Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Светна лампата за заряда


шкодарко

Recommended Posts

Колеги, днес като се прибирах светна лампата за заряда, а на празен ход почна да мени оборотите. Проверих предпазителите един по един всички изправни. Проверих напрежението на клемите на акумулатора - показа около 12,5 волта, но ми се струва, че и се колебаеше и малко нагоре - надолу. Нямаше по-вече време да я ровя. Някой може ли да ми каже какво друго да погледна и за какво да се подготвя - било като обем работа, било като цени на частите.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от генератора или от помпата на хидравликата, ако е електрическа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12,5 е малко

алтернатора/реле,четки.../

:smt017

Ако ти е показала 12.5V при работещ двигател, това означава, че нямаш зареждане на акумулатора и че алтернатора не работи. За това е светнала лампата. Не те съветвам да караш така - ще изгаснеш много бързо (като свърши акумулатора).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди две седмици имах проблем с алтернатора (не зареждаше ) ремнта му излезе 100 лв като включва смяна на 2та лагера,реле-регулатор(четките са на него) ,колектор на ротора сега кове точно на 14,5V цената не включва сваляне и качване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес като се прибирах светна лампата за заряда, а на празен ход почна да мени оборотите. Проверих предпазителите един по един всички изправни. Проверих напрежението на клемите на акумулатора - показа около 12,5 волта, но ми се струва, че и се колебаеше и малко нагоре - надолу. Нямаше по-вече време да я ровя. Някой може ли да ми каже какво друго да погледна и за какво да се подготвя - било като обем работа, било като цени на частите.

Предварително благодаря.

Mishelle е прав,че 12,5 волта са малко,трябва да е 14,5 волта.Най вероятно са четките на генератора,но цени немога да ти кажа,защото не съм сменял на октавията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер след работа смъкнах генератора. Едната четка почти свършила, единия пръстен на колектора издълбан, другия и той тръгнал. Утре ще го нося на електричар пък там ще видим какви пари ще се оставят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.