Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Празни Мисли III-"Женските" коли или малки, слаби и червени


Recommended Posts

Здравейте,

От доста време си мисля за тази тема и все не намирам време(а и кураж) да я пусна...

Е, всеки казва, че обича съпругата/приятелката си, а когато стане дума за кола я оставя да кара някаква дребна, маломощна и "уж удобна" колица. Лесна била за паркиране!!! и каране!!! в градска среда....Отврат...

Все повече почва да ме дразни подобно "лицемерно" отношение....защото всички знаем, че например Октавия е по-добра, по-сигурна и по-лесна за експолатация кола, от колкото дребните "моторетки", към които сме "насочили" явно или не половинките си....

Въобще, смятам че половинката трябав да кара по-добрата кола, за да компенсира липсата на опит и да се чувства по-защитена.

А какво мислите Вие?

Поздрави

ПС. Покарайте един ден колата на половинката си за да рзберете как се чувства тя в нея.....

 

New1: Заглавието е тенденционно написамно провокативно за да стимулира даване на мнение...(наподобява едно друго изказване)

New2: Авторът смята, че жените и мъжете имат равни възможности и всичко останло е опит и внимание

New3: "Женски коли" - е понятие от народопсихологията, широко битуващо по нашите ширини. Ако не вярвате, попитайте някой около вас какво разбира под това и ще разберете дали съм прав

New4: Червеният е добър цвят, или поне толкова колкото и всички останали цветове :) (не се хващайте за цвета)

New5: Темата започва с "Празни мисли", така че все пак я приемете с нужното чувство за хумор.... :):):)

New6: new_ се извинява на всички, които са се почувствали засегнати и/или пренебрегнати ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема бързо трябва да се изтрие, докато не са я прочели жените ни :!: :D :mrgreen:

Благодаря че оценяваш темата по достойнство. С толкова малко думи, казваш толкова много....

Поздрав и успешен ден...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не схванах идеята на тая тема. Опитваш се да кажеш, че едва ли не перфектния градски автомобил не е нещо малко, маневрено, малолитражно, което може да го паркираш почти навсякъде, а е Хамър(хем да се чувстват защитени в него)? :-k Не знам за останалите, но ако имах възможността веднага щях да си купя един Смарт, с който да си джиткам из града, щото на моменти дори Румстъра(дето е дълъг само 4,20) ми е голям, докато се придвижвам из центъра. Явно ти отбягва основното - а именно, че т.нар "женски" коли са направени да отидеш на пазар примерно, а не да пътуваш междуградско. А сравнението между Октавия и малък градски автомобил не го разбрах... Много ми е интересно как "по-добрата кола" компенсира липсата на опит? Може би компенсирането се изразява в това, че жената(или неопитния шофьор), може по-качествено да се претрепе, знаейки, че под предния капак има ххх коня? Да не говорим, че има малки автомобили, които нито са малолитражки, нито са опоскани откъм оборудване и тн - на тях какво им е, освен, че не са големи като кораби?!? Изобщо темата си отговаря 100% на заглавието - "Празни мисли".

 

П.П. Карал съм Тойота Айго и Смарт, и смея да твърдя, че се чувствах супер в тях.

П.П.2. А на червените коли какво им е? Сещам се за един глобален модератор, дето сигурно ще те пита същото smile001 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото смислено в темите от серията "Празни мисли абаут еди кво си" май верно е само началото на заглавието... Ясно ми е че по родните географски ширини за много хора "градската кола не е кола", но обективно погледнато няма психически здрав човек в нормална държава, който доброволно да се вре в задръстванията с голяма кола, колкото и пари да има, именно поради тази причина в същите тези нормални държави хората имат на разположение градска кола за подобни цели. А защо една жена трябва да хара Хамър или Тойота Тундра ми обягна, пък това за червения цвят съвсем не го проумях :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, напоследък, виждам все повече мУтреси в ML, GL, Cayenne и Рейндж, така че вече представата ми за "женска" кола съвсем не съвпада с "малка и червена". Да не коментираме уменията на въпросните силиконови кукли да управляват "камиони" с по 400 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз пък често карам колата на жена ми и да ви кажа повече ме кефи да си въртя из града с нея защото е пъргава бензинка, а не като моя дръгел дизел. Но какво да правим като навъртам повече километри и съм много доволен от разхода на моя сандък. Какво да се прави - финансовата страна на въпроса е важна, колата и жената са следствие.... :)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., а когато стане дума за кола я оставя да кара някаква дребна, маломощна и "уж удобна" колица. Лесна била за паркиране!!! и каране!!! в градска среда....Отврат...

Ами не е ли?!?! На мен и до ден днешен ми е леко притеснено паркирането с Мица. Просто няма НИКАКВА видимост на заден ход. А на мен седалката ми е максимално високо. Представям си жената (с 20см по-ниска от мен .:.) как наднича над над волана за да паркира smile091

 

....защото всички знаем, че например Октавия е по-добра, по-сигурна и по-лесна за експолатация кола, от колкото дребните "моторетки", към които сме "насочили" явно или не половинките си....

И що кат карах на сестра ми Ланчата (Y10) я паркирах напред там дето на Мица и трябваха две маневри ... на зад! Да не говорим, че за ланчата винаги се намира място докато за Мица има на три преки....

 

Въобще, смятам че половинката трябав да кара по-добрата кола, за да компенсира липсата на опит и да се чувства по-защитена.

По-голяма и по-хубава са две коренно различни неща!

 

ПС. Покарайте един ден колата на половинката си за да рзберете как се чувства тя в нея.....

Правено нееднократно. Ми не се чувствам чак толкова зле smile092

 

New4: Червеният е добър цвят, или поне толкова колкото и всички останали цветове :) (не се хващайте за цвета)

Мда. Всъщност си е по-дбория цвят ... за кола smile001

 

New6: new_ се извинява на всички, които са се почувствали засегнати и/или пренебрегнати ...

При такова грубо отношение единственото ти спасение е ... бираааааа smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е брао....ти ме хвърли в оркестъра (както и трябва де!!!)

..., а когато стане дума за кола я оставя да кара някаква дребна, маломощна и "уж удобна" колица. Лесна била за паркиране!!! и каране!!! в градска среда....Отврат...

Ами не е ли?!?! На мен и до ден днешен ми е леко притеснено паркирането с Мица. Просто няма НИКАКВА видимост на заден ход. А на мен седалката ми е максимално високо. Представям си жената (с 20см по-ниска от мен .:.) как наднича над над волана за да паркира smile091

Тренировки и повече сантиметри :)

....защото всички знаем, че например Октавия е по-добра, по-сигурна и по-лесна за експолатация кола, от колкото дребните "моторетки", към които сме "насочили" явно или не половинките си....

И що кат карах на сестра ми Ланчата (Y10) я паркирах напред там дето на Мица и трябваха две маневри ... на зад! Да не говорим, че за ланчата винаги се намира място докато за Мица има на три преки....

Ами не си я научил, частни уроци... Хората научени коли си вземат, дето сами паркират

Въобще, смятам че половинката трябав да кара по-добрата кола, за да компенсира липсата на опит и да се чувства по-защитена.

По-голяма и по-хубава са две коренно различни неща!

Обикновено в по-големите коли са поставни повече удобства...

ПС. Покарайте един ден колата на половинката си за да рзберете как се чувства тя в нея.....

Правено нееднократно. Ми не се чувствам чак толкова зле smile092

Ами тогава си ги сменете.....завинаги да видиш как е .... :):):)

New4: Червеният е добър цвят, или поне толкова колкото и всички останали цветове :) (не се хващайте за цвета)

Мда. Всъщност си е по-дбория цвят ... за кола smile001

Е тук вече няма какво да кажа. Така си е....

New6: new_ се извинява на всички, които са се почувствали засегнати и/или пренебрегнати ...

При такова грубо отношение единственото ти спасение е ... бираааааа smile048

Абе, ако не беше прав за червения цвят да се скръндзавя, ама какво да правя....

 

Мисли: Ако се хващаш за всяка дума или израз, може да пропуснеш смисъла. Или загледан в дърветата да не видиш гората....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тренировки и повече сантиметри :)

Те на жените сантиметрите винаги се лепят на грешните места smile091

 

Ами не си я научил, частни уроци... Хората научени коли си вземат, дето сами паркират

Да де! Кат парк асистента на Superb - паркира при 7 метра свободно пространство. За справка Ланчата е 3390 мм smile048

 

Обикновено в по-големите коли са поставни повече удобства...

Абе аз гоУемо ферари не се сещам, ма мое и да си прав smile004

 

Ами тогава си ги сменете.....завинаги да видиш как е .... :):):)

Ох да имах къде да държа две коли и жената да ме търпи да видиш как бих се земал две коли smile092

 

Абе, ако не беше прав за червения цвят да се скръндзавя, ама какво да правя....

Това си го записвам в тефтера и чЕкам да го изпълниш smile027

 

Мисли: Ако се хващаш за всяка дума или израз, може да пропуснеш смисъла. Или загледан в дърветата да не видиш гората....

Дървета, гора, джунгла ... все тая! Важното е да има бирааааааа..... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефи темата \:D/ Но е безкрааааййно дълга и предполага безкраааайно дълги отговори и дискусии.

 

Накратко.

Мисля, че като за начало трябва да се изкорени най-после това мислене, че "негър-скиор и жена-шофьор НЯМА". Е да, голобално погледнато има повече некадърни жени=шофьори, отколкото мъже, но какво значи "да компенсира липсата на опит". Кое определя, че жената Х задължително няма опит. И жените и мъжете нямат опит в началото. Пороблема на жените идва по-късно, защото някои от тях така и не натрупват опит и увереност. И това в голяма степен се дължи именно на този страх, че не могат да карат. Умирам от яд, като чуя "Ще си взема Smart/C1/Aygo и т.н. за да мога да си я удрям спокойно". ЗАЩО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Я УДРЯШ. И аз съм бил шофьор с 1 ден стаж, пък си спомням да съм се натрисал в стълб. Един вид, ще си взема сапунерка, защото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НЕ МОГА да карам (страх ме е да карам) и големите коли се карат по-лесно от малките. Съвсем друго е когато избора на малка кола е оправдан с по-нисък разход или по-лесно завиране между 2 дървета и 3 коли на някой тротроар в центъра, но не мога да разбера оправданието със страх. Ти се научи да краш Секвоя, пък после Aygo-то ще ти е като детска играчка. Колкото до сигурността също е абсурдно да си купиш кутийка метър на метър. Не дай си Боже да те нацентри същата тази Секвоя...

 

Истината според мен е някъде посредата както винаги. Също така ми е малко смешно като видя някоя руса кака 50 кила да наднича зад волана на някой Патфайндър. Или SL65 да го кара жена. Не, че няма жени пилоти и такива, които ще скрият шапката на половината мъже, но в общия случай такива коли се купуват добре облечени чичковци на приятелките им манекенки, които по-често спадат именно към тази група жени, които носят "лошата" женска слава.

 

Извод: КУПУВАЙТЕ СИ ШКОДА. Тва Фабия. тва Октавия, тва Румстър. тва Супърб, Йети-мети.... все прекрасни, сигурни, маневрени, икономични колици среден клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефи темата \:D/ Но е безкрааааййно дълга и предполага безкраааайно дълги отговори и дискусии.

 

Накратко.

Мисля, че като за начало трябва да се изкорени най-после това мислене, че "негър-скиор и жена-шофьор НЯМА". Е да, голобално погледнато има повече некадърни жени=шофьори, отколкото мъже, но какво значи "да компенсира липсата на опит". Кое определя, че жената Х задължително няма опит. И жените и мъжете нямат опит в началото. Пороблема на жените идва по-късно, защото някои от тях така и не натрупват опит и увереност. И това в голяма степен се дължи именно на този страх, че не могат да карат. Умирам от яд, като чуя "Ще си взема Smart/C1/Aygo и т.н. за да мога да си я удрям спокойно". ЗАЩО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Я УДРЯШ. И аз съм бил шофьор с 1 ден стаж, пък си спомням да съм се натрисал в стълб. Един вид, ще си взема сапунерка, защото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НЕ МОГА да карам (страх ме е да карам) и големите коли се карат по-лесно от малките. Съвсем друго е когато избора на малка кола е оправдан с по-нисък разход или по-лесно завиране между 2 дървета и 3 коли на някой тротроар в центъра, но не мога да разбера оправданието със страх. Ти се научи да краш Секвоя, пък после Aygo-то ще ти е като детска играчка. Колкото до сигурността също е абсурдно да си купиш кутийка метър на метър. Не дай си Боже да те нацентри същата тази Секвоя...

 

Истината според мен е някъде посредата както винаги. Също така ми е малко смешно като видя някоя руса кака 50 кила да наднича зад волана на някой Патфайндър. Или SL65 да го кара жена. Не, че няма жени пилоти и такива, които ще скрият шапката на половината мъже, но в общия случай такива коли се купуват добре облечени чичковци на приятелките им манекенки, които по-често спадат именно към тази група жени, които носят "лошата" женска слава.

 

Извод: КУПУВАЙТЕ СИ ШКОДА. Тва Фабия. тва Октавия, тва Румстър. тва Супърб, Йети-мети.... все прекрасни, сигурни, маневрени, икономични колици среден клас.

 

smile159 :smt017 smile159 :smt017 smile035 smile035 smile035 smile035 smile035 smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен такова нещо като женски автомобил няма. Виждал съм мъж да кара опел корса, виждал съм жена да си вози хлапетата в мерцедес CLS 63 AMG smile126 всеки кара каквото набара smile153

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който за колкото е smile021 ... така е при джиповете. Те половината джипове в Софе се дирижират от малолетни музикантки... smile021 :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Карал съм колата на жена ми и на тъщата - Рено Клио '97 и Тойота Ярис '08. Карал съм ги и в града, и извън него (почти 50% от пробега и на двете е мой). И двете като габарити (пък втората и като "бардачоци" - места за миниатюрни джунджурии) се класират за женски коли. Маневреност номер 1!!! И за двете! Дип че и двете са АВТОМАТИК ;) - щото и двете жени това поставиха като УСЛОВИЕ НОМЕР 1 (или Номер 2 - след малките габарити)!

 

2. В града ако няма платен паркинг близо до мястото където отивам силно ми се иска да си поискам някоя от тия двете коли - нищо че Октавията слага няколко пъти в малкия джоб вана на тъста (Xsarra Picasso - 4.28м) като маневреност - още й се чудя тая кола как на толкова много сантиметри иска толкова малко място да обърне!!!! Само че там където 3.80м влизат, 4.50 не могат!!!

 

3. На дълго Тойотата (дизел) дава разход, който никога не мога да постигна с Октавията, обаче.... вдига шум от 110-120км/ч нагоре, който Октавията вдига над 150-160км/ч. Не й липсва ряз при изпреварване, ама 10кс и 500см3 (100кс срещу 90 и 1.9л срещу 1.4л)си казват МНОГО ТЕЖКАТА ДУМА (нищо че разликата в теглото е около 200kg по каталожни данни) и с Октавията все едно съм с друг клас кола (сигурно щото просто е така). Пък се сещам и как теглих споменатото Пикасо на излизане от подземния гараж - така и не разбрах дали беше вързано отзад или колата просто се справя отлично ;)

 

4. Безопасност - споменатият Ярис в оборудването си има не само странични завеси, ами и въздушна възглавница за коленете на шофьора - да не се налага да влизат в употреба - просто по-нов автомобил (като концепция). Ширината му е 1695мм срещу 1731мм - т.е. разлика от 36мм - не мисля, че разликата е съществена - старата Корола е 1710, т.е само 15мм.

 

А пък да не намесвам БПС (Българските Пивчески Сили) - като онази Перничанка, дето отряза главите на 3-ма души в една така безопасна кола като 124 на Мерцедес - подсилване за такива удари няма, щото колко са в живота??? (е на тия тримата им е бил един, последен....)

 

Тя тая работа Мъжки-Дамски коли много изчанчена - би ли могъл да слезеш с авторитет от Нисан Микра (да ме извинява един колега, който точно такава кара) - много симпатична кола, с дизайн който ме кефи, малка и маневрена, запомняща се... Или по-убедително ще бъде Октавия?

А би ли искал да опиташ да набуташ Октавията в място около 4м? Щото ще трябва и още 50см да им намериш мястото в единствената дупка в синята зона. Докато Микрата отдавна е паркирала (с една маневра) и вече се чуди къде да пийне кафето докато чака колегата да паркира ;)

 

Малките габарити не означават нито женска кола, нито мизерна безопасност - просто означават "габаритен" и ценови клас! В града нямам съмнение коя кола искам да карам - "женската" (освен ако пътя ми не е през Цариградско до примерно Порше Изток дето е на Околовръстното и си има паркинг ;)

Обаче като излизам извън града предпочитам да си карам по-голямата кола - щото освен мен и 4-ма съграждани ще поеме и техните багажи :), ще ни заведе по-удобно и по-спокойно до където и да е и ще обръщам доста по-малко внимание на страничния вятър...

 

Убеждавах и двете жени да не скачат на Смарт, нито на Айго/107/С1 и подобни коли, защото този тях смятам за опасни... Слава Богу успях да ги убедя и сега имаме коли за реална ежедневна употреба, с 4 врати, в които може да се влиза. Но с удоволствие карам и двете коли, в условията, в които са най-добри и най-подходящи!!!

 

П.П. "Малки и слаби" - мда, сещам се за Ярис 1.8 Dual VVTI със 133кс.... бе много слаба кола, направо да я буташ... Пък и Поло GTI 1.8Т - 150кс - само кифли, кифли - не могат да тръгнат!!! Или Ibiza FR - 180кс - мале каруца!!!! Пък и червена ;)

 

П.П.П. Пък туй за чукането на колите - никой не ме пита как се чувствах когато подкарах чисто новата Октавия от магазина и трябваше да я паркирам в най-малката клетка на подземния гараж на кооперацията...... Хич не исках да е нова, ами даже щеше да е добре да е жулната на няколко места, че да не си личи, ако и аз я резна някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дип че и двете са АВТОМАТИК ;) - щото и двете жени това поставиха като УСЛОВИЕ НОМЕР 1 (или Номер 2 - след малките габарити)!

 

Точно това имах предвид по-горе. Понеже е жена, тя самата се самоопределя, че задължително по default не може да кара и за това трябва да си осигури възможно най-много жокери - малка кола и автоматик. Не защото е оценила предимствата на автоматика (които са много и неоспорими), а защото е сигурна, че няма как да извършва операцията по смяна на скорости още преди изобщо да е пробвала. Само, че от ръчка на автомат е лесно, но свикнеш ли да няма съединител после веднъж ще ти се наложи да се качиш на ръчка и загасваш като крушка в Деня на Земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не се заричаме - жена ми трудно преценява разстояния, тъщата напротив - много добре (даже по-добре от тъста ;)! Само че и двете искат МАЛКА и АВТОМАТИК. Колкото и да спорим автомат се кара по-лесно и ти е по-свободно в главата. Какво ще го правиш свободното си е твой избор ;) Жена ми се оказа, че има много добър усет за смяна на скоростите, но има проблем със самото предприемане на действието.

 

Аз се хващам, че разсъждавам в тон с оборотите и предавката като си карам колата - дори съм си прекъсвал мисълта/приказката, щото някой пред мен ме е засекъл, пък оборотите са ниски и е трябвало бързо да компенсирам я с газ, я със съединител и превключване на друга предавка. Те това не го правят, щото автомата го прави за тях.

 

Ако все още има заблудени, че жените и мъжете мислят и възприемат света еднакво - жалко. Защото не е така. Има наложени стереотипи, но има и полово определени възприятия - например всички харесват децата, ама жените повече им се "лигавят". Пък и колко мъже биха казали за колата си, че е "сладка"??? Защо и идеалът за усещане в колата да не е различен - едните да предпочитат по-голяма кола, другите по-малка???

 

Така че остави малко "default" встрани - не всичко е "default" и ми отне известно време, за да го разбера, че често е въпрос на възприятие. И възприятието не е задължително да е насадено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си купя Шкодата карах ПОЛО.Беше адски кеф-беше леко,с много къси скорости,нямаше климатик и АБС и си купих скоростна кутия за 200лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си купя Шкодата карах ПОЛО.Беше адски кеф-беше леко,с много къси скорости,нямаше климатик и АБС и си купих скоростна кутия за 200лева

а сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... после веднъж ще ти се наложи да се качиш на ръчка и загасваш като крушка в Деня на Земята.

smile091 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема бързо трябва да се изтрие, докато не са я прочели жените ни :!: :D :mrgreen:

Благодаря че оценяваш темата по достойнство. С толкова малко думи, казваш толкова много....

Поздрав и успешен ден...

Виждам че и ти имаш чуство за хумор. Поздрави и на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че от ръчка на автомат е лесно

Хич не е лесно даже, един бивш наш колега сега си продава реното-автоматик именно по тази причина. Мисля, че и аз не бих свикнал - това да не казваш на колата какво да прави, а тя сама да го прави е егати страннот. На мене с АБС-а ще ми е трудно, та... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиква се с всичко, но само ако има желание - ABS, ESP, тракшън (с него съм имал ядове), автомат, ръчка - ВСИЧКО! Много от девойките не искат да се занимават със скорости и не правят усилия в тази посока... после се депресират като се качат на ръчни, защото се оказва, че не могат да карат. И целенасочено не искат дори да се споменава идеята за ръчни скорости. Обаче автоматикът от няколко години се предлага на почти цялата гама на автопроизводителите, даже някои от горните класове това им е стандартно. Т.е. вече няма задължение да можеш да караш ръчка, защото има много алтернативи.

 

Друг според мен е въпросът, че аз например искам да мога да разчитам на жена си когато не ми е добре да ме извози до къщи или другаде с каквато кола има под ръка, а не да се търси автоматик. За щастие такива случаи досега не е имало, но никой нищо не знае...

 

Пък Рено Клио 1.4 - 75кс с 3-степенен автомат се свиква за по-малко от 2 седмици - просто трябва да мислиш другояче, да имаш впредвид спецификата на колата - точно по същия начин, по който с 100 дизелови коня не мисля толкова при изпреварване както с 75 бензинови - РЪЧНИ (Голф 2 :) ) - всяка кола, всяка техника като й обърнеш правилното внимание се подчинява и върши работа. Друг е въпроса дали свършената работа ти стига или дали можеш да обърнеш правилното внимание.

 

Малко smile188 , ама вдъхновено от коментарите в темата smile159

 

EDIT: Nightspirit, защо ли очаквах това да кажеш - "Не знаех, че вече така му казват. Аз си го знам като "напиване" - не пия, защото не харесвам вкуса нито на "мекия", нито на твърдия алкохол, пък и на бирата! Колко чуденки съм отнесъл за тази си черта - дори и аз не знам (щото обикновено чуденките са от вида "айде пийни си, кво се правиш" - ми не се правя, не ми харесва. Така че наистина става дума за "като ми стане НЕЩО лошо", а не както се знае - "напиване".

 

С уважение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от девойките не искат да се занимават със скорости и не правят усилия в тази посока... после се депресират като се качат на ръчни, защото се оказва, че не могат да карат. И целенасочено не искат дори да се споменава идеята за ръчни скорости.

 

Това имах предвид.

 

да мога да разчитам на жена си когато не ми е добре да ме извози

 

Не знаех, че вече така му казват. Аз си го знам като "напиване" smile027 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.