Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DSG срещу Света ;)


Recommended Posts

Тва е доста старо клипче! Аз, след като го гледах, реших да се боря за DSG! И не съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е доста старо клипче! Аз, след като го гледах, реших да се боря за DSG! И не съжалявам.

 

И едното и другото е добро,т.е.няма еднозначен отговор.....!!!!! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, как издуха Мегана :).

Следващата кола май ще е DSG!

smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, как издуха Мегана :).

Следващата кола май ще е DSG!

smile152

 

Точно ти ли го каза!??!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости дсж не може да бие ръгачка

тея сменят като глупаци -в червеното и след пика на мощноста нарочно

да дойде мене да ме бие някое дсж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя клип не е истина каква измама е! Странно как при една и съща скорост (най-добре се вижда на 3та!) DSG-то набира по-бързо! Т.е. DSG-то печели от предавателно число. И въпроса е: дали DSG-то не е 7 степенно? Ако е така много ясно, че ще бие 6 степената кутия!

Освен това тоя що си вдига крака от газта?

 

Айде на следващото събиране, ако няма куки де, ще пробаме ръчка-DSG да видим кой кого .:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това тоя що си вдига крака от газта?

щото дсж-то блъска от първа на 2 ра с пълна газ и се ушашква,връща си газта само и по бавно от човек с усет.Пробвал съм :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости дсж не може да бие ръгачка

тея сменят като глупаци -в червеното и след пика на мощноста нарочно

да дойде мене да ме бие някое дсж

 

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че има някаква постановка...

По данни на производителя и двата автомобила дават по 9.5 секунди от 0 до 100 км/ч.

От друга страна, при ръчната скоростна кутия всичко зависи от уменията на водача, а не е известно данните за какво умение се отнасят.

Нямаме официални данни за 200 и 400 метра обаче, което е много решаващо.

Все пак, DSG има по-добри показатели, заради по-голямото с 26 кг. тегло.

post-2459-138453096887_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости дсж не може да бие ръгачка

тея сменят като глупаци -в червеното и след пика на мощноста нарочно

да дойде мене да ме бие някое дсж

 

[-X

заповядай

преди 2 седмици беше във Варна-не се обаждаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядай

преди 2 седмици беше във Варна-не се обаждаш

 

... ей, гепил си ме .... ;) ... сл. път ще ти се обадя ;) .... ама нямя да се гоним .... със зелената бегачка не мога да се меря ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваме на някое следващо събиране. Само да е стокова ОК 2 2.0 TDI. Интересно ми е да видим. Не твърдя, че ще съм по-бърз, щото усещам, че понякога наистина се бави DSG-то, но смяната става адски бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2, 2.0, 140bhp е по-бавна на старт от мойта (няма launch control). След това конете си казват думата smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2, 2.0, 140bhp е по-бавна на старт от мойта (няма launch control). След това конете си казват думата smile021

 

Признаваш ли си най-накрая :smt032

 

Преди в една друга тема пак с теб сме чесали клавиатурата... то както казваш "на старт" е много разтегливо понятие...

 

... "на старт" пък теб ще ти дръпнат и по-слаби коли, но по-леки да речем... много е субективно...

 

Ама да не задълбаваме излишно - не искам да отпочнем спор или нещо... но наистина ще е интересно две стокови 2,0 дизел с и без DSG да се дръпнат на определена дистанция и да се види реално кой е по-по-най smile027

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъ, DSG-то както се вижда от извадения линк от сайта на VW НАИСТИНА Е 7-степенно, т.е. не е много честно ;) срещу 6-степенна.

 

Ще нося кола и картофки за 2.0 TDI срещу 2.0 TDI DSG :smt032 smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм аз разполагам с едно O2 2,0 140 DSG-6 :-k

тва с 9,2 или 9,5 звучи добре не сам я засичал но май е по малко :mrgreen:

а тва с изтрелването на 2400 - 3000 оборота без ESP ще го пробвам.

Просто размишлевам на глас.

Гоним се редовно с новото XC70 на VOLVO D5 180 hp с геартроник и са доста равностойни.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм аз разполагам с едно O2 2,0 140 DSG-6 :-k

тва с 9,2 или 9,5 звучи добре не сам я засичал но май е по малко :mrgreen:

а тва с изтрелването на 2400 - 3000 оборота без ESP ще го пробвам.

Просто размишлевам на глас.

Гоним се редовно с новото XC70 на VOLVO D5 180 hp с геартроник и са доста равностойни.

Поздрави!

Ха!!! И аз точно с такова ще се гоня от утре :smt004 :smt004

 

П.П. Тва волво добре ли набира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такова на тест драйФ за три дни кадето си поискаш - Мнооого бега, лудо е ама Шкодака ся като си го купих не му се дава. Онзи ден четох си форума по темите с турбото щото и при мен мойе да излезе не6то знае ли човек и реших да е пробвам моята на магистралата. Та там се случи едно XC90 дето се беше набрало с 160 а аз почти от място се включих на маг. догоних го много барзо и кат се пчна една гонка 10 км ...... Ама взеха да светят отсеща за куки и отпуснах. иначе 210 си ги лови без да мисли много ама пустия ми крак не дава да натискам повече. С характер е. Чакам да внедрят биомеханиката. :mrgreen: smile149

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волво ХС 70 2,4 дизел, 185 к.с. Новия рейс на бащата. Доста върви, ама мноооооу голямо бе, тежко, меко..... Шкодата е друга бира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда така си е тежко е! Оня ден пробвахме колко вдига 220 и спря неще повече. Ама явно си е ограничено щото не се мъчи а просто злепна на 220 и не мърда нагоре. Ама и То си е яко просто не ми е на стандарта. Явно на другата заплата ще си го позволя smile004

Аре Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина DSG-то сменя бързо но според мен най-големия недостатък е ограничениети на въртящия момент на 6ск.на 350 НМ.,а на 7ск. на 250НМ.и не е много-подходящо за тунинг.

пп.вероятно ако се мине на ръчен режим има вероятност да бие ръчната с еднакви мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.