Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на свещи


allroad1982

Recommended Posts

Здравейте колеги, виждам че темата е доста стара, но за да не пускам нова ще пиша тук. Двигатеял ми е от подписа AZE.

Имам същите симптоми: претрисане на тихи обототи ( не гасне оборотите са ~800-820 )и леко придърпване при ускорение на 2-а и 3-а. Забелязвам че, по някога няма мощност (натискам газта и нищо не се случва).

Сменил съм горивен филтър, въздушен филтър, верига при Сами (беше разтегната), свещи и последно блока с бобините, но проблема си остава. Сега си мисля за почистване на дроселовата клапа.

Някой решил ли е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен има такова предърпване при ускорение. Много е леко но се усеща и сякаш би трябвало да има малко по-голяма мощност. Като дойде баир, като карам към софия и става голяма мъка.

Мислех си да не е от блока с бобините, но като чета разбирам, че има хора, които са го сменили и проблема си остава.

Някой, ако реши проблема нека сподели как е отстранен при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като следя разговора, а и като знам моята 1.4 МПИ как се държи започвам да си мисля, че тези двигатели не са от най-успешните на Шкода. Колкото и неприятно да ми е да го призная.....

 

Недей го признава защото не е така :) Двигателите са адски здрави и непретенциозни. Освен че са и евтини за поддръжка. На почти всички които съм виждал им играят оборотите ама не им пречи вече 300 000 да си карат така...

300 000 викаш.....Моите таксита с този мотор чукнаха над 600 000 без ремонт.Естествено бобините бяха сменени още преди 100 000 км smile049

ЖЕЛЕЗЕН МОТОР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен има такова предърпване при ускорение. Много е леко но се усеща и сякаш би трябвало да има малко по-голяма мощност. Като дойде баир, като карам към софия и става голяма мъка.

Мислех си да не е от блока с бобините, но като чета разбирам, че има хора, които са го сменили и проблема си остава.

Някой, ако реши проблема нека сподели как е отстранен при него.

Колеги, аз имах проблем с притрисане, придърпване и забиване на муцуна при потегляне. След 1 година ходения по мъките, съвсем случайно реших проблема си, а именно с едно 12-часово зареждане на акумулатора. От тогава нямам нито придърпване, нито притрисане, нищо. Колата си работи нормално дори и при много ниски температури. Остана единствено ядосването, че при катерене на баир и въобще при мааалко по-голям наклон - мощност няма. За справка 2ма човека в колата, голяма част от Предела го катеря на 3-та с 50-60 и повече просто не може.... Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно кончетата на мотора са си толкова, а ни се иска малко повече ;) Над 2000 оборота си се справя прилично, на 5-а с 70-80 си изпреварва без проблем. Претрисането на тихи обороти ме дразни малко, но не е болка за умиране. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана единствено ядосването, че при катерене на баир и въобще при мааалко по-голям наклон - мощност няма. За справка 2ма човека в колата, голяма част от Предела го катеря на 3-та с 50-60 и повече просто не може.... Идеи?

 

Ако искаш да ускоряваш нагоре ти трябва TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.