Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

въпросче относно една стара количка


Recommended Posts

колеги, имам една ланча тема, която е произведена 91 г. 2.0и.е. 150кс. за съжаление баща ми и скъса ангренажния ремък в движение и вече 8 9 месеца, откакто шкодата е при нас, събира прах. във форума на ланча абс никои не влиза, и никои не може да ми отговори на въпроса колко би струвал ремонта, и има ли наистина както ми казаха,че има някаква защита на двигателя, която предпазва набиването на клапаните, и следователно ремонта е доста по лек и евтин. моля ако някои от вас има информация за тези автомобили и може да бъде полезе да каже, щото си искам количката в джижение, се пак на нея се учих да карам пък и е яка доста запазена ии върви т.е. вървеше доста прилично. освен това споделете и дали според вас има смисъл да се инвестира в кола която е на 20 години при положение че имам и чисто нова кола. аз лично мн се чудя, щото нямам мн излипни пари, но като че ли ако ремонта не е мн скъп бих си я поправил. поздрави очкавам мнения =)

post-3780-138453095812_thumb.jpg

post-3780-138453095824_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lancia Thema е вече почти класика и ако човек може да си позволи да поддържа такова возило е грехота да го остави на произвола на съдбата. Ако не можеш да си го позволиш, отговорът е ясен поради независещи от теб причини. За цената на ремонта мога да проуча и да ти отговоря до понеделник-вторник.

поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро един колега от унуверситета прави ремонт на Алфа 146 1,6 (около 120 коня не знам точно :roll: ) Неговия случай беше, че оста на водната помпа изскочила и ремъка изхвърчал. Оттам ремонт глава (напасване клапани, за шлайф не съм сигурен), нов ремък, ролки и водна помпа (която при покупката на колата е трябвало да бъде сменена, но "майстора" не го е направил smile011 ). Това удоволствие му излезе около 800 лв с работата. Не е малко, но не е и много, защото все пак доста неща са правени. Не знам дали може да се сравняват цените, но не вярвам да има голяма разлика. Изчакай мнения и на други колега, иначе аз съм "за" ремонта, ако имаш достатъчно средства smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% удря

със смяната на водачи и клапани/по добре всичси не са скъпи/ и др.те работи,няма да надхвърлиш хилядарка

провери балансиращия вал-може от него да е станал проблема.-по добре го изолирай направо

купето изглежда добре,ако и салона с еленова кожа е запазен-прави я

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

влез във фиат форума и ще ти отговорят на всичко. над затвора има една бензиностанция и малко сервизче. търси живко и му кажи че аз те пращам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оооо,ти си от Варна.Ако искаш мини да говорим,да видим нещо да измислим за по малко пари ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бега4ка аз ти имам телефона, бях те питал там едни работи за шкодата и щях да идвам да се запознаваме в сервиза ти ама така и не се наканих, иначе купето е добре, има си и кусури, преди време имахме магазин в топливо и паркинг зад магазина, а там имаше и бояджия и като боядисвал с пистолет духна вятър и върху ланчата щяхме да се бием после с шнего хаха, иначе е мн хубава колата вътре е доста запазена ама салона е плюшен дано да не струва мн ремонта =((

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За освобождение (гнезда в буталата) за клапаните, мисля че има на Лада 7-ца. За други коли не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю,много е красива колата и при това запазено купе не се отказвай от нея.Иначе на баща ми Ладата-2105 къса ремък след,което сложихме нов и толкова,ама по-новите коли що не ги правят така незнам.

 

Цитирам:Двигателите на Лада имат гнезда за клапаните в челото на буталото , но това са дефорсирани мотори с по-ниска степен на сгъстяване. Това освобождаване на буталото не е възможно при форсирани мотори а за дизел въобще не се коментира.

Нека някой да го коментира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и двувалки, които удрят клапан в клапан :mrgreen: . В следващия момент буталото ги нацелва и двата smile048 .

По принцип гоненето на висока ефективност от двигателя възпрепятства вземането на мерки срещу удрянето на бутало и клапан.

Това включва степента на сгъстяване, формата на горивната камера и процесите на разпространение на горивния фронт, ранните отваряния и затваряния на клапани, застъпването на всмукателен и изпускателен клапан, и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

я помогнете с малко инфо щото съм невежа.......такаааа въпросната ланча се намери кои да я купи за 1000лв в това състояние, и утре т.е. днес вече човека ще доиде да я гледа и да си реши дали я иска....но аз сега като се замислих....тя от 7 8 месеца нее в движение, данъци граждански сичко е изтекло....какво трябва да направя, мога ли да я продам без да плащам данъците иии тои човека като си я ремонтира да се оправя, щото ако трябва аз да ги платя от 1000лв ще ми останат малко и няма смисъл...кажете ми какво се прави изобщо при продажба на автомобил...сори за невежеството но..никога не съм продавал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъците трябва да са й платени като прехвърляш. Не е редно да оставяш твой данък на новия собственик или най-малкото да му кажеш че това влиза в цената :lol: !

Гражданската мисля че може сам да си направи.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

само да се похваля че днес оправиха старата счупена ланча и ся отново е в движение, има няколко малки проблемчета но мисля че лесно ще ги оправя.. боята вече не е като на снимките даже изобщо, но имам една специална паста която ще пооправи нещата....въпреки че карам чисто нова шкода...трябва да ви кажа че предпочитам старите коли, имат си някакъв дух... =)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами стария ремък ( не този които е със зъбци от двете страни а другия) половината му зъбци ги няма...ииии предполагам че е от несменяне....така каза и маистора..16 нови клапана гарнитури някви ``парички`` които си нямам представа от къде са и ко праят..масла филтри...и това е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С "паричките" се регулира хлабината на клапаните :)

Браво че е станала,сега вече няма да даваш Фабийката да върши мръсната работа ;)

п.п.сори ,че ти отказах за ремонта,но е много натоварено сега преди събора при нас....много тунинг,много нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам стана, дано да няма сериозни проблеми... ся някви малки работи излизат дето ми дигат нервите.. късите светлини не светят, крушките бушоните са здрави...като вклиуча дългите светят и късите и сега махнах крушките на дългите за да светят само късите и да мога да карам вечерта....ама това не е решение дори и за работната кола....оборотите играят.. то при ланчите няква мн сложна схема имало вместо стъпково моторче...пък да не говорим че като свикнах на 5 6 на 100 нафта...ся като ми каза 12 13 14 15 бензин градско ии малко ме боли сърцето ама така е....а за ремонта няма проблеми, аз знам че си зает пък и сега събора ... =)) споко =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.