Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем с втори цилиндър


skodko

Recommended Posts

Колеги,скоро се появи един проблем с втория цилиндър.Като паля колата на студен двигател тръгва на 3 цилиндъра,после като загрее до определена температура се включва и другия цилиндър.Смених свещта на въпросния цилиндър,но се оправи временно.С електронно запалване съм,кабелите ми също са за електронно с графит,така че изключвам това като вариятн.Някакви идеи...? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Преди имахме проблем сходен на твоя - колата палеше на 3 цилиндъра понякога, а по запалителната уредба всичко си беше ОК. Според мен провери всичко по запалителната още веднъж, защото ако е там проблема лесно/ и по-евтино/ ще го отстраниш - щом е само един цилиндър и си сменил свещта но проблема остава, пробвай да смениш високоволтовия кабел и капачката. Ако не се оправи, причините които остават според мен са две:

- или влиза масло в цилиндъра и цапа свещта;

- или влиза вода/антифриз в цилиндъра;

Ако свещта е видимо омаслена вероятно проблема е с маслото, ако изглежда чиста но цилиндъра не работи вероятно влиза вода.

Ако влиза вода, или се е спукала главата, или се е издухала гарнитурата и във двата случая компресията на този цилиндър ще е много ниска, демек премери компресията за да разбереш.

Ако е омаслена - или влиза масло отдолу - през сегментите на буталото или са износени водачите на клапаните и влиза през тях, ако не ти харчи много масло вероятно влиза отгоре през водачите...

Както казах - имахме подобен проблем - свщта се зацапваше лесно/и често/ и палеше на 3 цилиндъра колата, но не гореше много масло, предполагахме, че влиза през клапаните/водачите/ и така си карахме 3 години. После се спука главата и след като я сменихме с друга, чиите водащи не бяха износени и сложихме нови клапани, без да пипаме друго по мотора проблема изчезна, т.е. предположението се оказа вярно. Но прегледай пак запалването, преди да се вкарваш в по-сериозни филми.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

skodko,каква беше свеща,като я извади?И през какъв пробег се получава това явление?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем-при мен свещите бяха черни с нагар, реши се с реглаж на клапаните, центровка и смяна на чукчето. Пиши какъв цвят са свещите, дава доста информация за това каква е причината-масло или горивната смес... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещта си беше нормална-керемиден цвят и неомаслена.Аз се съмнявам в кабелите малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.