Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Степени на вентилатора на японката


Andreev

Recommended Posts

Здравейте фенове на най-великите еврейски автомобили smile056 smile056 smile056 . С две думи : книгата е в гаража но не ми се слиза да прочета... Посъбраха се 4 шкоди вече но никога не съм имал този проблем а именно като включа копчето на таблото за вентилатора в купето и на двете степени работи с едни и същи обороти. Въпроса е КЪДЕ ДА СЕ ПИПНЕ ????? Благодарен съм на отзовалите се......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на най-великите еврейски автомобили

Щях да ти кажа, но предвид кръвната обида която си изрекъл към тези ЧЕШКИ автомобили, се оправяи сам с твоята. Те мое да са спортни бараки, но далеч не са еврейски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода 110 R е печелила много ралита .Въпреки че в момента не карам Шкода имам една S100 която е с номер СЮ.....и никога няма да я продам.Мотора и е на 2000 км . външен вид ПЕРФЕКТЕН,Подобрения и т. н. Купена е за 4200 рубли от Кореком през 1975г. първи и последен собственик.Не плювайте тази марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле майко - какво ще правим сега без чувство за хумор бе "maxrpm" smile175 . Както и да е бих желал другите постове да са по темата . Ако исках да си лафя щях да я пусна в друг раздел..... Лек ден на всички. smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двете степени с ниски или високи обороти работи вентилатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото помня съпротивлението представлява една дебела и дълга пружинка - тя е за бавната скорост. Предполагам, че някъде преди нея става късо съединение. Има 2 кабела мисля, че бяха червен и син един под друг, но за всеки случай провери къде отиват. Има един червен дето е + и ходи при моторчето. Масата (минус) също ходи там. Провери дали не са прекъснати някъде преди да свалиш кутията на парното. Дето се вика мини първо през най-лесното преди свалянето на парното.

Иначе може тази пружинка също някак да е дала на късо. Ако усещащ някаква разлика дори да е минимална - то може проблема да е от нея. Ако няма разлика, най-вероятно е късо преди нея.

Успех! И не е сложно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.