Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мека возия на Октавия 2 .


димон

Recommended Posts

Здравейте!

Първото нещо , което не ми хареса в О2 веднага след покупката беше чуването на тупканията на предните колела при преминаване по неравности тип ВиК . Самото каране по неравности ме караше да се напрягам в очакване на някой от познатите видове звуци. След около 10-на хил км според мен возията омекна и не напряга така страшно. Дали аз и свикнах или пружините и амортизаторите се поумориха да тупкат в БГ пространството - не знам....Всъщност най-много ми е неприятен звука от удара на федерацията по купето...все едно има нещо разбито...

За сведение колегите ни от Русия реват много повече от твърдата возия , тьй като там колите се доставят задължително с ППД ...демек за лоши пътища. Според някои от тях Октавиите в Европа са с по-меки пружини. И тьй като ние сме никъде - нито в Европа нито в Азия :mrgreen: , се чудя нашите О2 към кои спадат!!!

Аз например бих дал някой лев да си сложа по-меки пружини (амортизатори) , ако ще дори колата ми да се накланя повече в завой .

Та , ако някой колега ( тунингист :D , примерно бегачката) има инфо - да сподели мнение за по-мека возия !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Първото нещо , което не ми хареса в О2 веднага след покупката беше чуването на тупканията на предните колела при преминаване по неравности тип ВиК . Самото каране по неравности ме караше да се напрягам в очакване на някой от познатите видове звуци. След около 10-на хил км според мен возията омекна и не напряга така страшно. Дали аз и свикнах или пружините и амортизаторите се поумориха да тупкат в БГ пространството - не знам....Всъщност най-много ми е неприятен звука от удара на федерацията по купето...все едно има нещо разбито...

За сведение колегите ни от Русия реват много повече от твърдата возия , тьй като там колите се доставят задължително с ППД ...демек за лоши пътища. Според някои от тях Октавиите в Европа са с по-меки пружини. И тьй като ние сме никъде - нито в Европа нито в Азия :mrgreen: , се чудя нашите О2 към кои спадат!!!

Аз например бих дал някой лев да си сложа по-меки пружини (амортизатори) , ако ще дори колата ми да се накланя повече в завой .

Та , ако някой колега ( тунингист :D , примерно бегачката) има инфо - да сподели мнение за по-мека возия !!!

 

smile191 Единственото решение за мека возия е - Ситроен, Рено или Пежо. smile168 Аз поне мога да направя сравнение, за разлика от други хора, които говорят наизуст. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трите изброени само Рено все още имат добра возия.

При Пежо такива усещания вече няма, а при Ситроен само при най-високите класове, и то само на някои от по-горните нива на оборудване.

Аз пък усещам задния мост като по-проблемен, оттам идват понякога направо стряскащи звуци.

Октавията имала само отпред shock absorbers. Ко ша риче туй - явно нещо повече от тампони на амортесьорите???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми отпред и отзад моя плосък мозък видя само тампони на амортисьорите от онези кафявите ...гофрета.. Навярно на това викат шок абсорбери...Само че те правят кеф само на амортисьорите , не и на водача ! smile045

За съжаление те играят роля само в критични ситуации , не и в живота . smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тук съм написал за звуците от задния мост и сега като намаляха повечето звуци усещането е все едно вози по-меко и приятно и няма дрънчене

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=13949&start=30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно това е истината - в изолацията !!! В О2 се ползва много тънка ламарина за изработка на купето !!! И поради това може би всичко вибрира и се предава като цяло.

Да вземем например един Москвич ...412 сделан от 1мм ламарина . Такива звуци на отбой на амортисьорите при неравности не съществуват...Също така и за изолация не може да се говори при него... smile045 Но резултата е на лице.

И за да подкрепя моята теза ( :mrgreen: ) ...наскоро мой познат от военния завод в Казанлък ми разказа следната случка , в която вероятно има известна доза истина :

В "Арсенал" имат 12 Шкоди Октавии . 11 са 1,9 TDI - железни ! Едната обаче (12-тата) e 1,6 ФСИ - проблемна...Проблеми с оборотите и т.н. накрая било решено да и се слага метанова уредба... :D

Когато обаче в багажника били закрепени 2-те бутилки за метан , не след дълго багажника се изтърбушил като джигер и едната бутилка паднала в движение ...Баси случката ... :? Оказало се , че ламарината на багажника е 0,2 мм.

Ами ...как няма да вибрира това купе и да дразни НОРМАЛНИТЕ ХОРА !!! Пълен ужас !!!

Добре , че карам печка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...може да съм с по-дебела ламарина ...

 

smile027 Наздраве !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , че карам печка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...може да съм с по-дебела ламарина ...

smile027 Наздраве !!!

Печките не ги правят от ламарина, а от чугун, а може и огнеупорни тухли да имаш нейде :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама.....,ама тая тема е ,.......баси глупоста! smile167

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне, някой доста сериозно те е избъзикал за тая 0,2 ламарина според мен smile049. Още малко ще кажеш, че от станиол ги правят тия багажници smile004.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне, някой доста сериозно те е избъзикал за тая 0,2 ламарина според мен smile049. Още малко ще кажеш, че от станиол ги правят тия багажници smile004.

 

smile091 smile091 smile091 smile126

 

И стъклата са от целофан! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.