на близо 430 хил. км, съдейки по това мисля че маи му е дошло времето... :(

Жалко, че е неделя и всички магазини са затворени :cry:

Надявам се утре, живот и здраве, когато си купя ново всичко да се оправи smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е както трябва. Просто му беше нужно по-добро почистване.Заедно с поправката си смених и въздушния филтър, така че не очаквам скоро проблеми :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
http://store.hamsia.org/docs/index.php?module=fileview&objectId=658

Колега , ей това е документа за карбуратора ... на страница 7 №6 от схемата е въпросния жигльор ... тества се на контакт като му вадиш кабелчето трябва да чуваш как цъка ... колкото до руския - благодари се , че ги има руснаците инак във всички ръководства щеше да четеш "за проблеми с карбуратора се обърнете към оторизиран сервиз" ;)

 

Здравей,

 

Дали ти се намира този файл някъде другаде на линка иска парола :( Мисля, че ще е полезно и за други колеги ако имат достъп до файла, май си е хроничен проблем това с оборотите на празен ход.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.