Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.9 TDI PD или 2.0 TDI PD ?


Bialecki

Recommended Posts

аз съм с 1,9 тди....... 27 000 километра навъртяни и съм си супер доволен, ако караш спокойно....... това е двигател за теб \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Tук никой не спомена относно проблемите с турбините... Това е общо взето най-лошото което може да ти се случи. Иначе всичко останало по моторите е идеално. А за този дето говори против ПД-то.Общата рейка е с една идея по мудна. Помпата наистина е по-шумна ,но дава повече на шофиора откъм динамични характеристики.А и за какъв шум става въпрос като после коментирате как се карало с над 140-150.. Ми то освен в мерцедес всяка друга кола след 140 е ураган в купето :D:D:D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то освен в мерцедес всяка друга кола след 140 е ураган в купето :D :D :D :D :D
не думай

ти возил ли си се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2.0 140 кс от 2007 година, преди 1 месец я смених с фейстлифната пак 2.0 140 к.с. и не мога да разбера докога някой колеги ще пишат неща от типа на ТРАКА, какво значи ТРАКА, ако имате в предвид че ТРАКА като трактор, много ви моля вземете качете се в една в колата, покарайте малко пък после пишете. Да колата е по шумна от бензинов двигател, да колата няма чак толкова добра изолация на купето както Ауди или VW относно шума на дизеловият двигател, но в никакъв случай не съм съгласен че колата ТРАКА.

Относно шума в купето над 140 км. пак ще кажа някой да вземе да се повози пък тогава да пише или да провери да не си е оставил прозореца отворен smile168

Относно дали 1,9 или 2,0 всичко опира до пари и възможности.

При всички случай 2.0 е по конфортно като возия, тъй като за мен 2.0 140 к.с. са идални за това купе. Не става въпрос колегата да кара по магистралата с 180 - 200, но се усеща особено на дълъг път, когато ти се наложи да изпревариш или да изкачваш някой байр.

Не бих казал че за градски условия разхода между двата двигателя е много голям, всичко си до зависи от шофьора и колко му е тежък крака :D Не очаквай нисък разход ако тръгваш като на старт на формула 1. Не веднъж съм казвал тук че аз карам колата главно вечер, събота и неделя. Без да се права на Шумахер разхода в градски условия ми е 7 - 7,5.

Затова пак ще повторя избора между двата двигателя опира до финансови възможност, тъй като разликата си е разлика в цената, и парите са си пари а и освен това следва разлика в данъците, както и в КАСКОТО и гражданската отговорност. На мен лично ми идва малко нанагорно, но пък .... удоволствие какво да се прави.

Тъй че моят съвет е колегата да седне на спокойствие и да си направи сметка на паричките.

Дали ще вземе 1,9 или 2,0 при всички случай ще остане доволен от Шкода като автомобил.

Относно оборудването бих препоръчал Елеганс, макси дот дисплей, ако има още малко парички и малък кожен пакет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе гледам, че първите постове са от май и юни 2009, дали не се е отказал колегата да взема Октавия. Май го изплашихте с шума на PD-то.

Щях да му препоръчам обезшумяване в стил esto :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Да колата е по шумна от бензинов двигател, да колата няма чак толкова добра изолация на купето както Ауди или VW относно шума на дизеловият двигател".........да приятел , И окончателно изводът е че колата трака .Типично за всяка печка.Всъщност на мен ми харесва.Просто кажи че и на теб ти харесва ,не убеждавай никой в обратното. Карам и бензин ,и нафта и знам к'во е положението. smile019 smile194 smile058

 

До колегата с 'опела на снимката ... На какво дали съм се возил? самолет или шкодилак (105L .:. .:. .:. дига 150 ,доказано е!) октавиата (2) и тя се мъчи да настига smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и относно високите скорости ... Октавията е страхотна кола ,но над 140 се чувства като малък автомобил (поне по мое мнение) .Предполагам ,че това се дължи на факта ,че въпреки големите си размери все пак използва удължено шаси на VW golf.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и относно високите скорости ... Октавията е страхотна кола ,но над 140 се чувства като малък автомобил (поне по мое мнение) .Предполагам ,че това се дължи на факта ,че въпреки големите си размери все пак използва удължено шаси на VW golf.

 

не думай

ти возил ли си се

 

Майстор Сами, :smt017 smile159

 

До 170 км/ч Октавията, и то Тур-а с 90 коня не се усеща, какво остава за 105-те коня на Двойката. Айде стига празни приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сега защо говориш ей така просто? опитвам се да добавя малко впечатления за колата , та като някой реши че му трябва инфо да има много. А сега сериозно... Усещането за скорост няма отношение с двигателя.А относно двулитровата октавиа, тя е със 140, а не 105 коня.Тъй че не се заяждай за глупости като не ти е съвсем ясно smile004 smile004 \:D/ smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Baj Vylcho - :smt017

 

tyres - Аз не се заяждам, а говоря след три години изпитано на пътя поведение. Ти си този който хвъря думи на вятъра. Мери си приказките и не ме обвинявай, след като дори не си разбрал за каква двойка говоря. Стани собственик на Октавия, карай Октавия всеки ден както повечето колеги тук, при всякавки пътни и времеви условия и в целия скоростен диапазон и тогава давай мнения. Иначе само важничиш и пишеш на база подочуто и прочетено. Впечатления, че Мерцедес е черешката на тортата и че след 140 км/ч Октавията е с поведение като на малък автомобил са си празни приказки, явно опита ти с модела е като постовете ти тук - силно ограничен.

 

Предполагам ,че това се дължи на факта ,че въпреки големите си размери все пак използва удължено шаси на VW golf.

Ако си направиш труда да се поровиш, ще установиш че Октавия излиза през 1996, а така сочения за нейна база Голф 4 - с година по-късно, през 1997.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постовете са от скоро, но не всеки който кара шкода пише във шкода форума.Карал съм и карам октавиа 2 1.9 TDI -PD на магистрала, на планина ,на СЕЛО ,зима , лято абе където искаш!!!!Ама наистина сега не се !!! smile149 e*aв@м :smt034 !!!Карал съм и по-малки автомобили.Впечатленията ми в по-горния клас са от BMW 525 tds сравнени непосредствено със шкодата (БМВто е на приятел и ги сменяхме, за да усетим разликите 1 към 1).Само казах , че октавиата въпреки големината си се чувства като по-малка.Нищо друго.И бих ви го доказал в непосредствен тест!Иначе признавам колата за парите си и като семеен автомобил просто няма аналог.

И не обичам като някой се оплаква как много му тракал дизела.Ми като трака ....бензина и тва е. Мисля че всичко вече се изясни.

 

The first generation Octavia was released in 1996 and was built on the Volkswagen Group A4 (PQ34) platform.

A4 platform cars (Typ numbers in brackets):

 

* Audi A3 Mk1 (8L)

* Audi TT Mk1 (8N)

* VW Golf Mk4/VW R32 (1J)

* VW Bora/Jetta IV (1J)

* VW Lavida

* VW New Beetle (1C/1Y/9C)

* SEAT León Mk1 (1M)

* SEAT Toledo Mk2 (1M)

* Škoda Octavia Mk1 (1U)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Вуденце! Не знам кое ти е интересно, ама що ти требва да вадиш теми от януари бре?

Добре дошъл от мене. smile056 И да слушаш, че да не требва да си дърпаме ушите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуденце! Не знам кое ти е интересно, ама що ти требва да вадиш теми от януари бре?

Добре дошъл от мене. smile056 И да слушаш, че да не требва да си дърпаме ушите.

smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуденце,от форумите обикновено НИЩО НЕ МОЖЕШ да научиш,най много до се заблудиш съвсем smile091 Има и изключения естествено.От къде ги измисли тези балансиращи валове не разбрах-в кой форум-опелския ли

агр-ри,ел.клапи,помпи охладители...всичко е еднакво на 1.9 и 2.0.Изключвам егр на евро 3-131коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.