Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Нещо "чука" в мотора


Ицо

Recommended Posts

Днес си купих фела 1.3 мпи и реших да си сменя маслото.След смяната мотора започна да работи по шумно.Маслото е 15w40 от магазин на шкода.Какво е това?Помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Добре дошли във форума!На колко хил.км.е колата и опишете точно какво чувате(осро мтално или по тъпо и п риглушено чукане)и от коя срана на мотора,разбира се по добре ще е да я закарате при майстор.Успех!

:-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са ти я продали с някаква присадка в маслото , колкото да ти вземат парите и сега като си сменил маслото да ти се е лъснал проблема на мотора. :-k :roll:По - добре при сервиз да ти я видят , както по-горе споменава колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип са ми казвали че 15W40 масло се слага когато колата е над 140 000км ,тоест да не би да е гъсто маслото и да не е разработено и затова да чука,каква марка е маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери компресията, намирисва ми на добавки за маслото, които са прикривали проблема (издухан двигател) и сега с новото масло "лъсва проблема". Ако не можеш сам или нямаш барометър потърси някой приятел или колега от форума който е наблизо и може да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е Кофран. Аз съм от Пловдив кв. Кашияка .Как да я задържа на прекъсвач? Лампата а маслото малко се замисля преди да изгасне а маслото си е на ниво малко под максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си посмял за това с прекъсвача, че ще си скъсиш времето до основен ремонт :!: До тук всичко ми говори за издухан мотор. Както ти казах измери си компресията. Тя много "говори" за проблема и почти 100% съм сигурен, че това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Лампата а маслото малко се замисля преди да изгасне а маслото си е на ниво малко под максимума.

Не знам какъв е този шум но ми се струва че трябва да смениш основни и биелни лагери.Също и шлайф на вала ако се наложи.Дано да греша.Това с компресията където ти го споменават по горе са абсолютни глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,мисля че доста те наплашиха останалите smile175 .В един сервиз ми казаха,че 1,3MPI е с верига и при работа се разтегля а няма начин да се оптяга,просто се сменя/на около 80000км./.Но дори и да не я смениш няма проблем просто трака и те дразни.Мисля,че описанието ти е точно на този проблем.Все пак иди на сервиз.Хората с това си вадят хляба. В Пловдив подмяната струва около 80лв.Дано да съм прав аз,че иначе ако колегите познаят направо си е гадно.

УСПЕХ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 Фелициев/Фаворитов двигател са с верига. без значение мпи ли е, или карб... И аз също мисля че е от веригата. Нова, с ролките комплект е 36-40лв, труд още около 80 е нормално.

Друго.. Казваш че е по-скоро отляво...Да не е аксиалния лагер? Като настъпиш съединител на място изчезва ли шума?

 

Първо от простичките лесни неща, колеги, пък ако не е от тях - тогава да мъдрим сложните. Що да му е издухан двигателя на човека. Върви си колицата прилично.... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама нали е станала по-шумна след като е сменил маслото.Веригата няма общо с маслото.И шумът от веригата е стържещ,не е точно чукане,при това или го има или го няма ,ако е сменена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Лампата а маслото малко се замисля преди да изгасне а маслото си е на ниво малко под максимума.

Не знам какъв е този шум но ми се струва че трябва да смениш основни и биелни лагери.Също и шлайф на вала ако се наложи.Дано да греша.Това с компресията където ти го споменават по горе са абсолютни глупости.

 

Щом са пълни глупости, защо мислиш че му е износен само коляновия вал и лагерите, а блока/ризите и буталата не са? Айде да я премери първо колегата пък после ще говорим. А и както казаха други колега, да започнем от най-лесното за откриване. Самото измерване не отнема повече от 10 мин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ghost_rider,когато има износени ризи, бутала и сегменти,не е възможно да има "чукане"Единствено и само от тях зависи компресията,за което си прав.Колкото и да не е във норми комресията това не е причина за излишни шумове.

Тук вече взехме да пишем глупости и всеки казва това което му се иска да е.Пък и това "чукане", което споменава колегата Ицо е много относително понятие. ;);) То на практика само той си го чува а ние отстрани се правим на гъдатели.

bega4kata кой знае как ни се смее smile092 smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай по метода на изключването колегата може да започне утре с проверката на всичко, което сме му написали като предположения, пък накрая ще си покаже. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е чукането да е от повлякло бутало. Това е характерен проблем за двигателя K7M на Рено. Но при колегата по-сигурно ще е износени лагари на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам оти си чешете пръстите ... това масло според мен е пълно менте нищо , че е скъпо ... за около час ровене с помоща на чичо Гугъл успях да разбера , че седалището на таз фирма е в Дубай и като цяло прочетох само негативни отзиви ( не само в български автофоруми )... на колегата мога само да му кажа да си смени маслото с нещо по - истинско и масово и да остави експериментие за тез дето продават тоз боклук .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелициите с верига по принцип са си по шумни и предишния собственик ако го е дразнело можело е само затова да е сложил присадка и нищо да и няма на колата. Общо взето празни приказки тук, то трябва да се чуе не да налучкваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега МПИ-та и моното така си чукат :!: Моита и тя е по шумна от карбураторите нямам представа защо, но съм се убедил в това. За твое спокойствие я заведи на чичо доктор, но гледай да е читав, за да не те вкара в приключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.