Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Пуктнат блок


biser.or

Recommended Posts

Ето каква приятна изненада получих днес ,след като свалих тиквата на една от колите ми.Оказа се спукан блок ,вследствие на което смесва водата и маслото.Възможно ли е по някакъв начин да се справя със таз пукнатина или да търся нов блок. ](*,) ](*,)

post-1033-138453091811_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно но с друг блок е по-лесно и надеждно. Иначе заварки, шлайфане и без гаранция за качество щото не се знае колко е дъблока таз пукнатина и дали може да се завари от двете страни във водната риза. После шлайфане, и добавки... мизерия. Ако се намира такъв блок- бих го сменил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимаш правотоков електрожен и заваряш с минуса капка по капка/точково/ и разчукваш върху шева. преди това с газожен затопляш блока. полека и помалко заради разликата в температурата и накрая с пилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е колата :?:

и за продаване ли ще я правиш :?:

Seat Terra

903 куб. 45кс - бензин

Не ми е за продаване по принцип, но не ми се влагат и пари във тази кола. Ползвам я от "дъжд на вятър" предимно за хамалски цели.Както и да е...ако мислиш че не си заслужава да рискувам казвай навреме .Мъка не мъка ще търся друг блок или цял мотор на разумна цена и така.... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъка не мъка ще търся друг блок или цял мотор на разумна цена и така.... :(

глупости. без да демонтираш нищо си направи точкови заварки,като в краищата пробий отвор 3мм да ограничиш евентуално отваряне. работата е за 2-3ч. с пиенето на бира, чакане,вършене на друго и събиране. това е уно45, ако съм разбрал правилно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимаш правотоков електрожен и заваряш с минуса капка по капка/точково/ и разчукваш върху шева. преди това с газожен затопляш блока. полека и помалко заради разликата в температурата и накрая с пилата.

[-X [-X [-X [-X

нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пукнатината която показваш в двата края обикновено слиза няколко сантиметра надолу .там не може да се завари.заварката помага ако пукнатината е само отгоре на блока и трябва да се прави от двата края едновременно.заварява се с електроди E NiFe български задължително.нужен едоста опит.успех икъсмет ти желая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пукнатината която показваш в двата края обикновено слиза няколко сантиметра надолу ...

 

Така е.Видях я, но на снимката която съм показал няма как да се види продължението.Именно тя е проблема, а не тази която се вижда отгоре.

Тази която се вижда е между две водни магистрали а тази която вие не я виждате е между водната и маслената.Изглежда доста микроскопична :roll: . Колкото и да е смешно мисля да зачистя до блясък и да намажа пукнатините с покси пол...пък колкото изкара.Ако се сещате за друго по качествено моментно лепило казвайте.

 

Ще експериментирам....така и така този блок е обречен :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо няма да стане с поксипол, потърси си течен метал на локтайт или друг реномиран производител. от значение е да е температуро-устойчив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-здравото от поксипол е течна стомана бизон, около 12 лв- съхне обаче за 24 часа. С поксипол съм лепил идеално изтъркан с шкурка и измит с ацетон картер- след 2 месеца го свалих и измих всичкия остатък с пароструйка. Решаваш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо заварете пукнатината отгоре след това пробайте да заварите в двата края надолу по сантиметър два и чак след това пробайте да намацате с някакво лепило .успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единственото което ще направиш е да се вкараш 20-30 лв за лепило, шкурка, гарнитура. А и после как ще си сигурен че няма дя те остави някъде колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да е лепило, представете си парче, а то е твърдо- попаднало във водната риза , оттам във водната помпа, не се знае какво става. На това място температурата е висока и никакво лепило не може да е надеждно. Заварка както казва dian_stanev докъдето е възможно и после една добавка за запушване на теч в охл. система. В крайна сметка ако стане. Ама ако се намира блок до стотина лв мисля си струва да се смени вместо да се експериментира. То една свестна гарнитура е 30-тина лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.