Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нещо "чука" в мотора


Ицо

Recommended Posts

Имам едно предложение за всички новатори - изследователи любители на екологията и природосъобраните продукти за автомобили ... ако си мразите моторите пробвайте следната супер смеска : 1 част зехтин за аромат , 2 части слънчогледово олио , 1 част свинска маз за вискозитет и сол на вкус ... ако след тоз убийствен продукт двигателя не става за задвижване на автомобила може да го ползвате за фритюрник smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам оти си чешете пръстите ... това масло според мен е пълно менте нищо , че е скъпо ... за около час ровене с помоща на чичо Гугъл успях да разбера , че седалището на таз фирма е в Дубай и като цяло прочетох само негативни отзиви ( не само в български автофоруми )... на колегата мога само да му кажа да си смени маслото с нещо по - истинско и масово и да остави експериментие за тез дето продават тоз боклук .

Краси може и да не е сложил. Може както казва Гената наистина маслото да е ментоляк. Аз карам с наливно Delco 10W40 полусинтетика след смяна гумички и реглаж на клапаните. При мен преди тракаше а сега не трака. Да се разтрака от веднъж си е калпаво масло. При присадките (каквато съм наливал на Кадета преди да го продам) след смяна на маслото тракането постепенно се усилва. Не започва да трака веднага.

И малко smile188 - не знам дали някои колеги си спомнят за едно оригинално масло Опел. Имаше го при всички дистрибутори на Опел. Там с наливането му сравнително запазени двигатели започваха да издават странни звуци. Що си мисля, че за същия случай говорим. Кофти е, че за да се провери това твърдение колегата ще трябва да похарчи още пари за ново и хубаво масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!До сега не бе споменато износването на втулките, в които лагеруват буталните болтове а именно,когато има такова износване се получава остро метално чукане в мотора.Това лесно се проверява, с подходящи ръкавици за високо напражение при работещ двигател се издърпват един по един кабелите на свещите,цилиндъра при,който чукането изчезне или рязко намали е с износена втулка на буталният болт.По този начин може да се диагностицира иувеличената хлабина в биелните лагери,като се има предвид,че чукането е с по тъп звук.Дано не е всичко това.Успех!

 

smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със смяната на маслото си сложил черен чешки филтър, нали?

Чукането намалява секунди след запалването на двигателя и лампата на маслото изгасва

малко по-късно от обикновено-тоя филтър не е добър според мен и според колегите, но признат от нас майстор ми каза да карам и да не се боя.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Смени маслото и филтъра, веригата ще я смениш при възможност, нищо няма да й стане. Това Кофраж и аз не го бях чувал, сложи среден клас масло някакво, евтино-хубаво няма - това да е ясно. Виж темите за маслата и хващай едно за ушите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

първо спокойно колега нещата понякога изглеждат по лоши отколкото може би са в действителност ако е лагар чукането на обороти е почти незабележимо и при форс се чува ясно ако е така първо тръгва някой биелен друга вероятност са клапани които ако не са хидр.се регулират не виждам причина да мериш компресия гори ли масло? виж свещите какъв цвят са те също говорят аз съм с1.3 моно регулируеми клапани 140 000 км карам омв 15/40 това масло се правивъв виена а ако черв.лампа бавно гасне-филтър проблем моя е филтрон добри са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.