Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1,9 ТДИ трудно пали


Neiko

Recommended Posts

Колеги помагайте трудно пали без разлика дали е студена или топла. Казаха че има кабели за масите, изчистих ме всички който намерихме но уви пак същото, няма грешки в компа и не изписва нищо.Помагаите моля, че скоро ще пътувам доста.БЛАГОДАРЯ предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте трудно пали без разлика дали е студена или топла. Казаха че има кабели за масите, изчистих ме всички който намерихме но уви пак същото, няма грешки в компа и не изписва нищо.Помагаите моля, че скоро ще пътувам доста.БЛАГОДАРЯ предварително.

Дали не пада налягането на нафтата по сисъемата,провери филтъра,в долната част има пробка за източване на вода и т.н доста често не е завита достатъчно-провери я,а ако имаш възможност смени филтъра най добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си алтернаторът скоро имах подобен проблем колата палеше трудно докато спря да пали изобщо (алтернаторът не зареждаше )

провери и подгревните свещи и акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си алтернаторът скоро имах подобен проблем колата палеше трудно докато спря да пали изобщо (алтернаторът не зареждаше )
Той не казва че върти мудно,а че не пали веднага или поне аз така го разбирам smile048
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си алтернаторът скоро имах подобен проблем колата палеше трудно докато спря да пали изобщо (алтернаторът не зареждаше )

провери и подгревните свещи и акумулатора

 

Подгревните свещи в това време не може да са фактор. Доста е топло вече. Мисля, че преди време колегите обсъждаха проблем с токово реле, което включва компютъра. Потърси темите и виж за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си алтернаторът скоро имах подобен проблем колата палеше трудно докато спря да пали изобщо (алтернаторът не зареждаше )

провери и подгревните свещи и акумулатора

 

Подгревните свещи в това време не може да са фактор. Доста е топло вече. Мисля, че преди време колегите обсъждаха проблем с токово реле, което включва компютъра. Потърси темите и виж за какво става въпрос.[/quote

Не смятам че става въпрос за свещи той казва че и топла пали трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колеги, и аз имам Октавия 1.9 ТДИ и то от скоро. Още не я познавам. Днес ми направи следния номер. Ходихме на екскурзия с децата и на връщане спряхме да купим, някои играчки в Джумбо, в подземния паркинг. И когато искахме да потеглим -ядец. Върти - пали за секунда и гасне. Такова държание наподобява ситуацията когато електрониката не разпознава ключа, ама не знам ,не съм специалист. Направи ми впечатление, че при даване контакт светят само 4 лампи - акумулатор, ръчната, нещо като нагревател и ер-багат. А преди бяха повече. Сега например няма лампичката с колата и ключа.

Обадих се на СБА (146) и те след като ми загубиха 30-40 мин и мазаха че техните камиони не могат да влязат или да излязат от този паркинг (между другото наистина на едно място таванът е много нисък). Добре че открих И&Н СПЕКТЪР ООД (0886 852540), те ме изтеглиха с едно Субару и после ме качиха да камионче да ме докарат до нас.

Сега се чудя как да постъпя.

Моля помагайте, имате ли идеи?

Благодаря предварително за всякакво мнение.

Весо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз имам Октавия 1.9 ТДИ и то от скоро. Още не я познавам. Днес ми направи следния номер. Ходихме на екскурзия с децата и на връщане спряхме да купим, някои играчки в Джумбо, в подземния паркинг. И когато искахме да потеглим -ядец. Върти - пали за секунда и гасне. Такова държание наподобява ситуацията когато електрониката не разпознава ключа, ама не знам ,не съм специалист. Направи ми впечатление, че при даване контакт светят само 4 лампи - акумулатор, ръчната, нещо като нагревател и ер-багат. А преди бяха повече. Сега например няма лампичката с колата и ключа.

Обадих се на СБА (146) и те след като ми загубиха 30-40 мин и мазаха че техните камиони не могат да влязат или да излязат от този паркинг (между другото наистина на едно място таванът е много нисък). Добре че открих И&Н СПЕКТЪР ООД (0886 852540), те ме изтеглиха с едно Субару и после ме качиха да камионче да ме докарат до нас.

Сега се чудя как да постъпя.

Моля помагайте, имате ли идеи?

Благодаря предварително за всякакво мнение.

Весо

 

Това иконома някъде го беше избистрил няма ток на компа (не светва лампата за разпознаване на ключа и после да гасне) сменя се релето и готово. Реле 109 ли нещо подобно потърси имаше хубава тема.

 

П.П. http://briskoda.net/octavia-i/skoda-1-9 ... 9-a/15510/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих всички бушони (които успях да намеря:) - в купето, на акумулатора), също и това реле 109 и един бушон до него - наред са. Прегледах и за скъсан кабел около ключалката - няма.

На електромагнитния клапан се появяват 12 V само за кратко като дам на контакт, после изчезват. Като припали пак се явяват и като изгасне остават (?!).

Чудя се ако дам 12 V от + на акумулатора директно на клапана дали ще запали и дали е противопоказно. (Е, разбира се ще махна сегашния кабел)

Някой знае ли къде се намира иммобилизерът и къде е компютърът на Октавия? Двигателят е AGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи принципно ако контактния ключ хване прах може да направи този номер,колата въобще припалва ли поне и за 2 секунди или само си върти??? А компютъра (входа за него) е под волана в малката жабчица :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих всички бушони (които успях да намеря:) - в купето, на акумулатора), също и това реле 109 и един бушон до него - наред са. Прегледах и за скъсан кабел около ключалката - няма.

На електромагнитния клапан се появяват 12 V само за кратко като дам на контакт, после изчезват. Като припали пак се явяват и като изгасне остават (?!).

Чудя се ако дам 12 V от + на акумулатора директно на клапана дали ще запали и дали е противопоказно. (Е, разбира се ще махна сегашния кабел)

Някой знае ли къде се намира иммобилизерът и къде е компютърът на Октавия? Двигателят е AGR.

 

Ако е виновен имобилайзера ще ти светне "ключе" на таблото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Оказа се че е изгорял един кварцов стабилизатор на честотата на процесора в таблото.

Благодаря все пак на всички за мненията.

Какви са параметрите на този кварц?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.