Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

като вдигна 110-120 ми тресе


mihael nikolov

Recommended Posts

вчера заелязах че като вдигна 110-120 км в час волана леко тресе ходих да проверим гумите за баланс всичко е точно.дайте идеи от какво може да е като мина 120 се оправя.идеята ми е трябва ли да ходя до еуратек и още нещо може ли да е от гадните гуми с които ми доиде колата.поздрави на всички колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нови гуми често се налага повторен баланс, след няколко хиляди километра, докато се отърколят добре.

Първия баланс си е коректен, но вече не важи след време.

Така стана с моите зимни гуми, преди зимата ще ги нося на повторен баланс (не са имали никакви сътресения).

И аз съм за проверка на баланса на друго място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата е на 8000 км няма година дисковете са нови .Пигов какво искаш да кажеш за задните не те разбирам имаш предвид задните гуми ли или ме базикаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нови гуми често се налага повторен баланс, след няколко хиляди километра, докато се отърколят добре.
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем, само че се появява от 80 до 100. Ходих до еуратек и се оказа крива предна джанта и гума. Джантата ще я изправя скоро, но гумата...

Преместих я отзад и това доста намали вибрацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата е на 8000 км няма година дисковете са нови .Пигов какво искаш да кажеш за задните не те разбирам имаш предвид задните гуми ли или ме базикаш.

Обяснявам:

Когато си сигурен в окачването на автомобила си, а ти тресе:

от 60 до 100км/ч означава че имаш дебалансирана предна гума (крива джанта)

от 90 до 140км/ч означава че имаш дебалансирана задна гума (крива джанта)

от 20 до 60км/ч означава че имаш крива гума (джанта)

в диапазона 90 до 100км/ч ако биенето изчезва означава че е в резонанс (ако са и предна и задна гуми(джанти)), което пък от своя страна означава задължително да отидеш на баланс.

 

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата е на 8000 км няма година дисковете са нови .Пигов какво искаш да кажеш за задните не те разбирам имаш предвид задните гуми ли или ме базикаш.

Обяснявам:

Когато си сигурен в окачването на автомобила си, а ти тресе:

от 60 до 100км/ч означава че имаш дебалансирана предна гума (крива джанта)

от 90 до 140км/ч означава че имаш дебалансирана задна гума (крива джанта)

от 20 до 60км/ч означава че имаш крива гума (джанта)

в диапазона 90 до 100км/ч ако биенето изчезва означава че е в резонанс (ако са и предна и задна гуми(джанти)), което пък от своя страна означава задължително да отидеш на баланс.

 

Поздрави smile027

[-X [-X [-X [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от задният си джоб..... smile001

а това е всеизвестен факт, който не винаги е налице, но за диагностика е точен(отнесен само и единствено към гуми и джанти)....

smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам:

...

 

Това са пълни глупости, бе мой. Само объркваш хората. Криви джанти отпред тресат в диапазона 90-120 км/ч. Отзад се усещат много трудно, освен ако не са зверски криви. На всичките ми коли винаги е било така.

 

Това, което Николов описва съм на 90% сигурен, че е крива джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата е на 8000 км няма година дисковете са нови .....

 

Ако колата дълго време е стояла на едно място без да се кара и гумите не са били прилично напомпани самата гума се криви (особено спряна в/у камък/неравност). И няма оправия! Като чета тия 8к/годишно явно при теб има такъв момент.

 

от 60 до 100км/ч означава че имаш дебалансирана предна гума (крива джанта)

от 90 до 140км/ч означава че имаш дебалансирана задна гума (крива джанта)

от 20 до 60км/ч означава че имаш крива гума (джанта)

в диапазона 90 до 100км/ч ако биенето изчезва означава че е в резонанс (ако са и предна и задна гуми(джанти)), което пък от своя страна означава задължително да отидеш на баланс.

 

Поздрави smile027

От небалансирана гума тресе между 100 и 130! Няма такива филми като предна/задна да са различни скоростите. Нали се сещаш, че отпред или отзад коУеУото все с еднакви обороти се върти при еднаква скорост!

 

За кривата джанта - ако усетиш биене при 20km/h то гумата е толкова крива, че трябва да си *** да не го видиш от километър! To при тая скорост гумата ти прави 3 оборота/сек! Какво биене!?!?

 

А пък с това изчезване на биенето между 90 и 100 съвсем утепа рибата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile021

говорете си.... не ми пречите, а пък пича ако ме слуша ще си хване от какво му е и после да пише тук, пък да видим..... :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pigoff-теориите ти за разхода и влиянията които оказват други фактори беше маниашка,ама тука си в гол.заблуда smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на същата скорост тресеше,въпреки че колата беше нова и с нови гуми.

Но познайте какви??? Матадор,разбира се!!!Махнах ги и всичко се оправи. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

valdo наистина бях с матадор ама си взех ханкуук оптимо и пак тресе но отидох на другия ден пак за баланс и се оправи засега поне за сега най интересното е че на втория път като отидох на баланс гумите искаха баланс а предния ден правих баланса на същата машина.обясниха ми че съм отъпкал гумите и сас се наместили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам крива провериха ги и чисто нови гуми сложих и се оправи може да е било от матадорките с които пристигна колата поне за сега не тресе

Обяснявам:

...

 

Това са пълни глупости, бе мой. Само объркваш хората. Криви джанти отпред тресат в диапазона 90-120 км/ч. Отзад се усещат много трудно, освен ако не са зверски криви. На всичките ми коли винаги е било така.

 

Това, което Николов описва съм на 90% сигурен, че е крива джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да ходиш на гумаджийници дето може да гледаш като ти балансират гумите и докато не покаже 0 0 да не тия слагат на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да ходиш на гумаджийници дето може да гледаш като ти балансират гумите и докато не покаже 0 0 да не тия слагат на колата!

 

ти най-вече гледай колко тежести ти слагат ......., а пък нулите са временно явление...

 

Със здраве да си кара сега колегата колата и да не му мисли много. Безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно тежестите искаха най много 10 на 10 или 10 на 20 грама а също така докато не стана 0 0 не са ги слагали гумите на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.