Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

карам шкода 120l


ducenta

Recommended Posts

здравейте сега се регистрирах и започвам с въпросите :) карам 120l с двигател на лада 1500 80 конски сили, страхотна кола, но релето на генератора ми прави проблеми ту зарежда ту не. Тъй като е хибриден модел :) е с реле на шкода но ладов генератор, смених шкодовия с ладов тъи като няма около ловеч на добри цени шкодови, но след тази маневра релето започна да прекъва връзката към акомулатора и не винаги колата има ток а всеки път когато съм мерил генератора дали работи той е безупречен. и сега на въпросе шкодовото реле е с 3 клеми съответно 15 за лампата на тъблото M R към генератора, но както вече споменах че около ловеч почти немогат да се намерят части за тази кола, искам да се опитам да сложа ладово реле но то е с 2 клеми съответно 15 към тъблото и 67 към генератора, за да стана тази магия трябва да изолирам една от клемите идващи от генератора но незнам как да разбера коя моля някой ако има на идея как да позная коя да е да отговори smile126 smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето имах Шкода 130 с алтернатор 55А и той беше свързан с руско реле само с две крачета (на външен вид беше плоско с прозрачно капаче). Беше свързано по следния начин - от клема М (DF)на алтернатора към задната клема на релето (откъм задната маска), като то беше монтирано с клемите нагоре. Не мога да си спомня сега обозначенията на клемите. От клемата R на алтернатора (или D+) кабелът отиваше през вариатора на бобината през другата клема на релето и продължаваше към дебелия сноп кабели. Но при 120-ката е малко по-различно свързването, по същия начин като го свързах не работеше индикаторната лампичка за зареждането на акумулатора. Така че прегледай електросхемата на Шкода 120 и пробвай с твоето реле - не може да се повреди нищо, това поне е сигурно. Аз правих бая опити, докато накрая се примирих, че с 55А алтернатор няма да имам лампа за зареждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До последно и мойта Шкода беше с мотор от Лада 1600 и доколкото си спомням и бих сменил релето с някъкво руско много едрогабаритно / черно/ но електротехник ми преправи инсталацията за да ми работи лампата за зареждане. Шкода с такъв мотор е много добра но при по силен вятър и по голяма скорост става НЕУПРАВЛЯЕМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип много не ме кефи двигател от лада на шкода - гърловината за наливане на масло на двигателя става труднодостъпна, плюс това тоз двигател 80к.с. е добре,ама смуче повече от стандартния,и то е доста осезаемо,ако си с 4 скорости.Това което е като добра страна - с тоя двигател можеш да вдигнеш прилична скорост - 160км/ч ще ги държи,стига да не те хване шубе при тая лека предница 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая 5ца много ми падна в очите, остана само кефа да ръгнеш 5та. Шкодовия леко пипан си вдига 150 фаворитовия също, за какво ти е сделан мотор.

 

по темата - пригоди си шкодов алтернатор - не използвай сделани части в спортен автомобил изключваме карбуратора, щото той е сделан в Димитровград (ДААЗ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че предавателното число на 4ворката беше 0.86 а на 5ицата 0.78 .Разликата е много малка и ако се усеща то е на дълъг път но не и на градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.