Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Re: картерни газове-тема за размисъл


Recommended Posts

Изчетох доста мнения по темата -270 някъде в Бришкода.

 

Разбрах,че има няколко тънкости за които трябва да внимаваме

-трябва добре да разчетем монтажа(кое как и къде)

-не трябва да се слагат силиконови тръби- най добре вършили работа тръбите от миялна машина :)

013009855.jpg

-по възможност трябва маркучите да са по дебели (с по голям вътрешен диаметър)

-ако го оставим с открита тръба,която да излиза някъде назад към ауспуха (хваната до спирачните маркучи е ОК)

Обаче има още нещо-не се препоръчва зимата да се кара с отворена тръба на ниски температури-може да замръзне и тогава се "затапва " и създава обратно налягане-това не е мн добре!

- с този мод трябва да се внимава-понеже когато се изгаси колата и е била загряла-после двигателя си дърпа обратно през тази тръба (малко), но все пак тежеста и плътноста на маслото едва ли ще му позволи да се върне

-повечето туби за прихващане на маслото -го изтърват през филтърчето

013009850.jpg

затова съм подготвил малка модификация на нашите танкчета.

013009856.jpg

013009851.jpg

- има доста варианти да се направи:

1-да се пусна права тръба под колата (80% от англичаните карат така),но зимата им е мека и рядко падат до -10 градуса,за по тежки условия не се препоръчва.

013009855.jpg

2-да се изкара през ойл танкчето и пак да се вкара в турбото

013009853.jpg

Това е без капак-после не може да се сложи-ако искам да си сложа капака,се прави така:

013009852.jpg

3-да се изкара през ойл танкчето и после (само за газовете) филтърче

013009860.jpg

 

Има доста условности за перфектен резултат, но след доста съвети с англичаните (лични и тн) и изчитане на 10стр. мисля,че съм в час и ще го направим оптималко добре.

 

За да бъда точен и откровен ще кажа-че от около 50 колеги в Англия- 3ма са имали малки проблеми:

-1я е бил с отворен маркуч и газовете,които са излизали са го сплашили (бял дим) помислил,че колата гори ....

-2я с Октавия- бачка си идеално,но за 2500мили е събрал доста масло в неговия ойл танк(около 50-100грама)

Това са капки от дъжд,а не масло :P

013009858.jpg

-3я колега забелязал ,че в редки случай (1-2) колата му надувала повече (при стандартни 25-23psi и после падане до 19) колата му надувала повече 27-25psi и после пада до 20-21psi.

Няма НИТО ЕДИН обаче на който да са му се случили неприятни случки,като повреди по турбо или тн- има колеги,каращи вече повече от година (динамично) и нямат никакви проблеми!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.