Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Въпрос относно двигател 1.4 Turbo FSI


mishel_m

Recommended Posts

Лоши думи за този двигател досега не съм чул, даже при сравнение с 1.8TSI казват, че почти не се усеща разлика.

За надеждност е рано да се правят изводи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся! smile004

Ся, ся - http://briskoda.net/octavia-ii/1-4-tsi- ... ost1672077

Писах почти smile001 .

Все пак е по-лек и турбото му включва по-рано.

Човека си споделя впечатленията.

Между другото съм чел много подобни мнения, едва ли някой ще тръгне да заблуждава :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1500 вече е на максимум, ама и преди това е много добре.

Той и 1.8TFSI го дават от 1500 оборота, но под тях много бързо пада.

post-2459-138453091512_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми различно турбо - различно поведение. За 1.4 не трябва да се нагнети толкова въздух колкото за 1.8.

 

Не съм карал 1.4 TSI, но силно се съмнявам, че ще съм разочарован - с тоя въртящ момент, от тия ниски обороти та чак до 4000 - ще си дърпа като стой, та гледай! Не мога да го сравня с 1.8 TSI, но пък и според мен ресурса на 1.4 ще е по-малък.

 

A пък комбинацията с DSG определено не е за пропускане - страхотна скоростна кутия, на която вярвам, че правилно са преценили предавателните числа за съответния двигател и ще осигури много приятни моменти зад волана.

 

И аз мисля, че все още нямаме колега с 1.4 TSI....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с такъв двигател Golf VI от София до Варна, с една дума впечатлението ми е - приказка! Невероятна тяга, много бързи реакции при подаване на газ, почти никакви вибрации, приятен звук, че даже и относително нисък разход (7,2 л/100 км при средна скорост за въпросната отсечка 93 км/ч, при неразработен двигател на под 1000 км и откровено спортно каране). Аз лично съм очарован :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Голф,няма 1.8 тфси-заменен е с 1.4 -170к.с.Което не е по добър вариант според мен.За да изкарат тази мощност от тва малолитражче ,са му сложили още по голямо турбо /от на 1.4тфси-120к.с./и то вече трудно и късно се развърта.Което пък налага поставянето на мехатничен компресор за да има няква сила и в ниските и да може с повече изгорели газове от сгъстяването на компресора да развърти относително голямото турбо за този мотор и да е плавен въртящия момент.Как ще се чипосва новата Фабия рс с тоя хай тек двигател??? smile048

1.4-170 може и да върви колкото 1.8 тфси -160,ама 1.4-120 едва ли може да наподобява тази динамика.Нищо общо-как така почти нямало разлика???????? smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги. Гледам в сайта на Skoda този двигател на октавията и се чудя как ше се държи колата. Истината е че съм решил към края на другия месец да си взема едно такова бижу, но не искам да слушам в шоурума разни търговски провъзгласяния. Знам че тук мога да намеря най-реалните мнения и факти.

Та, двуумя се между въпросния двигател и дизел 1.9. Знам че нямат абсолютно нищо общо , но грубо казано се двуумя м/у неизвестното(несигурно) но по-динамично и сигурния доказан вече дизелов двигател. Ако някой може да ми даде линк към някоя тема или статия да почета малко ще съм му благодарен. Освен това очаквам още от вашите мнения. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlk,що не изтипоса характеристиката и на 1.8 TSI?!!

Тоз 1.4ТSI да земат да го слагат на Fabia и да махат старите таралясници! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги. Гледам в сайта на Skoda този двигател на октавията и се чудя как ше се държи колата. Истината е че съм решил към края на другия месец да си взема едно такова бижу, но не искам да слушам в шоурума разни търговски провъзгласяния. Знам че тук мога да намеря най-реалните мнения и факти.

Та, двуумя се между въпросния двигател и дизел 1.9. Знам че нямат абсолютно нищо общо , но грубо казано се двуумя м/у неизвестното(несигурно) но по-динамично и сигурния доказан вече дизелов двигател. Ако някой може да ми даде линк към някоя тема или статия да почета малко ще съм му благодарен. Освен това очаквам още от вашите мнения. Благодаря

дизел smile035 а,ако искаш да е динамичен и икономичен-2.0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизел smile035 а,ако искаш да е динамичен и икономичен-2.0тди

 

Като ще е така - най-добре да е 2.0 TDI-CR - 170 к.с. :smt030

Не се бъзикай с bega4kata! smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее, къде го фърлихте човека бе? Той от 1.4 бензин - на 2.0 Дизел, че common-rail, че 170кс!!! Защо никой не му каза да отиде на тестдрайв в Еуратек??? Да пробва тоя "малкия" 1.4 и да види. Не знам дали нямаха и Супърб (наличен, щото иначе се предлага) с 1.4.

 

Аз като член и фен на дизеловата колегия вдигам :smt017 за 1.9 или 2.0 ако иска. Но не смятам, че малкото бензинче ще е слабо! Не вярвам, че ще стигне 1.8, но разликата няма да е от земята до небето, а по-скоро колко високо в небето е 1.4 ;) спрямо 1.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че 2 TDI е най добре лично съм карал 1.9TDI, както и 2.0 common rail (чужди :) ) , но в моя случай става въпрос и за пари :) , а след покупката и за данъци, каско, гражданска и тнт пак пари. Всичко онова което се определя от фактурираната цена, обем на двиг., конски сили.

Това което ме притеснява за 1.4 Тurbo FSI е поддръжката му и ресурса на двигателя като цяло. При този обем- тази мощност...... незнам :-k . Невежа съм по тези въпроси и за това се обръщам към тези които са по-добре запознати и имат наблюдения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш проблеми с ресурса!Спокойно-този мотор се произвеждоа и във вариант от 150 и 170 к.с.Взимай смело и се наслаждавай на живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, тоя 1.4 двигател, че го има и 140 и 170кс е вярно, само дето те са с механичен И турбокомпресор. И тоя съединител между тях.... да не ми се налага смяна, щото започва да ме боли ръката към ръчната спирачка - кола на трупчета разбирай!

 

Освен това не мога да разбера как се говори за надеждност на двигател дето е на има-няма 2 години.... За 2.0 TDI им трябваха повече от 3 да го позакърпят, пък тоя форсираж дали ще бъде по-добре???

 

1.9 TDI е толкова стар и отработен - не случайно 2.0 TDI имаше проблеми с глави, турбота и прочее, защото правиха наново глава, рапред.вал и т.н. Така че от техническа гледна точка 1.9TDI 105кс е най-отработения и надежден двигател. Пък и на фона на коментарите на колегата, че си прави сметка и за данъци, застраховки и др. понеже 1.9 е с най-ниска мощност ще бъде и най-евтин като всякакъв вид налози. И най-икономичен като разход без да страда от спънатост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам да си купи 170к.,а 120!!!!!!!!ама 1,9 -105 хич не дърпа бе/дори е опасен за каране-защото първоначално те излъгва че тръгва и точно като предприемеш изпреварването и спира/ и е по скъп първоначално май

Че е по изпитан и надежден-спор няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизел smile035 а,ако искаш да е динамичен и икономичен-2.0тди

 

Като ще е така - най-добре да е 2.0 TDI-CR - 170 к.с. :smt030

Не се бъзикай с bega4kata! smile091

видяхме го колко върви-костенурка smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видяхме го колко върви-костенурка smile001

 

Сложи на твоята още 200-250 кг и ще видиш как върви.... smile117 Хората даже фарове и климатици гасяха за да им бягат повече колите.....а аз забравих и бичеше климатика smile021 Няма как да ги сравняваме - Супърб-а е доста по тежък от О2...и то с много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То беше студено бе-къв климатик ;) и да си го пуснал-не е товарил компресора.Значи и аз съм бил на климатик ;) А фарове и резервни гуми -не ги брой-нищо не помагат. smile027

скучно ми е и зе дразня smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.