Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

съвет за аванс процесор?


skydiver_pd

Recommended Posts

Мисля да си сложа на Фаворита(карбуратор - газ/бензин) аванс процесор,

понеже сваля разхода от 5 до 10% и работела по добре колата с него.

Намерих 3 производителя на такива процесори .Колебая се кои да избера.:

 

AEB - http://www.aeb.it/products/timing-advan ... ors/wolf-n

DEK - http://dek.bg/main.php?action=tuning&to ... on&pid=atc

Jetspark - http://autodiags.net-bg.net/bg/JetSpark.html

 

До колкото разбрах, първият работи хардуерно с превключватели и няма значение от колата,сам си правиш настройката без допълнително оборудване, но е най-скъпият от трите.

Вторият и третият ползват предварително зададени данни,т.е. софтуерно програмирани.

 

Дайте съвет кои аванс процесор да избера. :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , врътни делкото на 10 градуса и зарежи тез процесори специално за карбураторен мотор няма смисъл ;)

А после на бензин няма ли да прави проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах едно Съни 1.4, карбуратор, с 18 градуса аванс - на бензин лееко спънато и малко по-голям р-д, но на газ - пушка smile068

Послушай колегата - слагай 10 градуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май по-евтино ще излезе да опитам с предварението на 10 градуса,

пък ако не ми хареса как работи тогава да търся аванс процесор smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

На Шкодата с делко има голям проблем със слагането н авнс процесор.На Рапида който карах пробвах да сложа (бях сложил делко и бобина от Фелиция)и проблемите почнаха: ТРЕСЕ до неузнаваемост при ускорение, работи нервномерно.Проблема идва от сметките които прави - има повдигане на квадрат, а делкото на шкодата се върти от веригата на ангренажа, който е без обтегач и винаги има луфтове. Това води до местене на авнса в определени граници които нормално не създават проблем,но при сметките с квадратични уравнения границите ставаха от диапазон 30 градусана празен ход, на високи не можах дори дори да ги хвана. Ако се сложи на кола с датчик на оборотите от маховика мисля, че няма да създава такива проблеми.

 

П.П. Слагах устройството на JETRO SPARK, по нета го гледах скоро, че още се предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги!Моля за съвет, за аванс-процесор,дали има смисъл да слагам и ако "да"-какъв вид и модел?В смисъл:Цената на първоначалния разход,ще го избия ли с икономия от разхода,ще се увеличи ли живота на ДВГ и т.н..Шкода фелиция- 1.3 бензин ,моноинжекция.С метанова аспирационна газова уредба съм.Има делко,имало и значение дали е с агренажна верига или ремък- с веригата съм.Друго: имам букса за изход на електрониката,но нещо не я "ловят"модерните програми.От стария "аналогов" тип е.Нещо"VAG" или от сорта (абе единици и нули).И за друго не се сещам.Благодаря Ви, предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс процесор сложих преди около половин година и ефект от него разбира се, че има.Колата е фелиция 1.3МПИ с обикновена газова уредба.Освен това имам и ламбда контрол.Получи се неочаквано добра комбинация!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Моля за съвет, за аванс-процесор,дали има смисъл да слагам и ако "да"-какъв вид и модел?В смисъл:Цената на първоначалния разход,ще го избия ли с икономия от разхода,ще се увеличи ли живота на ДВГ и т.н..Шкода фелиция- 1.3 бензин ,моноинжекция.С метаново обикновено газово съм.Има делко,имало и значение дали е с агренажна верига или ремък- с веригата съм.Друго: имам букса за изход на електрониката,но нещо не я "ловят"модерните програми.От стария "аналогов" тип е.Нещо"VAG" или от сорта (абе единици и нули).И за друго не се сещам.Благодаря Ви, предварително!

 

Слагай аванс процесора и не му мисли дали и кога ще му избиеш парите. По-важното в случая е, че с каквото и гориво да караш (газ или бензин) винаги имаш оптимална работа на двигателя, а от там идва и икономията.

Лично аз имам преки наблюдения върху Jetspark - монтирах го на една Лада Самара с карбуратор преди седем години. Още си работи и никога не съм имал проблеми с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли има ефект за 1.3 мпи ? Ако има и аз да слагам. :-k

....е сега като сложите всички,нали ще фалират малките и газостанции! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли има ефект за 1.3 мпи ? Ако има и аз да слагам. :-k

....е сега като сложите всички,нали ще фалират малките и газостанции! smile001

Хаха нали. :D

Мен ме интересува дали найстина се усеща някаква мощност на газ или няма файда от това чудо. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай разликата се усети още когато ми го монтираха.Резултата беше по-еластичен мотор,който по-добре реагира на педала на газта.В последствие и разхода падна малко - между 0,5 и 1 литър на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай разликата се усети още когато ми го монтираха.Резултата беше по-еластичен мотор,който по-добре реагира на педала на газта.В последствие и разхода падна малко - между 0,5 и 1 литър на 100км.

И я кажи какъв е твоя аванс процесор ? МПИ-то не беше с датчик на хол , а с индукционен нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс процесора ми е от тези,които разработва колегата Румен от Рено форума,т.е. български.При проведената с него консултация той ми обясни,че датчика на коляновия вал на 1.3МПИ е по-скоро разновидност на датчик,работещ на принципа на Хол,но имал особености,поради които трудно ставало съгласуването между него и аванс процесора.В резултат на което аванс процесора,който сложихме го подвързахме не между датчика и ЕКУ,а между ЕКУ и комутатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс процесора ми е от тези,които разработва колегата Румен от Рено форума,т.е. български.При проведената с него консултация той ми обясни,че датчика на коляновия вал на 1.3МПИ е по-скоро разновидност на датчик,работещ на принципа на Хол,но имал особености,поради които трудно ставало съгласуването между него и аванс процесора.В резултат на което аванс процесора,който сложихме го подвързахме не между датчика и ЕКУ,а между ЕКУ и комутатора.

На кое викаш комутатор ? МПИ–то няма такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че има.Комутатора е непосредствено преди DIS соленоидите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс процесор сложих преди около половин година и ефект от него разбира се, че има.Колата е фелиция 1.3МПИ с обикновена газова уредба.Освен това имам и ламбда контрол.Получи се неочаквано добра комбинация!

Би ли споделил къде се закача сигнала за обработка на аванса на 1, 3 МПИ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци , в неделя гледах една Фелиция (талянка с талянска газ) MPI ... няма да казавам в какво трагично състояние бяха кутийте (и резонатора и на филтъра) ... за тез коли си има ГИ без да ти се налгага да се чудиш как да лъжеш компа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци , в неделя гледах една Фелиция (талянка с талянска газ) MPI ... няма да казавам в какво трагично състояние бяха кутийте (и резонатора и на филтъра) ... за тез коли си има ГИ без да ти се налгага да се чудиш как да лъжеш компа smile049

Глупостии ! Ако всичко е наред на това простото мпи за какво му е инжекцион. Ела да видиш моята дали гърми , карай я както си искаш на газ няма да я накараш да гръмне. :) Няма дебитомер , няма пластмасови колектори. Един прост комп дето се лъже с емулатор и готово.

Говорих с човека. Сети се за колегата дето са слагали такъв процесор и най вероятно другата седмица ще ми го изпрати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги!За моята фела моноинжекция 1.3 (135 В), с ламбда сонда и ангренажна верига,има ли значение какъв модел и марка аванс-процесор да ми монтират,откъде да взема сигнала и дали ангренажната верига нещо ще бърка бизнеса(от евентуална хлабина в обтегача,започвало да варира(играе) аванса ли,сигнала ли)? Дайте конкретно съвет,ако обичате. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги!За моята фела моноинжекция 1.3 (135 В), с ламбда сонда и ангренажна верига,има ли значение какъв модел и марка аванс-процесор да ми монтират,откъде да взема сигнала и дали ангренажната верига нещо ще бърка бизнеса(от евентуална хлабина в обтегача,започвало да варира(играе) аванса ли,сигнала ли)? Дайте конкретно съвет,ако обичате. Благодаря предварително!

Нямаш обтегач на веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При инжекционите хлабавата верига на влияе на аванса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.