Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Хайде на Fabia 2 FL !!!


Recommended Posts

Нищо особено - като старата си е smile175 Ако тръгнат да правят фейслифта в насока :arrow: визията на Фабия 1 май най добре ще стане...

 

п.п Ако бяха направили Фабия 2 ФЛ само че СЕДАН - щеше да изглежда доста интересно и много по добре от този хечбек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма особена разлика ама наистина седан не и отива друго си е комби smile001 ама да има 2.0 i двигател поне бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма особена разлика ама наистина седан не и отива друго си е комби smile001 ама да има 2.0 i двигател поне бензин
2.0 i няма да има със сигурност!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То 2.0 бенДзин няма при Октавия, та на Фабия ли да сложат?!?!?

 

A RS-ката с къв е? smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТFSI,a колегата доколкото разбирам говори за 2.0-115 конния!

 

Е точно с такъв мотор има Фабия 1 - 2.0 - 115 к.с.

Е да де!Нали това говорим!Кой ще сложи тая антика на Fabia 2 FL?!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма особена разлика ама наистина седан не и отива друго си е комби smile001 ама да има 2.0 i двигател поне бензин

Комби рулз :smt004 :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТFSI,a колегата доколкото разбирам говори за 2.0-115 конния!

 

Е точно с такъв мотор има Фабия 1 - 2.0 - 115 к.с.

Е да де!Нали това говорим!Кой ще сложи тая антика на Fabia 2 FL?!!!

 

Разцъках офертите на VW-тата от сайта им и кво излезе: антиката все още я слагат на Шарана, Пасата се оборудва с FSI и TSI - съответно със 150 и 200 коня, а най интересно е при Тигуана - там двулитровата бензинка е TSI, но във варианти и със 170, и с 200 к.с.

 

И разбира се - новия TFSI със 211 коня от GTI, ама ако това го видя на Фабия - значи съм видял всичко.

 

Та не е като да нямат какво да сложат на Фабийката като двулитров бензинов мотор, въпросът е ще го направят ли?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение е,че след излизането на новото VW Polo,продажбите на Fabia ще се сринат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение е,че след излизането на новото VW Polo,продажбите на Fabia ще се сринат!

и аз така мисля, ама те полото си го направиха красиво, а фабианата... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на фабията най много 1.4 -170 да и сложат,което никак не е малко

а относно Полото -мнооого красива кола-фабийката е като грозното пате пред него.Трябва за бъдещия рс модел много да се постараят с оптичния тунинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на фабията най много 1.4 -170 да и сложат,което никак не е малко

а относно Полото -мнооого красива кола-фабийката е като грозното пате пред него.Трябва за бъдещия рс модел много да се постараят с оптичния тунинг

 

и все пак мисля че фабията ще си остане най-евтина, което пък от своя страна ще си остане решаващ фактор за продажбата и, независимо красотата на Полото и Ибисата.

Ключовите думи в този сегмент са "ЦЕНА" и "НАДЕЖНОСТ".

Лошо няма да я разкрасят малко и да и дръпнат малко цената и ще разбият пазара с грозното пате, както навремето Рено със своето грозно пате КЛИО.

 

Аз нямам нищо против да поевтинее още този клас автомобили, понеже за България това е перфектен автомобил.....(много по-приемлив вариант от Дачия и Симбол, преките конкуренти от към цена)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехееех представям си ако и сложат 2.0 i на това леко купе, и ако откачат да го изпънат повече от 115 кс, той собственика и трябва да си направи снимка на контролния талон и да си я сложи на бюрото, че повече няма да може да го види, само с актове ще кара. Ще трябва фабрично да я дават с тракшън контрол и вграден антирадар, или просто да и слижат един автоматик и нещата ще се оправят smile091

 

А относно визията, на фона на купето гумите изглеждат някак си малки, може би добре ще е да има по-големи калници и базовият модел да тръгва с гуми 15-ки, така определено ще се подобрят нещата остносно стабилността, която при 14-ки те меко казано слаба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филчо, за Фабия 1 всички двг над 74 кВт са серийно с тракшън контрол, а 2.0л е и с 15 ки джанти. За Германия серийно е дори и ESP-то, за тез моторчета.

 

За двойката ФЛ, още на Женевският автосалон се появиха снимки на интериора на Фабия 2 с новото радио ЦД на Окти 2 ФЛ и нов климатроник, същия като при новото Поло. Снимките ги има в сайта на Шкода (.com)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото поло ще е по скъпо и само това може малко да задържи продажбите на Фабия. В помента на промоция най-евтината Фабия беше около 13к. Полото май ще по нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от ясно е, че иде време да се появи поредната "бегачка" в малкия клас до 2000 cc но сега като се поразрових по-сериозно по темата, с ръка на сърцето POLO-то е по-красиво дявол да го вземе. Много прилича (особено отстрани) на едно умалено ауди А3. Предницата е по-агресивна... Но цената му в немско май ще почва от 12150 евра, поне така пише в сайта, което е минус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото поло ще е по скъпо и само това може малко да задържи продажбите на Фабия. В помента на промоция най-евтината Фабия беше около 13к. Полото май ще по нагоре.

Доста по-нагоре..... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.