Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

съвет за аванс процесор?


skydiver_pd

Recommended Posts

Добре де що ми се струва , че въпроса за прословутия професор беше за моно , па Вие и двамата си мелите за ваще MPI ... не мислите ли , че има една дрееебна разлика между двете системи и тя се изразява в липсата на 3 дюзи и една голяма двойна бобина ... вече 5 години карам моно на газ само с едно реле за нулиране на грешката на дюзата и него съм го сложил само да може да си пали нормално на бензин зимата и до сега разход на дълго повече от 6.2/100 не съм имал ... колко повече ше ми свали таа черна кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де що ми се струва , че въпроса за прословутия професор беше за моно , па Вие и двамата си мелите за ваще MPI ... не мислите ли , че има една дрееебна разлика между двете системи и тя се изразява в липсата на 3 дюзи и една голяма двойна бобина ... вече 5 години карам моно на газ само с едно реле за нулиране на грешката на дюзата и него съм го сложил само да може да си пали нормално на бензин зимата и до сега разход на дълго повече от 6.2/100 не съм имал ... колко повече ше ми свали таа черна кутия ?

Не е само за моно. За МПИ е идеален стига да си с обикновенна газова. Кво общо имат дюзите , че нещо не разбрах. Ем аз не разчитам толкова да смъкне разхода , колкото да се овеличи малко динамиката и по пълното изгаряне на газ.Ем да и аз да бях моно щях да прекъсна дюзата с реле разбира се. Не че на МПИ то не става с реле , просто трупа много грешки. Нали емулатора си върши тая работа. :) Пиша тук за да не правя нова тема. Ако има нещо нека модераторите поразчистят. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,правилно ли разбрах , че ,ако ми монтират аванс-процесор,то той би регулирал центровката на запалване, само в 1-ия цилиндър(този с дюзата), а на останалите 3,няма да има ефект от компенсацията-тоест на тях трите няма да има корекция на запалването, а ще работят на метан с "бензиновата" центровка?

Втори въпрос-за това "реле", вместо аванс-процесора специално за "моно",може ли да помоля да ми обясните по-подробно за вида,типа и начина му на евентуалното свързване.Извинете ме невежеството.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,правилно ли разбрах , че ,ако ми монтират аванс-процесор,то той би регулирал центровката на запалване, само в 1-ия цилиндър(този с дюзата), а на останалите 3,няма да има ефект от компенсацията-тоест на тях трите няма да има корекция на запалването, а ще работят на метан с "бензиновата" центровка?

Втори въпрос-за това "реле", вместо аванс-процесора специално за "моно",може ли да помоля да ми обясните по-подробно за вида,типа и начина му на евентуалното свързване.Извинете ме невежеството.Благодаря!

Как така само на първи цилиндър ? Глупости. И на четерите цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,правилно ли разбрах , че ,ако ми монтират аванс-процесор,то той би регулирал центровката на запалване, само в 1-ия цилиндър(този с дюзата), а на останалите 3,няма да има ефект от компенсацията-тоест на тях трите няма да има корекция на запалването, а ще работят на метан с "бензиновата" центровка?

Втори въпрос-за това "реле", вместо аванс-процесора специално за "моно",може ли да помоля да ми обясните по-подробно за вида,типа и начина му на евентуалното свързване.Извинете ме невежеството.Благодаря!

Как така само на първи цилиндър ? Глупости. И на четерите цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това реле се връзва за да нулира грешката записана при работа на газ от дюзата , понеже след много кратни записи се скапва работата на бензин и започва трудно да пали и да работи лошо на бензин и понеже компа е глупав и не си пази грешките като тез на MPI -то се намира постоянния плюс , който отива в него , прекъсва се с едно реле и се прави да има плюс само , когато колата е на контакт , но релето не замества аванс процесора ... на моноинжекциона специално трудно ще усетиш разлика , да не казвам , че може тотално да се обърка работата на мотора , защото аванса се следи по едни таблици за различните обороти и когато вземеш да се бъркаш в работата на компа може да ти измести аванса към безкрайност , докато при MPI -то аванса е динамичен в зависимост от работата на мотора , има датчик за детонации и още една камара глупости .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

... на моноинжекциона специално трудно ще усетиш разлика , да не казвам , че може тотално да се обърка работата на мотора , защото аванса се следи по едни таблици за различните обороти и когато вземеш да се бъркаш в работата на компа може да ти измести аванса към безкрайност , докато при MPI -то аванса е динамичен в зависимост от работата на мотора , има датчик за детонации и още една камара глупости .

Здравей колега The Best Forman!

Извинявай не разбрах, цитата за релето ли важи или за аванс-процесора?По-точно въпроса ми е,ако сложа аванс-процесор,глупавичкия комп., ще подава ли грешни команди към мотора при различни обороти.После ако се налага да превключа по време на път, 2-3 пъти ключето метан-бензин,дали пак ще се трупа някаква грешка,(ако не мина през изключване контакт)?

Въобще, майстора който ме омайва за аванс-процесор, ми казва 70 лева струвал А.П. Имало за шкода фел. на какво положение се нагласят 3-те реостатчета и цветя и рози.Иначе на метан с бензиновата центровка съм имал 10 % по-слабо КПД и даже можели да се повредят клапаните в гнездата им.

Дай акъл да слагам ли аванс-процесор?Ти на мое място би ли сложил?Колата не искам да я продавам, а да пазя двигателя и той да работи в оптимален режим.Лошото е че съм бос по ДВГ.Знам само, че ако е необходим монтаж на аванс-процесор, за моята моно на метан-то трябва предварително да мина центровка на бензин, на елконаджия.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.