Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампата за спирачната система на 100 S


driver

Recommended Posts

Колеги, какво точно означава индикацията на червената лампа за спирачките на шкода 100, която свети на таблото.
Постоянно ли трябва да свети и какво показва. Гледам има два датчика на помпата, предполагам за преден и заден кръг, за налягането в тях!
Обезвъздуших системата и започна да свети постоянно при натиснат педал :roll:
Някой с по голям стаж на този модел да ме светне, за какво става въпрос !?
Педалът има нормален ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздуших системата и започна да свети постоянно при натиснат педал :roll:

Едната стопмашинка е за задните стопове, другата за таз лампа. Ако свети при освободен педал значи има некво налягане в системата, което е нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При натистнат до дупка педал май е нормално да светва - поне при мен така правеше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен на 100S имаше два датчика на педала. Единия за стоповете, другия ако педала пропадне твърде ниско (пали лампата на таблото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двата датчика са последователни. 1-вия е за стоп, а 2-рия за налягането. като натиснеш светва стопа и ако нямаш налягане свети на таблото. провери датчика може да е замасил и да лъже. двата управляват две релета. провери и там. при нужда от схема кажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност никой не попита каква ти е твърдостта на педала и пропада ли много при натиск... има голяма вероятност гумичките на буталцата да са заминали съвсем при смяната на течността /особено ако си налял от друг ДОТ/, или самата помпа вече да е надрана отвътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене двата датчика сработват при налягане т.е. при натиск на педала и не са последователни. Поне на моята баба шкода са така вързани и ако има проблем със светенето на задните стопове- лесно може да се разменят кабелите на машинките и проблема решен. Просто в един момент има сигнализация за стоповете на таблото, в друг момент стоповете си светят, независимо че едната стопмашинка е сдала. Ако са последователно - при проблем в едната машинка няма да свети нищо- нито отзад, нито на таблото, независимо че едната е останала здрава. Или поне не не сещам как биха могли да се свържат за се отчита "понижено налягане".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност единия от датчиците беше за пропадане на педала. И ако той сработва трябва да се провери спирачната помпа, нивото на спирачната течност и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, освен като няма налягане или има въздух, който не позволява то да се повиши да не свети нито отзад нито на таблото. Тогава "несветенето" би било сигнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.