Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Skoda 1000 MB /Snezhana/


Peter_B

Recommended Posts

Шкодичката е от декември 1966г.Не й е правена реставрация само е пребоядисана преди малко повече от 10 години(подарък за 30 годишният й юбилей). Сега е на 162 000 км. В неделя ходих до Казанлък и я разходих малко. А ето и как изглежда:post-4221-138453091816_thumb.jpg

post-4221-138453091844_thumb.jpg

post-4221-138453091848_thumb.jpg

post-4221-138453091853_thumb.jpg

post-4221-138453091857_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Peter_B

    19

  • Pepino

    6

  • joro-120L

    6

  • SKODA 105 RS

    3

Най-много писали в темата

Супер е! Само едни оригинални мигачи й трябват, вместо тези от Вартбург, лампичките на колонките на задното стъкло и май нови фарове(гледам, че рефлекторите нещо са потъмнели) и ще стане кукличка. Доста запазена ми изглежда, явно добре се грижиш за нея. :smt017

 

П.П. Сега видях спортния волан, който нещо не ми се връзва с ретро облика на колата :-k. Но пък на теб явно ти харесва - това е важното ;).

П.П.2. Нещо ме подгони носталгията по мойта баба Шкода :(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана го бях сменил понеже оригиналния не беше много удобен за всекидневно шофиране.Гледах да е нещо което ще й отива и този седеше най-добре в сравнение с останалите.А рефлекторите ги сложих преди две-три седмици(моите бяха доста по зле). Тези просто са прашни,но покритието е здраво.

А мигачи наистина много искам.Ако някой може да помогне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ихаа,колега субер МБ си имаш ,много е запазено и на много малко километри за годините си.А капачната на волана Л&К ме уби просто!! :smt032 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда :smt017 .

Този автомобил само пазен ли е, или е въстановяван нещо :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдивчани винаги сте се грижили добре за колите. Уважавам!!

Ми премести се в Пловдив какво чакаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда :smt017 .

Този автомобил само пазен ли е, или е въстановяван нещо :roll: .

 

Сега ще обясня-удряли са дядо ми отзад и го е направил още навремето.Аз се бях блъснал в една Лада (понеже се бях заблял по една Фелиция от 59г. мисля до ВМИ) и бронята на Ладата влезе в предния ми капак от лявата страна.Оправих го но лайсната на капака неможа да се изправи перфектно(малко си личи на първата снимка).Средата на 90-те е пребоядисана цялата.По-късно задния капак е пребоядисан още веднъж(боята се напуква от температурата на двигателя).На две-три места имаше ръждица и те се направиха.Това е външно.В интериора нищо не е барано(с изключение на волана и скъсяване на лостчетата за фарове и мигачи заради по-малкия диаметър на новия волан).По двигателя-водна помпа от 105 L, сменено динамо с алтернатор,смяна на един клапан.

Ами това е в общи линии.

 

 

PS.Сменени фарове и стопове.Много кофти но на задните стопове сравнително бързо им пада покритието и стават мното грозни и състарени.Жалкото е че са и на изчезване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оо появи се най накрая

за мигачи ще побъбрим на някоя среща може те урудя с едни :D

 

:D:D:D Би било чудесно.Прати един тел. на ЛС за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Ще те чакаме на среща, да я видим на живо, така не се брои....

 

Много ме е ят,че изпуснах Соколски манастир.С нетърпение ще чакам за нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти е хубава колицата.Бъди като дядо си,и продължи да се грижиш за нея.Според мен,сега е момента да я пребоядисаш с качествена боя,при професионалисти.Тая работа с нацепването от температурата не е хубава.Означава,че боята не е добра.Ако имаш възможност напрви я докато все още е в добро състояние.Ламарината е като зъбите-изтървеш ли момент, няма оправяне.Поздрави и добре дошъл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от боята, а по-скоро от подготовката - вярно трябват си и качествени материали, особено кита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,боята е страшна.Навсякъде другаде е перфектна.Като я измия става като огледало и никога не е пастирана даже.Просто трябва да й сложа едно термоизолационно фолио отдолу на капака.Поне аз така си мисля.

 

Благодаря на всички за хубавите думи за 1000 МВ-чката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е видяхме е хубавицата. Даи да уреждаме един гараж тук да я приберем и да се грижиш за нея пък ние ще помагаме с каквото можем. Пу да ни е уроки страхотна е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Незнам ,но след като огледах всичките снимки който намерх за МБ... то бялото е най-големия чук, който може да съществува.... мн кърти наистина...тази кола събужда зависта във мен.... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Искам да използвам темата си за да отправя специални благодарности към колегата Георги, който само за 24 часа ми намери перфектно запазен тас за Шкодата. А също така и към Дончо (Penaowner), който незнам как но успя да ме издири и осъществи контакта. Момчета на следващата среща биричките са от мен! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.