Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

самонатягаща ролка на пистов ремък при Octavia 1,9TDI


krasy

Recommended Posts

Здравейте, моля колегите с Octavia 1,9TDI да обърнат внимание на състояните на самонатягаща ролка на пистовия ремък и ролката/съединител на Алтернатора.

Тези "консумативи" се сменят на всеки 120хил.км и тяхната замяна е крайно наложителна.

Обикновенно първо блокира (просвирва) ролката на алтернатора и след това излиза от строя и самонатягащата ролка на пистовия ремък :(

На мой роднина, който имаше проблеми със стария си акумолатор тази зима и не бе обърнал внимание на ролката на алтернатора се бе скъсала конзолата държаща амортисьора на самонатягащата ролка за пистовия ремък.

 

Цените са следните: ролка алтернатор 120лв, самонатягаща ролка на пистов ремък 190лв.

Подмяната в сервиза на ЕТ е 60лв като гаранцията е 100хил.км или 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, дай малко повече инфо за самонатягащата ролка бре? Тази, която има амортесьорче ли? Дай някаква картинка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тази ролка с това амортесьорче става въпрос. Ако амортесьорчето е омаслено в долния край -сменявай иначе къса конзолата за закрепяне.

При тази замяна е необходимо да се провери изправността на ролката/съединител на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моя го смених защото тропаше и не ми се видя много надеждно увито с червено тиксо :lol:

ето го и него 1 http://prikachi.com/users/imegogo/5B.jpg 2 http://prikachi.com/users/imegogo/6X.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на skodafen за поместените снимки :)

При теб на колко хил.км се скапа това амортесьорче ?

В какво състояние беше при теб ролката/съединител за алтернатора? Нея подменя ли я?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Краси smile027 Аз моето го смених вече - съвсем малко преди 200К! Маншона беше ОК, но самия амортесьор се беше разтракал лекичко. Принципно може да се смени само амортесьорчето, но не си струва. Върза ми се, около 160 кинта по спомени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

сутринта имах проблем с алтернатора - включваше и изключваше първите 3-4 минути след като запалих колата.

Като погледнах тропаше точно конзолата с ролката, след това обаче се оправи и алтернатора започна да зарежда.

Как мислите, кое е тръгнало за смяна ролката, амортисьорчето или и двете...

Колата е на 180k км а пистовия ремък го сменях преди 10000км иначе на пръв поглед амортисьорчето изглежда добре - не тече, маншона е здрав.

Или може би има значение, че не бях карал колата две седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.