Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поленов филтър- повторна употреба


tihoslav

Recommended Posts

Колеги искам да попитам понеже ми е под ръка старият поленов филтър на фабията, дали ако го изпера няма да е годен за повторна употреба, тъй като материалът от който е направен ми се вижда устойчив?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това следва измиване на масления филтър и си като нов!

 

Ей, не се скъпете на дребните разходи. Хората го сменят тоя филтър на 7к км, вие по 50к и искате още. В крайна сметка карането на кола не е само сипване на гориво. И, както казваше баща ми, който си има брадичка трябва да си има и гребенче!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си правете експерименти с полиеновия филтър кат сер запуше пада дебита на вентилатора и преебава вариатора на степените на перката тогава от 30 та на 100лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го сменил с нов, но се чудех дали старият ако се изпере няма да е вариант и в случаи на нужда да си имам резервен под ръка:) Мисля да пробвам пък то ще си проличи дали е чист или не-затва са очите да гледаме:))PRR тва за масления филтър беше леко грубо хахаха :D , чак такива фантастики няма да прилагаме, поздрави :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в последните няколко седмици имах проблеми с въпросния филтър, ще си позволя да изкажа мнение.

Мръсен поленов филтъри, както и всичките бактерии образувани по него и по климатичната система, водят до сънливост, главоболие, възпалено гърло и гадене. Това го изпитах на собствен гръб... Съветвам ви да не правите експерименти с филтриращите системки в автомобилите.

Аз дори си пречистих цялата климатична система с една пяна, купена от бриколаж-а.

Сега климатика работи с поне 30% повече мощност, а въздуха е чист и свеж. Здравословните проблеми също изчезнаха.

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми мога да ви кажа след измиването кво стана-бял е като сняг, не мирише на нищо, така че за резервен не му пречи да стои. иначе смяната му не е скъпа ip40- толкова колкто каза е, аз съм си сложил нов в колата- не съм опрял до този старият :) Поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако обясниш и понятието "резервен поленов филтър"... Да не би новия да има вероятност да се развали нещо :mrgreen: и да те остави на път, че ти трябва резерва? smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поленов филтър който ще ми е под ръка е обяснението на понятието- далеч съм от мисълта да карам дълго с него или нещо от сорта:) Когато новия се зацапа мога да го сложа и да изкарам няколкостотин километра докато си купя пак нов от магазина:) А от друга страна ми беше интересно да си нправя експеимента и мисля че резулата е удовлетворителен както казах по-горе:) А тва че, няма как да ме остави на път е пределно ясно, ето защо мисля че не е редно да го сравняваме с маслени и въздушни филтри:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

PRR тва за масления филтър беше леко грубо хахаха :D

...

 

Е кое е грубото!??! Купувате си коли за ХХооо пари и се чудите как да спестите 35лв ... на година! И какво значи "резервен поленов филтър"?!?!? Кога ще го сложиш? След като си изкарал 5 години и 50к км със "стария" ли? Съжалявам, но тия икономийки на дребно са смешни. Само в България и Гърция съм виждал хора да си купуват коли които нямат пари да поддържат! Като не можеш да я поддържаш прилично продай я и карай такава която можеш. И щом се пести от поленов филтър си представям какво ще е като се стигне до смяна на дискове на спирачките или нещо по окачването ...

 

Спирам по темата, че ще стане мазало ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR в коментара точно преди твоя съм ти написал половината отговори на въпросите ти от твоя коментар, но явно не се чете а се гледа да се "налива" така да се каже :) Не виждам кво се правят хитринки след като по горе съм посочил че е сменен с чисто нов и другото понеже виждам че си представяш какво щяло да стане като дойде време да се сменят дискове - ще ти отговоря-ще стане съшото което ти правиш когато дисковете ти станат за смяна.ПО отношение на Гърция нали знаеш болшинсвото от хората там кво правят като стане колата на 5 години, така че струва ми се не е много уместна базата за сравнение между бг и гърция:) И предполагам, щом си сменям всичко когато му дойде времето в сервиза то имам възможност да си поддържам колата и другото което искам да кажа е, че все пак си е моя и тва кво решавам да правя примерно с еди кое си си е мое мнение и работа и не обремнявам никои с него. Нормално е всяка теза да си има поддръжници и противници, затва съм пуснал и тема да сондирам мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи тук не мога да се съглася че в България и Гърция са най-големите мизерници,най-големите в това са Италиянците на моята филтъра и не беше сменян от както е купена или 6 години (гадни италиянци) ,аз лично сеням всички филтри на 8000км заедно с маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазни, мързеливи гърци...... и италианци! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека просто решил да приложи трик и ви сподели, а вие го "изядохте" smile175 По-добре да не беше споменавал за идеята си. А и никой не ви задължава да правите подобно нещо. Всеки си поддържа колата както иска и както може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека просто решил да приложи трик и ви сподели, а вие го "изядохте" smile175 По-добре да не беше споменавал за идеята си. А и никой не ви задължава да правите подобно нещо. Всеки си поддържа колата както иска и както може.

 

Хахаха - трик! Трика на химика smile049

Като от форума за девойки: "Превръзката или тампона мога ли да ги изпера и да ги ползвам като резервни, ако вземе, че ми дойде докато съм на път? Така де - докато стигна до аптеката - да не се омацам..." smile012 smile012 smile012

Виж, ако намери някой трик, примерно, да не се зацапва турбината без да се маха катализатора - мисля, че би било мнооооооого по-полезно!

Този филтър за въздуха в купето се купува за някакви смешни пари и се сменя за 5 минути! Дори не е нужно да се ходи в сервиз! Лично аз - ако ме осени някога идеята да имам резервен филтър за купето - бих си взел дори обикновен - за 10 лева, но НОВ! Поленовите филтри нямат ли малко по-специфична структура, която позволява да задържат по-добре мизерийките, които се опитват да влязат в колата...и...дали след изпиране не се нарушава?

Странно ми е, как именно за дребни неща се измислят ебаси невероятните схеми... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се намесвам, за да кажа само следното:

- този филтър събира най-големите мизерии и мисълта да го пипам ме отвращава....още повече, че няма как да не го пипнеш като го сваляш....

- след 7000 км в София, вече е толкова гнусен....че....

- ако някой държи да го "използва многократно", то единственото което може да се направи е евентуално на компресор, някой да св жертва да продуха "наслояваниата"...и то със спорен ефект...

ТА товае...!

поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време кат нямаше филтри-говоря за въздушен си го перях и това е.Дали става,ДА става ако е качествен филтъра издържа няколко пранета и много хиляди километри,без да променя разхода на гориво.Това обаче беше отдавна и вече не го правиме :)

Теоретично би могло да се изпере филтъра на климатика но от хигиенична гледна точка не е за препоръчване-по горе колегата Tafkata е споделил за неблагоприятните ефекти от мръсния въздух.Дори и да е бял и чистичък след прането в него има разни спори на гадинки дето не е хубаво да ги дишаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потапяш го в белина и готово :mrgreen:

 

Още по-добре в сярна киселина smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време кат нямаше филтри-говоря за въздушен си го перях и това е....

 

Това което казваш е за филтъра за двигателя. Колегата си запазва резервен филтър за купето! Т.е. ако тръгне от София за Дупница (примерно) и му се запуши по пътя да си има резервен smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.