Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

1.9 TDI PD или 2.0 TDI PD ?


Bialecki

Recommended Posts

Здравейте, решил сам да купувам октавия, спрял сам се на елеганс изпълнението но се колебая между два дизелови двигателя ,1.9 TDI PD/105 k.c. и 2.0 TDI PD/140 k.c. Ако някои има кола с някои от посочените ще съм благодарен да каже доволен ли е от него ? Проблемни ли са моторите , болките на двигателите , как са цените на частите ? "Вървията ? "

 

Също така можете да дадете акъл кои екстри са полезни и кои не, за кои си струва да се даде пари и за кои не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че 2.0! smile049

 

"Вървията" е много, разхода е малко, кефа е много, ядовете малко.

 

Правилно си се спрял на Елеганс. Всяка екстра си заслужава ако имаш нужда от нея. Купи си задна чистачка и Maxi-DOT. Малкия кожен пакет си заслужава, както и подгряване на седалките. Според личните предпочитания можеш да вземеш 16' джанти (идват с по-хубави гуми или поне преди беше така). Екстрите са много - сядаш с дилъра и почваш да избираш. Слагаш това, слагаш онова и ако накрая цената е ОК, теглиш чертата и се кефиш на колата.

 

Има 1000 теми по твоите въпроси. Цъкаш "Търсене" и кутията на Пандора се отваря пред теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия Елеганс с 2,0 е с 10% по-скъпа от същата само че с 1,9. Демек 3 бона . Преди поне беше така.

Аз имам 1,9 TDI и те съветвам да не си вземаш въобще мотор с технология PD , нито 1,9 нито 2,0.... По-добре изчакай да пуснат комън рейлите (CR). Работят меко и безшумно. Баси свикването , 2 години близо сам себе си лъжа , че започвам да свиквам със звука на МАТОРА... :mrgreen:

Абе за извънградско става , ама за из града е ебати тракането...

 

мое мнение ... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що се заблуждавате ,че CR-ите,ще работят като бензинови незнам

АHF-или AGR-а и т.н.примерно,да не би да е много тих-ебаси чаткалото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що се заблуждавате ,че CR-ите,ще работят като бензинови незнам

 

Е не работят като бензинови, това е ясно. Но има огромна разлика м/у PD и CR в шума - наистина огромна. Когато запаля ПД сутрин рано и е студено - УЖАС !!! Нещо което при КР така и не забелязах - тръгвам да карам и това отвратително тракане на студения двигател го няма.....разликата става доста по малка като загреят и двата - въпреки че и тогава се усеща доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета,излиза че аз съм глух,или че колата ми е изключение..... :-k

А може би в София децибелите от шума навън са повече,та затова едвам си чувам тракането на двигателя..... :smt033 ,но май най-добре е да отида да си прегледам слуха при лекар.... smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 е с 6 скорости, което с повечето коне на дълъг път си казва думата.

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хора, какви са тия сметки и лагърки - "понеже е с 6 скорости по-добре на дълго???" - някой погледна ли предавателни числа??? Какво значение има, че ще мръднеш още веднъж нагоре лоста за скоростите, ако предавателното число на 5-та при 1.9 и 6-та при 2.0 е ЕДНО и СЪЩО?!? Махнали са точните данни от чешкия сайт за отделните двигатели, иначе щях веднага да извадя какви са предавателните числа на двете скоростни кутии.

 

Иначе за двигателите - 1.9 се прави от средата на 90-те с леки промени, а през 2000/2001 пускат PD-то като то е с променена глава. Т.е. стар и надежден двигател. А дали същото може да се каже за 2.0?? Нали имаше гръмнали глави, проблеми с турбото и др. Вярно, това беше в началото на живота (начало, ама 2-3 години) и БИ трябвало да са отстранени вече, но.... Че 105кс не вървят като 140кс - няма да споря, ама това е когато вървят.

 

Освен това сметката от 3хил лв. първоначална цена - ами някой плаща ли данък в общината??? Защото за тази година регистрирахме една Хонда с 140кс и ми казаха 397лв данък! А за моята едногодишна 100кс плащам по-малко от 80лв. Вярно, 105кс ще отидат в горната граница, но няма да е 400, ами по-скоро 300. Т.е. годишно вадиш по още 100лв (засега) за тия 35кс отгоре, плюс по-скъпо (да речем 5.2% върху 3 000лв - 156лв допълнително) каско, щото колата си е по-скъпа по принцип. Не казвам, че 2-ката не става, но едностранно подавате инфото! Но нека помисли човека.

 

И най-важното - да отиде на един тестдрайв и да пробва двата двигателя!!! Аз например съм разочарован от ниските обороти на 2.0 - просто за да нагнети турбото му трябва повече обороти, докато с 1.9 тръгвам по-лесно в ниските! Всеки търси различни неща, нека човека сам си прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 на 6та при 3200 оборота - 180км/ч. Някой със 1.9 да каже на какви обороти е при тази скорост (фабия РС е същото, при 1,9, но тя също е с 6 скорости).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде пак заорахте в предавателни числа... Ако имаш $ за 2.0 TDI, ествествено, че по-мощния (и по-скъпия) двигател е по-добър, естествено, че 6 скорости са по-добре от 5, естествено, че 3.0 TDI е по-добър от 2.0 TDI и V8 е по-добре от 4 цилиндъра редови, както махагона е по-добър от пластмасата и Мерцедес е по-добър от деуДачия. Всичко опира до пари и точно с това трябваше да започнеш - какъв бюджет имаш за автомобил. Недейте да изкаравте гроздето кисело за пореден път.

 

...предавателни числа smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 на 6та при 3200 оборота - 180км/ч. Някой със 1.9 да каже на какви обороти е при тази скорост (фабия РС е същото, при 1,9, но тя също е с 6 скорости).

 

Веднага казвам, Ники - 4000 Оборота, може и 4100 да са били, 189 км/ч. по километраж, на 5-та, със стария ALH. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal-що заблуждаваш хората та и себе си

2,0.има толкова сила в ниските колкото и 1.9,само че после 1.9умира,а 2.0 продължава устрема си

Повече проблеми с турбото има при 1.9-защото е и по-малко и понякого не е гарет а ккк

Това със спуканите глави са глупости,единствено 1900 п.д. разбиваха леглата на дюзата в главата,но това е оправено отдавна

2000 е на 6-та със сто на 1800 оборота и със 3600 на 200км.А 1.9 хич не е така 2000 об

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal-що заблуждаваш хората та и себе си

2,0.има толкова сила в ниските колкото и 1.9,само че после 1.9умира,а 2.0 продължава устрема си

Повече проблеми с турбото има при 1.9-защото е и по-малко и понякого не е гарет а ккк

Това със спуканите глави са глупости,единствено 1900 п.д. разбиваха леглата на дюзата в главата,но това е оправено отдавна

2000 е на 6-та със сто на 1800 оборота и със 3600 на 200км.А 1.9 хич не е така 2100

smile159

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора! Човекът иска да си избере кола, а вие пак задълбахте в много дребни подробности! Обороти и максимални скорости smile175 . Колко пъти ще и стигне максималната скорост? Ако има кеш, да си зима 2.0; ако ще пести - 1.9. Естествено 2.0 дава повече на шофьора от 1.9! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.