Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

тел.112 пълен абсурд.


Recommended Posts

Здравеите колеги,искам да споделя снощните си премеждия,и по-точно не професионалното отношение на операторите от ''спешния'' телефон 112.Снощи около 3ч. претърпях инцидент в района на циганската махала около летище София.Инстинктивно първата ми реакция бе да звънна на тел.166,след 30-40 секундно звънене и никъкъв отговор(учудващо) се сетих за новия спешен телефон 112.За разлика от полицията,вдигнаха на секундата и се почна един разговор в които операторката беше или още в съня си или просто и беше интересен моя разказ ,а тя задаваше въпросите си заспиваики(78 оборота)А на мен ми трябваше просто час по скоро полицейски патрул.Беше ми казано ,че сигнала е предаден на полицията и всеки момент тя ще пристигне.Успокоих се и започнах да се услушвам за сирени или нещо подобно.След около 15мин.чакане започнах да се съмнявам дали правилно са ми разбрали местонахождението.След консултация с няколко ''бъкшиша''относнно местонахождението ми, отново позваних на тел.112,този път гласът отсреща беше мъжки.Разговора се повтори по същия начин,беше ми отговорено че полицията е оведомена и идва всеки момент.Така чаках 2ч.и 30мин. smile023 след което отидох с мой колеги до караулката на бул.''Ботевградско шосе''за да търся сам помощ.След дълги молби,полицая оведоми патрулна кола която доиде за около15мин.,но ми бе обяснено че произшествието е станало на територията на 1 РПУ,след което по радиостанцията бе извикан техен екип.Докато чакахме колегите им от 1РПУ, попитах дали имат подаден сигнал за моя случай.С учудване разбрах ,че тъкъв изобщо не е постъпвал.След около 10 мин. доидоха и от 1РПУ ,които също казаха ,че нямат подаден сигнал за мен.Така вече към 6.00ч. се започна същинската работа по случая.Така на мене ми се наложи да вися 3 часа в циганската махала,с разбит камион и пострадал колега,защото СПЕШНИЯтелефон 112 беше реагирал светкавично. :smt034 Така че колеги,положението остава същото поне в близките 20 год.ЕВРОПА ЛИ?....ДА,ДА...............!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разговорите би трябвало да се записват , тъй че търси си правата , а това че т.н. сМешен телефон не работи ние много добре го знаем , ама кво да се прави проекта е за милиони евра оставаше и да работи ... БЪЛГАРСКА РАБОТА ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миндили скапани! Ако имаш нери наистина си търси правата. Докато хората не окажат натиск всеки ще си прави каквото си иска. А това са хората, които трябва да са еталон за пофесионализъм. ТЪПАЦИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от много отдавна съм се убедил че няма такова животно в българия като полиция,защитаваща правата и хората ,и всеки сам трябва да се оправя и спасява както може,това са само едни лапачи на наште данъци и това е :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая,ако някой не е разбрал,нямаше проблем с полицията ,а с това че операторитена тел.112 не са предали случая към полицията.Иначе полицаите и следователя които ме поеха си свършиха професионално работата,макар и в края на смяната им.

Абе както каза някои -да не ти се налага. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз преди години,когато нямаше 112 официално,а само по GSM-мите,взънях да докладвам за един удавен човек,при което мислиха че си правя майтап,ама ги направих на 5 ст. и реагираха веднага!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в момента е най-анемичната организация за н'ам си колко си милиона Евро.

Колега съветвам те да си търсиш правата на всяка цена. Особено както ти казваш, че е имало и пострадал колега. Европейската комисия за защита правата на потребителите (на комисар Меглена Кунева) трябва да се сезира задължително. Все пак ти си един Български потребител, тотално недоволен от услугата 112, за което би трябвало да има последствия!!! Стига сме си мълчали и стига с оправданието "Абе к'во ше се занимавам." Това са причините да сме на тоя хал!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз преди години,когато нямаше 112 официално,а само по GSM-мите,взънях да докладвам за един удавен човек,при което мислиха че си правя майтап,ама ги направих на 5 ст. и реагираха веднага!

 

И аз съм получавал реакция от тях само при викане и закани от моя страна, иначе в повечето случаи просто не вдигат. Защо у нас хората избягват да си вършат точно работата, за която им се плаща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разговорите на този телефон не се ли протоколират? Когато аз имах нужда от тях, дори те ми се обадиха два пъти с уточняващи въпроси. Явно в България всяко чудо за три дни.. Пусне се нещо хубаво и след 6 месеца вече е пълна боза..Аз пък на това се чудя и мая защо у нас няма нищо трайно. Съжалявам за премеждията , колега. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На телефон 112 няма нищо друго освен няколко оператора, чиято задача е да приемат сигнала и да го предадат точно където трябва (охранителна полиция, КАТ, планинска спасителна служба, водно спасителна служба, гражданска защита, пожарна, бърза помош и др.), което само по себе си не изисква изразходването на някакъв ресурс или кой знай кво усилие. Мисля си че ако си потърсиш правата е много възможно да излезе че тези полицаи които са ти казали че не са информирани да са те "заблудили" :^o .Много е възможно да е имало наистина по-спешни случаи от твоя.Случвало ми се е да звъня на 166 доста дълго и да не ми вдигнат.Затова трябва да знаете телефона на РПУ-то на чиято територия се намирате (поне където живеете, няма как да знаете всички). Искате или не, скоро ще остане само един телефон за спешни случаи.

 

п.п.: Едни авери разправяха как заседнали в асансьора и се обадили в полицията щото преди това звъннали в пожарната и там помислили че се майтапят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.