Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

чука вдясно-решено


todor_velikov

Recommended Posts

голямо чудене ,клатене ,разглобяване падна и пак съм без отговор-като вляза в някоя дупка чука яко отпред вдясно- сменени тампони на носача,нови амортисьори барабар с тампоните,долния тампон на ДВГ,нов кормилен накрайник,остава носача и карето,как се проверяват дали са заминали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карето чука само при завой нищо не пишеш за шарнир и тампони на биалетки

 

Със сигурност е от биалетките smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карето чука само при завой нищо не пишеш за шарнир и тампони на биалетки

 

Със сигурност е от биалетките smile091

smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво е биалетка :-k

 

да пропуснал съм да пиша че чука само при пълен ляв ,обаче каре ако е не трябва ли да щрака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрайника на реактивната щанга .щом ти чука на ляв завой 100% каре ако не даваш много газ в завоите може да се кара зависи колко е смляно вероятно си късал маншон или е влязла вода пробвай като тръгнеш с пълен ляв ако чука отсечено и се усилва при увеличаване на скороста купувай ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво е реактивна щанга :oops:

чука само при пропадане в дупка,и на празен ход също,не се влияе от увел.или намаляване на скоростта :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво е реактивна щанга :oops:

 

Нещо което твоята кола го няма.Нали все още си със фаворит?

Колега kaimana,тук става дума за фаворит който НЯМА БИАЛЕТКИ И РЕАКТИВНА ЩАНГА, за разлика от някои модели на фелиция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че никой не може да каже как се проверяват пустия му шарнир или каре,за карето разбрах по "чуждите" форуми =D> че не е от него,тъй че остава носача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че никой не може да каже как се проверяват пустия му шарнир или каре,за карето разбрах по "чуждите" форуми =D> че не е от него,тъй че остава носача

Че ти в началото си писал за сменени тампони на носача , тоз дето ти ги сменя да не е с вързани ръце или наврени в .......... за да не ти провери шарнирите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,прав си наврени са ми в ГЪЗЪ smile115 ,а понеже по цял ден си нямам работа и се чуда какво да пиша по форумите smile004

 

до rgs-баце виж са ,чак сега загрях тука за кво ми се отяждаш-като частите са ви китайски или турски ,а ги продавате за чешки и си печелите кинтите на гърба на хората нормално ли е? :smt034

все повече почвам да намразвам че съм роден в тия лайна ,ама най-лошото е че и хората не ги бива(повечето) smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че никой не може да каже как се проверяват пустия му шарнир...
Нещо не схващам. Шарнира се проверява лесно, като промушиш едно дълго желязо между носача и шенкела и натиснеш надолу с неголямо усилие. Ако носачът и шенкелът се раздалечават под неестествен ъгъл - шарнира е за смяна. Моят опит с шарнир беше 3 месеца неестествено дрънкане тип "метал в метал" от дясно. След като ме увериха, че на шарнира му няма нищо смених тампони на носачи. Всичко друго бях сменил месец преди това. Но тракането си остана. От дясно, при десен завой с ниска скорост. Накрая реших да сменя и шарнира и нещата се оправиха.
...тъй че остава носача
Те тука вече се обАркАх.

Пробвай с шарнир или шарнирИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пиша за цял носач тъй като и селеновата втулка е нацепена пък и самия носач е поръждясъл,и не си заслужава само шарнир да се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,прав си наврени са ми в ГЪЗЪ smile115 ,а понеже по цял ден си нямам работа и се чуда какво да пиша по форумите smile004

 

до rgs-баце виж са ,чак сега загрях тука за кво ми се отяждаш-като частите са ви китайски или турски ,а ги продавате за чешки и си печелите кинтите на гърба на хората нормално ли е? :smt034

все повече почвам да намразвам че съм роден в тия лайна ,ама най-лошото е че и хората не ги бива(повечето) smile048

smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да предложа вариант-имах подобен проблем.Отвора на шарнира на носача е също конусен,както и опашката на самият шарнир-предишният собственик не си е правил труда да поглежда возилото и когато въпросното съединение се е поразхлабило,поради липса на поддръжка е овализирало,разбирай разбило леглото на шарнира.Притягане там,при такъв дефект не върши работа.Единият вариант е подмяна на целият възел или демонтаж на възела и финно наваряване на вътрешната повърхност и последващо припасване.Както и направих-играчката си струва,защото цената на нов възел е стряскаша-към 500лв.Проверката е със повдигане на крик и клатене на колелото във вертикалната равнина-с предварително притегнат болт на шарнира-там по документация въртящият момент при притягане ,мисля ,е 70НМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не можах да вдена за кой възел става въпрос и цената да му е 500 точки smile048

с такова клатене съм пробвал и нищо не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.