Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

купих си шкода


Vanko

Recommended Posts

Здравейте,

след хиляди главоболия с цените по обслужването на старата ми кола ауди а4 2.5 литров двигател /смяна на един тампон на скоростната кутия на обикновенно ауди 15лв.на моята 100лв и всичките и цени такива/ реших да сменям колата и се насочих към шкода 1.6литра 102 коня.Искам да попитам имащите такава кола каква е вместимостта на моторно масло от двигателя.Както и по специфични особенности по обслужването.Относно обезшумяването на интериора лесно ли става .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Първо предполагам говориш за Оки 1. Аз имам такава и съм супер доволен. Вместимостта на маслото мисля че беше или 4.5 или 4.7 литра ( с масления филтър). За купето... подлежи на всякакви глезотии каквито ти се приискат и се сетиш. Виждам че гледаш да е нещо по-икономично като парички затова ти казвам взимай. Аз мойта я взех с газов инжекцион, така си беше. Малко недоверчиво гледах в началото, но сега.... рай - София-Пловдив-София за 20 лв smile152 При това 4 човека в колата и магистрално каране 140-150. Хич не му мисли взимай и се радвай. Само един съвет намери си някой добър майстор с малко гаражче и си купувай части не от ЕТ, защото там махат главите от кръста. Едно пълно обслужване в ЕТ на баща ми му беше в ЕТ към 650лв за същата шкода, на мен към 150лв в малак сервиз и масла и филтри от магазин за части. :) Не е като да няма разлика :)

Взимай и не му мисли. Успех и кажи като имаш развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

след хиляди главоболия с цените по обслужването на старата ми кола ауди а4 2.5 литров двигател /смяна на един тампон на скоростната кутия на обикновенно ауди 15лв.на моята 100лв и всичките и цени такива/ реших да сменям колата и се насочих към шкода 1.6литра 102 коня.Искам да попитам имащите такава кола каква е вместимостта на моторно масло от двигателя.Както и по специфични особенности по обслужването.Относно обезшумяването на интериора лесно ли става .

 

Малко полезна информация предоставена от werz:

 

 

 

Колко масло събират Октавийте:

 

Октавиа 2:

2.0 TDI - 3,8 литра

1,9 TDI - 4,3 литра

2.0 TFSI - 4,5 литра

2.0 FSI - 3,2 литра

1.8 TFSI - 4,5 литра

1,6 FSI - 3,2 литра

1,6 MPI - 4,5 литра

1,4 MPI - 3,2 литра

 

Октавиа 1:

1.6 (75kW) - 4,7 литра

2.0 (85kW) - 3,8 литра

1.8T (110kW) - 4,0 литра

1,9 TDI PD (74kW) - 4,5 литра

1,9 TDI PD (96kW) - 4,5 литра

_________________

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е с газов инжекцион ,на фона на близо 2200 лв.които дадох за ремъци ролки и масла за аудито тук цените са следните :

ремък44лв.

ролка 99лв.

маслен филтър8лв.

горивен 15.26лв.

масло 5л.някакво немско беше49лв.

ей на всичкото това ми направиха и 20%отстъпка

нещо проскърцва от предницата я рейка я нещо друго ще да е ,ама като закарам при майстор той ще каже

Нещо странно моята е 1.6л AKL мотор и се чудя как така са я писали 102 магарета -75kw като по програмите в магазина за авточасти е 100 коня -74kw като ходя да я регистрирам утре ще се позаям дори да се изложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДЪЛЖИТЕЛНО се разправяй. Моя моторе абсолютно същия и е 74KW. А ограничението за киловатите е 74. Над тях данъка вместо да ти е около 30 лв е далеч далеч нагоре.... Затова това да ти го оправят. 74KW трябва да си е. Успех колега и кажи какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно обслужване колега. Всички филтри, масло Castrol мисля че беше но за това не съм сигурен, ангренажен ремък, ролки и май още нещо имаше, като всичко си се купува оттам и това е цена със смяната и частите... То беше отдавна но такъв спомен имам че беше около 650 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно обслужване колега. Всички филтри, масло Castrol мисля че беше но за това не съм сигурен, ангренажен ремък, ролки и май още нещо имаше, като всичко си се купува оттам и това е цена със смяната и частите... То беше отдавна но такъв спомен имам че беше около 650 лв.

 

Глупости, в ЕТ само ангренаж-комплекта ти е 600лв... от там нататък за какви филтри и масла говорим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих и си регистрирах колата в кат относно проблема с киловатите трябва да са74KW , а КАТ са писали 75 KW и ми отговориха че не било проблем голям.Помолих да ми пишат 74 KW като не е голям проблем за тях -и го направиха. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих и си регистрирах колата в кат относно проблема с киловатите трябва да са74KW , а КАТ са писали 75 KW и ми отговориха че не било проблем голям.Помолих да ми пишат 74 KW като не е голям проблем за тях -и го направиха. smile152

Здравей и от мене,колега.Първо честито и без проблемно шофиране smile162 ,второ- направи малко снимчици на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих и си регистрирах колата в кат относно проблема с киловатите трябва да са74KW , а КАТ са писали 75 KW и ми отговориха че не било проблем голям.Помолих да ми пишат 74 KW като не е голям проблем за тях -и го направиха. smile152

Здравей и от мене,колега.Първо честито и без проблемно шофиране smile162 ,второ- направи малко снимчици на автомобила.

А от къде каза че си? smile181

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline_ не споря хич даже туй като, както казах не си спомням точно беше наистина отдавна :)

А на теб колега - Честито!!! Дано всичко ти е наред и да си караш без проблеми хубавата колица :)

Нека пием по едно за новия колега smile159 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

102 коня няма 1.6 мотора, наистина е 74 kw, но това е 101 коня! Честито и от мен за придобивката и много безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът на моята е 1.6, 75 kw, 102 к.с.

 

След фейслифта този мотор заменя старият 1.6, 74 kw, 101 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

_v_, коригирай се - http://www.skoda-auto.com/importer/webc ... lyear=2008

 

Октавия Тур, 1.6 MPI, 75KW е различен от 1.6 MPI 74KW, същото го има и при VW - за мен е чиста гадория да го направят, но така казват, че двигателя е станал по-мощен. А за изтеглилите късата пръчка - наздраве - 1KW = двойно по-висок данък. Нищо, че абсолютно никога няма да го усетиш.... то май даже ако се махне катализатора повече ще бяга (освен ако няма втора ламбда сонда, че тогава компютъра минава в авариен режим и двигателя все едно умира).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен ако няма втора ламбда сонда, че тогава компютъра минава в авариен режим и двигателя все едно умира.

 

Кажи, моля те, нещо по този въпрос с втората ламбда сонда и аварийния режим. Моята Октавия е с втора ламбда сонда. В другата тема писах, че я купих със светещ "check engine" на борд компютъра. Оказа се, че е първата ламбда сонда, така изписа уреда - грешка в Lambda 1. Някой има ли идея за коя от двете сонди става дума и какво е предназначението и, защото колата ми не е с повишен разход на гориво (9-10 градско; 6.5 извънградско) и не усещам никакви признаци на повреда. Самата сонда е много скъпа - около 350 лева и все още не съм наясно дали си струва да я сменям или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да я сменяш.Тя дава инфо на компа за съотношението въздух-гориво което трабва да е около 14.7:1.Без нея няма схема за цпу-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че колата ми е била със блокирал двигател,и от автъкъщата са го сменили с друг ,като я купувах и карах на човек да я гледа замери налягането в цилиндрите като само въртеше стартера,и нещо показваше ниско 8-9 налягане...после какво прави като запали ли и аз не знам но показа 13-15 колкото трябвало да бъде ....ама ще сменям ремъка и ролката и ще карам пък докогато изкара ...омръзна ми да сменям коли... то все бараки в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че колата ми е била със блокирал двигател,и от автъкъщата са го сменили с друг ,като я купувах и карах на човек да я гледа замери налягането в цилиндрите като само въртеше стартера,и нещо показваше ниско 8-9 налягане...после какво прави като запали ли и аз не знам но показа 13-15 колкото трябвало да бъде ....ама ще сменям ремъка и ролката и ще карам пък докогато изкара ...омръзна ми да сменям коли... то все бараки в БГ

 

колега,съчувствам ти.Моя случаи е подобен.И аз януари си купих оки1 на хубава цена.Старото ми поло вече ми стана малко,а октавията супер много ми хареса,голяма,широка ,мощен двигател 1.8 20v,абе влюбих се.Купих я.Скоро при един колега ровим из купето не си спомням за какво, и намираме следи от отрязаните ролбани.С две думи колата е била състезателна.За сега проблеми няма,карам си я.Но така и не разбрах ,двигателя сменян ли е.Опитах се в Еура тех да проследя историята на автомобила,но ми казаха че тъкъв номер на шаси и двигател при тях не съществува.Така че споко,караи си колата както казваш докато изкара.Ние да сме живи и здрави.Късмет smile159

п.с снимки що не качи да я видим :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещавам в Неделя да я измия и да направя снимки.Работя много през деня и нямам възможност пък и нали ходих да сменям ремъци и ролки все в обед ните почивки ходих...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.