Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса и малко помощ за Шкода 120 Л


pi4o

Recommended Posts

подлагаш едно парче шлаух под крачето на гаста и си готов

... колега, не разбиам какво имаш в предвид. Болтчето за регулиране на оборотите си е на място, това май е някакъв жигльор. Ако искаш виж снимките на първата страница. Те са от моя карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вече сам позабравил ремонта на шкодичките, ама по спомен това което си посочил на снимката е клапата за вентилация на карбуратора, при ненатиснат педал клапата е отворена и карбуратора се вентилира от бензиновите пари които се получават в поплавковата камера като се загрее карбуратора, като натиснеш педала на газта клапана се затваря. Мисля че не греша ама може да провериш действието все пак из нет-а а може би и из форума има книжки за Шкода така че може да попрочетеш.

На някои други коли вентилацията е решена и по друг начин ама все тая така са го измислили тук и няма мърдане :-) кофтито е че при престой на колата бензина от карбуратора се е изпарил :-) особенно за 2 години.

Както и другите те посъветваха отвори карбуратора и внимателно почисти всичко кой знае каква гняз се е натрупала там за толкова време и като си сипал бензин се е разкарала навсякъде по жигльорите, за да се налага да припомпваш постоянно за да имаш ниски обороти най вероятно някой жигльор за бензин е позапушен и това ти обеднява сместта и за това трябва да помпиш, про затапването на тая дупка за вентилация ще повишиш налягането в поплавковата камера заради ("балончетата" които се образуват в топлия карбуратор-така беше обяснено в ръководството по спомен и от там в двигателяти ще влиза повече бензин ама и разхода би трябвало да скочи от което се и оплакваш )

В магазините на скода продават ремонтни комплекти за карбуратори, има жигльори, винтчета и какво ли не а доколкото си спомням може и да си купиш отделни елементи визирам тия винтчета за реглаж на празния ход.

 

Карбуратора е достатъчно прост за почистване така че няма страшно какво толкова да строшиш, вземи си гарнитура за капака и за под карбуратора преди да се захванеш с това и внимавай с стягането на винта между карбуратора и въздушния филтър че капака на карбураторите е склонен към кривене.

 

Стартера, първото което се сещам са втулки, ( месингови втулки в двата края на ротора на стартера мисля че ще трябва преса за набиването и изваждането ама с малко фантазия човек може да се справи и с подръчни материали ), второто което ми идва в главата е четки поне преди комплекта от 4 четки мисля че беше към 6 лв.

При скапани втулки при загряла кола понякога се получава много бааавно въртене на стартера(това е доп симпром) ама те съветвам при отварянето ако може да смениш всичко при тия цени на чарковете е грехота да си играеш два пъти.

 

Амиии май това е позабравил сам ама всичко не е потънало, едва ли ще се върна да чета темата тъй че ако мога да помогна с нещо друго само на лично :-), айде успех и да станеш спец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте отново !

Днес най-накрая успях с мроблемите, за тихите оботори и карбуратора. Какво беше - нищо особено както се оказва винаги, мислиш си че е нещо страшно, а то... дреболия. Оказа се, че съм си загубил бензиновия жигльор (дупката "А" на първата картинка) понеже на него няма пружина да го държи, а само една гумичка, която се слага на жигльора и опира в корпуса на карбуратора като по този начин не му позволява да се развива. Мойта гумичка се е опекла с времето и жигльора се е развил от вибрациите и се е загубил. Купих си нов и го сложих. Навиваш до края и псле 1.5 оборота назад и е почти регулиран, е... врътка се още малко де докато се нагодят добрите обороти. Смених си и въздушният филтър, защото беше доста черничък. После си регулирах оборотите и на газ и се надявам вече всичко да е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казах за О пръстенчто ,но ще ти изпратя от каталога и целият карбуратор на основните му части , ако искаш.

...благодаря ти djeki, не си прави труда, аз имам книжки, пък и си изтеглих тази от форума - estelle.pdf и ще ги погледна. Стига ми, че като колеги споделихте опита си smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.