Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

"Филми" със 120ката


Recommended Posts

Днес за 2ри път карах 120 ката, и филмите не закасняха. Аз съм на 100 метра от нас на оживено кръстовище. пущината гасне. помпам бенз няма, отивам вземам за 5 и сипвам но представете си бенз отново няма! Махам маркучето от щуцера на резервоара, прокарвам щуцера с 1 тел, (при 1вото пълнене на тоя резервоар преди около 2-3 седмици беше щуцерчето запушено, дали от боята или друго не знам, с един пирон много лесно го отпуших, без да натискам) но бенз все още няма! Минава 1 пич от квартала с една жълта Fabia вика ми жив ли си? Казвам да. Виждам че няма да го бъде и тръгвам до нас да вземам фенер и отверка, зад мен патрулка, виу виу - слиза прасето викам си сега тоя ще ме накара да я местя от кръстовището ... Слиза, викам, кво? Ти ли си със шкодата, викам аз, лежал ли си под нея викам да. Имаме сигнал за труп под 120ка, ти ли си? Викам сигурно да. Кво правиш викам тва и тва, къде отиваш викам до нас за инструмент бла бла върна ми документите куката вика аиде отивай да вършиш работа.....

 

Какво се оказа, всичкият бенз незнайно как е преминал в другата половина на резервоара, като в допълнение кабела на кондензатора се е допирал до маса.

 

От тук идва и въпроса, маркуча между 2 те камери има коремче на долу, но пък до сега през живота ми това не ми се е случвало което е описано горе, прибирал съм се и с бенз за 2лв?!? Да скъся ли маркуча, или коремчето няма общо с цялата работа. По моята логика няма как да пречи това нещо ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Коремчето" не ти е проблема. Проблема ти е че тоя маркуч явно ти е запушен и не прехвърля между двете части на резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ти е "леко" изцапан резервоара. Тоя маркуч е там единствено и само за да изравнява нивото в двете части. Ти сигурен ли си че имаш гориво само в едната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се че е възможно горивото до е свършило напълно и затова карбуратора да е бил празен, поради наклона новото гориво директно да е отишло в лявата камера и като съм я избутал по-наравно да е подкачила. Но все пак това е супер странно стечение на събитията за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лежал ли си под нея викам да. Имаме сигнал за труп под 120ка, ти ли си? Викам сигурно да.

Няма такъв смях! smile091 :lol: :mrgreen: smile092 smile091 :lol: :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча е на 3 седмици

 

Нищо не ти пречи пак да го провериш. Това, че е нов не е гаранция, защото може да се е разложил, ако е некачествен, или наистина да имаш утайки, които затрудняват преминаването на горивото. Направи му промивка на резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо на теория е ок, но на практика аз предпочитам да се обеся отколкото някога пак през живота си да свалям резервоар . Маркуча е Semperit не е възможно да се е разложил, в шела с такива бяха колонките за газ. Аз резервоара доста го клатих преди да го сложа ама като го почукна с юмрук и то си се отронва. Каквото е такова да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, мисля че решението е да караш с малко повечко бенз. Когато имаш толкова малко литри наклона на пътя си казва думата...

Аз пък наскоро открих, че лапата на зелената(дето си мислиш, че е с регистрация В хххх ама не е ;) ) светва лампата на 2л :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви на конкретен пример.

 

Ако имаш 3/4 пълен резервоар няма да се получава така ;) един път със 105-цата пътуваме от русе до пловдив, на входа на пловдив светна лампата което на тази кола е около 6 литра, до къщата на хората при които бяхме има още 10 км максимум. Спрях пед блока но колата остана наклонена на пред. На другия ден няма палене това нещо. Прибръмча и до там а то помпата смуче в задния край на резервоара, като се установи че няма никой в карбуратора се светнах че може да е от байра. Избутахме я на разно и веднака си подкачи и запали.

 

 

Друго весело нещо smile091 Тръгвам от Русе за ахтопол пак с 105-цата по миналото лято два пъти ходих с нея. Резервоара пълен до горе, точно преди началото на рижкия проход огасна колата и не пали. Резервоара на 3/4 пълен. В карбуратора няма никой :) помпат ана подкача. Филтрите след помпата са чисти :) става все по весело. Викам да Проверя цедката преди помпата и като отвих капачката това изсмука 1кубик въздух от там :D Резервоара се вакуумирал защото системата за вентилация се запушила :)

 

Та едно нещо колкото и невероятно да ти звучи, като ти се случи първия път и после имаш 1 на ум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така и трябва да направя,

а за зелената много добре и знам номера, скубах си косите, чупих и псувах в центъра 2 часа, преди да се обадя на Бог ви мирослав, да му кажа че се продава, тогава още го смятах за приятел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.