Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Re: S 440 - 1958


Liusi Purata

Recommended Posts

Той се търкаляше из мобилето и беше някъде около Разград или Търговище. Положението му беше трагично, по-скоро нямаше положение, тъй като нямаше кола...

 

Аз го взех.

Действително е много зле. Мога да пусна снимки. smile012

 

Aз знам за още 2 такива в подобно състояние - единият е в София, другият в Кочериново, но за последния човекът заяви, че не се продава, щото събира коли за музей...ама не се знае - криза е, може пък и да е размислил :) Имам телефони и на 2-мата собственици, мога да ти ги пратя на ЛС, ако искаш още един донор.

 

Ще бъда благодарен, ако ми ги пратиш.

Така съм се навил да я стягам, че нямам търпение.

Лошото е, че нямам много време, но все пак трябва да се гледа положително на нещата. А, и това напрегното време с тая криза, отрицателната енергия трябва да се изразходва.:)

Аз ще погледна и другите, за да видя, какво може да се направи.

Между другото, тази от Враца я гледах, но има много неща, които са преправени и не са в първоначалния вариант, поне така си спомням.

Мерси предварително.

Бъдете здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адашче, мерси за сайта - не знаех за него, а също и за тази 1101 Р във Враца. Засега това е най-запазената такава в Бг, която съм виждал - поне не е разглобена и вероятно се движи, но 8К евра наистина ми се струват малко прекалено :-k

 

п.п. ето още една безумна цена: http://www.retromobile.bg/search/show.a ... 456afc97f4

Точно тази Октавия беше на един възрастен художник от с. Драговищица, има нейна снимка в първия клубен календар от 2006 г. Твърдеше се, че първият и собственик бил Г. Калоянчев, но не знам дали е верно...

 

Сега я погледнах пак, същата е.

Освен, че е изгнила, е много преправяна.

От тези автомобилиса произведени малко под 4000бр и цената сигурно е оправдана, но не знам в каква степен и за състоянието и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази S440 в София ли я откри, защото в люлин доколкото си спомням ми се е мяркал един такъв екземляр в един двор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте,

отдвна не бях писал и влизал тук, но настъпи момента.

Спартака не съм го почвал, но почнах Джипа и понеже мотора дойде в един сандък, започнах с него. КАто го разглобих, излязоха две корозирали ризи, запекъл карбуратор, запекла бензинова помпа, но най-големия проблем според мен, ще е ангренажа.

Скоро ще кача снимки на повредените части.

Ангернажа на джипката е с тройна верига и е много износен.

Колянов вал, лагери са добре, мисля, че ще спася две бутала :)

Явно преди да е спрян от движение са сменяли бутала и ризи, че почти нямат износване.

Вече писах и питах колегите от шкода магазина на Сточна гара, но мисля да мина и по другите маазини, да видя, какво мога да събера като "чарколяк".

Прикачвам една снимка на двигателя, когато купих джипа :) и както обещах, скоро ще кача други.

Искам да питам, дали се намира на някой тройния ангренаж за тези шкоди, да го отърва от него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смаля снимките да ги кача, ми дава, че не са валидни файловете.

Нормалното .jpg са си, що ме бъзика компа, не знам.

Утре ще снимам на малка резолюция и ще качвам снимки.

лека вечер на всички и smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвай снимките си примерно тук: http://imageshack.us/ ; http://bgphoto.bg/...

За да ги качиш във форума, снимките трябва наистина да са малки! Намери външен безплатен сървър за снимки!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1101P мотора е 1089cm3, т. е. като на Octavia, което значи, че ангренаж все отнякъде ще изкочи. Още един жокер - първите линейки 1203 са със същия мотор, но 1221cm3, където се ползва пак тази тройна ангренажна верига.

Успех с реставрацията, това е уникална кола. Аз съм много любопитен да й разгледам снимките, които може да качиш и в www.snimka.bg

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-накрая успях да кача малко снимки.

Уйкенда ще снимам още и ще пиша. :)

post-4173-138453284853_thumb.jpg

post-4173-138453284857_thumb.jpg

post-4173-138453284858_thumb.jpg

post-4173-13845328486_thumb.jpg

post-4173-138453284862_thumb.jpg

post-4173-138453284865_thumb.jpg

post-4173-138453284867_thumb.jpg

post-4173-138453284869_thumb.jpg

post-4173-13845328487_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1101P мотора е 1089cm3, т. е. като на Octavia, което значи, че ангренаж все отнякъде ще изкочи. Още един жокер - първите линейки 1203 са със същия мотор, но 1221cm3, където се ползва пак тази тройна ангренажна верига.

Това е добър жокер как да качиш мощността, така или иначе сигурно ще трябва да сменяш РБС с нови. Наскоро имаше обява тук във форума за 2 нови комплекта от линейка, но беше написано че ако не се купят до няколко дена отиват на скрап... дано не се е случило наистина, жалко ще е :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1101P мотора е 1089cm3, т. е. като на Octavia, което значи, че ангренаж все отнякъде ще изкочи. Още един жокер - първите линейки 1203 са със същия мотор, но 1221cm3, където се ползва пак тази тройна ангренажна верига.

Това е добър жокер как да качиш мощността, така или иначе сигурно ще трябва да сменяш РБС с нови. Наскоро имаше обява тук във форума за 2 нови комплекта от линейка, но беше написано че ако не се купят до няколко дена отиват на скрап... дано не се е случило наистина, жалко ще е :(

 

Сервиза в който работя е в гр. Сливница и тука на някакъв язовир има една такава шкода, която я ползват за склад, ще ходя днес да видя, какво е останало от нея.

Мерси на колегите, които се отзоваха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза в който работя е в гр. Сливница и тука на някакъв язовир има една такава шкода, която я ползват за склад, ще ходя днес да видя, какво е останало от нея.

Мерси на колегите, които се отзоваха.

Ако линейката е TAZ 1500, моторът й е 1433cm3 с бутала с диаметър 72mm и ход 88mm. Доколкото съм запознат това е съвсем различен мотор и аз примерно нямам никаква идея кое би могло да се използва от него. На първите Skoda 1203 и на Octavia по - големият мотор (1221cm3) също е с бутала 72mm, но ходът им е 75mm. Навремето питах за един чех какво от Skoda 1203 мога да използвам за моята 440-ка, но той ми отгошори, че не знае нещо от едната да става за другата, освен тасовете. Но не знам това дали е вярно все пак, така че ако случайно установиш нещо взаимозаменяемо, ще е интересно да споделиш.

Много съм любопитен да видя снимка на джипката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тука в бургас знам къде има една такава джипка, но собственика и изкаше много левове,но един друг луд продава двигател от таз 1203 комплектен,до последно е работел,изкаше му 100лв,ако те интерисува мога да му потърся тел.Поздрави и успех. smile035 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Навремето питах за един чех какво от Skoda 1203 мога да използвам за моята 440-ка, но той ми отгошори, че не знае нещо от едната да става за другата, освен тасовете.

И аз не съм сигурен доколко са им взаимозаменяеми карантиите, но знам че Октито на чичо Митко Казака от Ст. Загора беше с присаден мотор от ТАZ 1500 и наистина по баирита дърпаше доста, дори с R-ката едвам го следвах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте на всички.

както си търсих части тук-там, отварям багажника на Спартака, ровя и какво да видя, два карбуратора, водна помпа, бензинова помпа и други такива :) останали вътре.

В интерес на истината, не бях ровил вътре, като я взех и така я прибрах.

Да кажа, намерих карета за кардана, китайки ама досущ като оригиналните, направо онемях :)

Та, проекта върви в момента, на събиране на части, скоро ще пусна нова тема в раздела с джипа, така че да сме актуални.

Междувременно, изпадна една работа, та пускам една снимка, ако някой знае нещо повече да каже, да сподели опит.

Шкода Октавия с два карбуратора, заводско изпълнение. :)

Виждали ли сте и що за изработка е?

До скоро и бъдете здрави.

post-4173-138453290885_thumb.jpg

post-4173-138453290887_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах по чешките сайтове.

Това е мотор 1221cm3; 55к.с.

яката работа...ама има бая работа и по нея. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Шкода Октавия с два карбуратора, заводско изпълнение. :)

Виждали ли сте и що за изработка е?...

Има Octavia с два карбуратора, но май не са продавани в България. Може ли да покажеш снимка на предницата на тази Octavia, моля? Иначе аз предполагам, че тези два карбуратора и колектора за тях са дошли от Felicia. Повечето кабриолети са били с два карбуратора серийно, но тук са ги махали, слагали са колектор от Octavia, за да гори по - малко. А и за повечето майстори синхронизацията на два карбуратора е двойна работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова придобивка :)

скъпа, но поне запали двигателя и работи супер след 10 годишно седене на атмосферното влияние :)

Яката работа.

Някой ако има части, фарове, стопове, лайстни, тапицерии, седалки да пише :) ще се почерпим :)

лека и успех на всички с любимата марка.

post-4173-13845329133_thumb.jpg

post-4173-138453291332_thumb.jpg

post-4173-138453291334_thumb.jpg

post-4173-138453291336_thumb.jpg

post-4173-138453291338_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то за да запали един ДВГ като цяло не му е нужна кола - може и на стенд монтиран да запали..... пък и все пак е Шкода :)

Като гледам той - ДВГ- е бил като цяло най защитен под капака, за разлика от цялото купе, в случая и открито.

 

Иначе честита придобивка !

Трудничко ще като гледам и липсват важни части, но ще е супер да беде възкресено едно кабрио

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Ivaka е казал каквото си мисля и аз.

И най - накрая - кабрио в клуба - супер ще е ако успееш.

Относно частите - купето изглежда добре. Или поне на снимките не изглежда да е zle. За останалото спокойно можеш да си вземеш една Octavia за донор. В София има доста все още. Виж например тук - viewtopic.php?f=18&t=21993&start=0 А стъкла, врати, заден капак и т. н. на Octavia и 440 са еднакви.

Успех с кабриото!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

smile035 Супер е машината ,ама доста липси има. Дано намериш нужните ти части лесно , иначе е интересен проект , и аз бих искал да си намеря някъде такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile035 Супер е машината ,ама доста липси има. Дано намериш нужните ти части лесно , иначе е интересен проект , и аз бих искал да си намеря някъде такава

 

Благодаря г-н Зарев за добрите думи.

От този, от който я купих има още една, само че е в мн лошо състояние.

беше ми обещал да ми даде липсващите части, но още не се е обадил, та не знам, дали ще ме огрее...да не е партенка, докато не му платих шкодата :)

Да се върнем на въпроса, ако искаш кабрио, има още едно, ако искаш се обади да те водя да го видиш.

На 20км от София е, посока Драгоман.

моя тел е 0888 31 - 81- 10 Людмил

хайде до скоро и ще се радвам да има още едно възкресено кабрио. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата !!! , лаисната около предния джам там ли е някаде щот май тя си е дефицитна ? :-k

 

При мен е лайстната и стъклото и уплътнението, но е изгоряло от времето, та ще ми трябва друго, както и другите уплътнения и най-важното гюрука го няма, ама предишния собственик обеща да ми даде поне рамката :)

 

До скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те гюруци май се шият, рамката е добре да се намери...Успех, голям проект, браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

искам да попитам, ако колегата купил тази шкода чете тук, да се обади, за да му дам решетката, че е при мен.

Предишния собственик, от който купихме шкодите я остави при мен.

 

Весели празници на всички.

post-4173-138453297957_thumb.jpg

post-4173-138453297959_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.